Uunikute 17. Talveralli 2018, nutt ja hala, kas Toyota 4 Runner 1988 rajale saab?
#81

See 19000 ilus number exelis. Mitu neist reaalselt  olemas on? Pakun 50% kui sedagi. Kui palju neist on lihtsalt number ja ämber? 
Mitu neist on tyv i ja kindlustusega vòi vähemalt sòitev? 
Arvestades, et igal vanatehnikat harrastaval inimesel on vähemalt 3 vanemat autot on lihtne arvutada mitu inimest tegeleb selle hobiga. Umbes tuhat. Ja sellest 20% osaleb talverallil.

Nii nagu kuumadel 80,90 ndatel tassiti eestist parimad palad minema on täna taas aktiveerunud see skeem. 
Talveralli celica läks juba soome. Ja nii mònigi eestis olev haruldane lääne auto on soome poole teel. Sest ka neil on need otsa saanud.

Sellepärast tulebki luua hobisòidukite register, et sotti saada mis seis on. Ka poolikud projektid kanda sinna. Nagu herr. Sirk ùtles oleme kòik ùhe hobi harrastajad. Milleks ùksteist mutrivòtmetega loopida.

7 aastat tagasi käisin 83 aasta BMW e23 ilusa valgega roosteta Nòmmel parklas Lustisòidu kogunemisel. Sain ikka korralikult hävitavaid pilke ja vihjed, et liiga uus. Lahkusin ja mùùsin auto maha.
Vasta
#82

(29-11-2017, 12:13 PM)hobiautod Kirjutas:  See 19000 ilus number exelis. Mitu neist reaalselt  olemas on? Pakun 50% kui sedagi. Kui palju neist on lihtsalt number ja ämber? 

Huvitav, kas seal on sees ka ajutiselt arvelt maas olevad masinad?
Vaatasin oma ühte ämbrit nagu ei leidnudki, aga täitsa võimalik, et oligi sel hetkel arvelt maas. (kindlustusega tulevad ju muidu selga)

Järelikult neid ämbreid võib isegi 3x rohkem olla?

.
Vasta
#83

Ajutiselt arvelt maas olevaid sõidukeid MNT ei näita, vähemalt minu oma ei näidanud
Vasta
#84

(29-11-2017, 15:53 PM)AsTroSS Kirjutas:  Ajutiselt arvelt maas olevaid sõidukeid MNT ei näita, vähemalt minu oma ei näidanud

Minu Bellett on täitsa olemas. Sama aasta, sama kubatuur ja nimi samamoodi valesti kirjutatud (ühe t-ga). Ja üldse peaks minu oma olemagi Eestis ainuke. See auto on igatahes juba tükk aega olnud peatatud registrikandega, aga tabelis kajastub.
Vasta
#85

(29-11-2017, 17:05 PM)zazik Kirjutas:  
(29-11-2017, 15:53 PM)AsTroSS Kirjutas:  Ajutiselt arvelt maas olevaid sõidukeid MNT ei näita, vähemalt minu oma ei näidanud

Minu Bellett on täitsa olemas. Sama aasta, sama kubatuur ja nimi samamoodi valesti kirjutatud (ühe t-ga). Ja üldse peaks minu oma olemagi Eestis ainuke. See auto on igatahes juba tükk aega olnud peatatud registrikandega, aga tabelis kajastub.

Kindlasti näitab! See exel näitab kõiki neidsamu autosid, mida meie enda e-riigi leht meile näitab ehk ka peatatud registrikandega käulad on sees! Minu omadest on selline seesinane 1966 aasta rallye Elite, mida füüsiliselt ei eksisteeri aga mida ka arvelt lõplikult ei kustutatud ka peale korduvaid katseid neile asa selgitada! Ja ka ajutiselt arvelt maas Saxo on seal exelis olemas aga see autoke on veel füüsiliselt vist alles...
See tabel on suures osas täis neid vanarauda viidud vanakesi, mille kohta ei ole Omanikul romula tõendit ja mida ARK siis arvelt ka ei kustuta! Ma julgen arvata, et selle 19tuhande sees on POOLED sellised "uue" passiga autod. Jah, veel vanemad, käsitsi kirutatud passidega autod seal ei ole aga minu Mosse pass on novembrist 2002 ja oktoober 2014 tehti registrikande peatamine, kui 2 aastat kindlustuse ja ülevaatuseta seisnud autod kõik. 

Seega KÕIK 2002-2012 ümberregatud uue passiga ja siis ilma lammutustõendita maamunalt kadunud autod on seal kenasti kõik olemas! Volvost sain kunagi suure surmaga lahti, kirjutasin pika loo, kuhu auto ja paberid ja numbrid said. Aga vaat Mossest enam lahti ei saanud - ei lubatavat!!! Sest reaalselt on paberid, spilka ja 115MAG plekid kusagil siitilmast lahkunud Carreci asjade hulgas, võivad olla ka Hüürus angaaris(Stern&Co, pole ette äänud???)! Sest Margus hakkas seal mingit historicut ehitama ja sel kerel vist polnud papreid ning kaudselt Ta ostis minu omad/Mosse ära. Said koos Matiga minult suvekodust pooleks murdunud GAZ69 ja siis ka need dokustaadid. Carrec ju ei hoiatanud, et Ta plaanib omale käe külge panna... aega on ostu-müügi allkirjastamisega, kuniks sportauto valmimas. 

Ehk mina panustan praegu 19-tuhandelise sees asuvasse paljutuhandelisse tundmatusse laibamerre ühe Mosse Big Grin

EDIT: kiire ülevaade kõige äratuntavamatest autodest elik Citroenidest Big Grin Igaüks võib mõelda, millal ta mõnda sõitmas nägi PEALE a'la Didyki ja mõne teise Talverallitaja...
GSA - 3 tk, ära loodagi saada
Visa - 7 tk, ära loodagi saada
CX - 11, üks neist Sergei oma, saada on Rootsi registris laip
AX - 37tk, millal keegi üldse nägi? Mingi must vahepeal tiirles...
XM - 60!!! Pole juba ammu näinud ühtegi... 0 müügil Isegi uusi pole, vanadest rääkimata. 
BX - 66 tk, sama keiss, 0 müügil! 
Saxo - 80tk! Müügil 1, WAXi endine mittekäivituv VTS Big Grin 
ZX - 82tk. Ka pole ammu näinud, müüa ka pole. 
Xantia - 149tk a ka pole  juba ammu kohanud. Mingid sõidavad a midagi on mõnikord ka müügil, praegu on A24'as 0 xantiat! Edit2:ühe siiski leidsin Varjupaiga lähistelt J-Jaanist Big Grin  

Siin on 495 arvel olevat Sitikat 1955-2002 (3 Saxot) ja sõitmas neist igapäevaselt on MÕNED-kümned!!! Absoluutne enamus neist on ju suisa uued autod 90'test.
Vasta
#86

(29-11-2017, 10:44 AM)zazik Kirjutas:  
(29-11-2017, 08:16 AM)hundu615 Kirjutas:  Mis ajast see MNT list on,seal nagu polegi minu Mantat sees,pole celica suprat.

Juuli 17 andmed peaks olema.
Mina näen kolme 1980.-aasta Mantat:
M1;OPEL;MANTA;KUPEE;1980;Bensiin;1979;66;;Tartu Maakond;Tartu;1
M1;OPEL;MANTA;KUPEE;1980;Bensiin;1956;74;;Määramata;Määramata;1
M1;OPEL;MANTA;KUPEE;1980;Bensiin;1979;81;;Harju Maakond;Määramata;1

Lisaks veel üks sama aasta Manta ka luukpärana kirjas

M1;OPEL;MANTA;LUUKPÄRA;1980;Bensiin;1598;55;;Harju Maakond;Määramata;1

Ei ole siis sinu omad?


Celica Suprat eraldi mudelina pole, kas sul dokumentides on Mudeliks ikka Celica Supra? Äkki on lihtsalt Celicana registris.

See määramata 74kw manta võib minu olla küll,ja celica supral passis supra jah krt kuigi teda toodeti eraldi mudelina.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#87

(29-11-2017, 17:55 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ...Aga vaat Mossest enam lahti ei saanud - ei lubatavat!!! Sest reaalselt on paberid, spilka ja 115MAG plekid kusagil siitilmast lahkunud Carreci asjade hulgas, võivad olla ka Hüürus angaaris(Stern&Co, pole ette äänud???)!...

Ehk mina panustan praegu 19-tuhandelise sees asuvasse paljutuhandelisse tundmatusse laibamerre ühe Mosse Big Grin
...
Paneks ühe pildi ka juurde antud masinast, jäi 2004. aastal Rock Race-l Pärnu lennuväljal kaamera ette:
   
Vasta
#88

(29-11-2017, 21:50 PM)mossepower Kirjutas:  
(29-11-2017, 17:55 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ...Aga vaat Mossest enam lahti ei saanud - ei lubatavat!!! Sest reaalselt on paberid, spilka ja 115MAG plekid kusagil siitilmast lahkunud Carreci asjade hulgas, võivad olla ka Hüürus angaaris(Stern&Co, pole ette äänud???)!...

Ehk mina panustan praegu 19-tuhandelise sees asuvasse paljutuhandelisse tundmatusse laibamerre ühe Mosse Big Grin
...
Paneks ühe pildi ka juurde antud masinast, jäi 2004. aastal Rock Race-l Pärnu lennuväljal kaamera ette:

2004 oli see täitsa vana pann..
Vasta
#89

Võtsin M1 ja M1G statistika tabelis UAZ-id ette (1167 tk.)
Mahtuniversaali "buhanka" kerega leidus registris ainult 80tk, teised on kõik 469 kere derivaadid.

Restomod mootori vahetus on tehtud kaheksal autol, 5 diislit ja 3 bensiinimootorit. Kõigil on 31512/469 kere.
Neljale UAZile on 3.0L diisel ja ühele koguni 3.6L diisel vahele pandud.
Kõik 3 bensiinimootorit on 3.0L, minu oma nende hulgas. Kusjuures mul on veel LPG-le ümber ehitatud 120L lisapaagiga. Gaasiseade on ka ARKis registreeritud, aga seda tabel ei näita.

Huvitav, kas need restomod UAZ-id endiselt liiklevad või on mootori vahetus selleks tehtud, et paremini mülkast palke välja vedada. Siinkohal oleks kahte lisaveergu vaja - tehnoülevaatus ning liikluskindlustus jah/ei.
Vasta
#90

(30-11-2017, 12:38 PM)azure Kirjutas:  Võtsin statistika tabelis UAZ-id ette (1167 tk.)
Mahtuniversaali "buhanka" kerega leidus registris ainult 80tk, teised on kõik 469 kere derivaadid.

Restomod mootori vahetus on tehtud kaheksal autol, 5 diislit ja 3 bensiinimootorit. Kõigil on 31512/469 kere.
Neljale UAZile on 3.0L diisel ja ühele koguni 3.6L diisel vahele pandud.
Kõik 3 bensiinimootorit on 3.0L, minu oma nende hulgas. Kusjuures mul on veel LPG-le ümber ehitatud 120L lisapaagiga. Gaasiseade on ka ARKis registreeritud, aga seda tabel ei näita.

Huvitav, kas need restomod UAZ-id endiselt liiklevad või on mootori vahetus selleks tehtud, et paremini mülkast palke välja vedada. Siinkohal oleks kahte lisaveergu vaja - tehnoülevaatus ning liikluskindlustus jah/ei.


UAZ-ide osas on see tabel väga poolik. Neid on ju 4-s kategoorias, M1, M1G, N1 ja N1G. Antud tabelis kajastuvad vaid kaks esimest. Kas vaatasid ikka mõlemaid andmeid, M1G autod on allpool eraldi?

Buhankad ja kastikad on suurelt jaolt N-kategoorias, neid selles tabelis pole.
Vasta
#91

(30-11-2017, 13:06 PM)zazik Kirjutas:  
(30-11-2017, 12:38 PM)azure Kirjutas:  Võtsin statistika tabelis UAZ-id ette (1167 tk.)
Mahtuniversaali "buhanka" kerega leidus registris ainult 80tk, teised on kõik 469 kere derivaadid.

Restomod mootori vahetus on tehtud kaheksal autol, 5 diislit ja 3 bensiinimootorit. Kõigil on 31512/469 kere.
Neljale UAZile on 3.0L diisel ja ühele koguni 3.6L diisel vahele pandud.
Kõik 3 bensiinimootorit on 3.0L, minu oma nende hulgas. Kusjuures mul on veel LPG-le ümber ehitatud 120L lisapaagiga. Gaasiseade on ka ARKis registreeritud, aga seda tabel ei näita.

Huvitav, kas need restomod UAZ-id endiselt liiklevad või on mootori vahetus selleks tehtud, et paremini mülkast palke välja vedada. Siinkohal oleks kahte lisaveergu vaja - tehnoülevaatus ning liikluskindlustus jah/ei.


UAZ-ide osas on see tabel väga poolik. Neid on ju 4-s kategoorias, M1, M1G, N1 ja N1G. Antud tabelis kajastuvad vaid kaks esimest. Kas vaatasid ikka mõlemaid andmeid, M1G autod on allpool eraldi?

Buhankad ja kastikad on suurelt jaolt N-kategoorias, neid selles tabelis pole.

Ok, see selgitab, tänud. Vaatasin M1 ja M1G läbi.
Vasta
#92

(29-11-2017, 22:46 PM)hobiautod Kirjutas:  
(29-11-2017, 21:50 PM)mossepower Kirjutas:  Paneks ühe pildi ka juurde antud masinast, jäi 2004. aastal Rock Race-l Pärnu lennuväljal kaamera ette:

2004 oli see täitsa vana pann..

ilge pann oli jah ja mägieestis uhasid taadid nendega iga päev poodi Big Grin  
Tegelikult: sel ajahetkel, kui eestlastele näidati esimest korda Top Fueli, Superfinaali võitis tumesinine MANTA ja toimus ajaloo kõige pealtvaatajarohkeim sedalaadi autoüritus, oli minu rallika väärtus just ja ainult välimus ning see, et sellest läks vähe rohkem idanema MosseLiiga mõte. Sooper/Russile ei tundunud enam "imelik" Mossega rahvasporti teha ja isand Jüri-Kõuk Roost julges ka Mosse maalt ära tuua ning oma Raudroosi sprinte katsepolügooniks pakkuda Big Grin Lisaks oli too Mosse üks esimesi, kui mitte kõige esimene omalaadne TEADLIK rally-replica oma välimusega. 

Reaalselt oli sel ajahetkel too 408 AUTONA aga samaväärne praeguste 1980 tavalaadadega... sama haruldane ja põnev Big Grin Jah, ta oli 38 aastat vana a mudelina 42, mida ikkagi natuke on Big Grin Tegelikult samaväärne praegu 1980 aasta ruuttulelise Volvo 200-seeriaga Big Grin On täiesti vanatehnika aaaaaggggaaaa....eriti pika hambaga Big Grin
Vasta
#93

[quote pid='437437' dateline='1512057926']
 
Tegelikult: sel ajahetkel, kui eestlastele näidati esimest korda Top Fueli, Superfinaali võitis tumesinine MANTA ja toimus ajaloo kõige pealtvaatajarohkeim sedalaadi autoüritus
[/quote]
Võin saladuskatte all öelda, et see sama tumesinine manta on omale saamas uut hingamist. kere tehtud ja hetkel vänt soomes kroomimises. Sel aastal talveralli rajale ei jõua aga elame näeme.

milleks 4x4 kui olemas on kraz 6322
Vasta
#94

(29-11-2017, 21:50 PM)mossepower Kirjutas:  
(29-11-2017, 17:55 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ...Aga vaat Mossest enam lahti ei saanud - ei lubatavat!!! Sest reaalselt on paberid, spilka ja 115MAG plekid kusagil siitilmast lahkunud Carreci asjade hulgas, võivad olla ka Hüürus angaaris(Stern&Co, pole ette äänud???)!...

Ehk mina panustan praegu 19-tuhandelise sees asuvasse paljutuhandelisse tundmatusse laibamerre ühe Mosse Big Grin
...
Paneks ühe pildi ka juurde antud masinast, jäi 2004. aastal Rock Race-l Pärnu lennuväljal kaamera ette:

Rahustuseks ütlen et kõik ok. Numbrid Hüürus mu kohvilaual ja paberid seal kõrval, leping koos Veski allkirjaga kah. Ja auto tegime numbrite taha uue musta nr väärilise isendi et sellega on asi korras. Auto pilte näete lõustaraamatust, tumepunane elite.
Vasta
#95

Andke natsa abi, sorisin vanades teemades, kuid 0 -tulemusteta.
Hiljuti soetasin sellise liikuri ja auto numbri järgi tuvastasin, et vanur on osalenud kunagi talverallil, huvitav oleks teada, millal ja kes piloodiks oli toona.
Paraku pole kunagisest "hiilgusest" midagi head järel, tehniliselt roim ja võõbatud koledaks nagu öö.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pilt (pildid)
   

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#96

Tervitus

Ei hakka sõna võtma ja korraldajatega vaidlema. Kuid küsimus kui selgub peale 10.12.2017, et ma MR2-ga rajale ei pääse. Kas siis on võimalus veel auto vahetada sobivama vastu ja sõidul ikkagi osaleda?
Vasta
#97

(07-12-2017, 20:30 PM)masinist Kirjutas:  Andke natsa abi, sorisin vanades teemades, kuid 0 -tulemusteta.
Hiljuti soetasin sellise liikuri ja auto numbri järgi tuvastasin, et vanur on osalenud kunagi talverallil, huvitav oleks teada, millal ja kes piloodiks oli toona.
Paraku pole kunagisest "hiilgusest" midagi head järel, tehniliselt roim ja võõbatud koledaks nagu öö.

Mismoodi numbri järgi tuvastasid? Ja kust see helesinise pilt koos rallikleepsuga siis pärit on, kui vanu teemasid ei leidnud? Smile

Kuskilt aegadest üks helesinine neljaukseline mk1 justkui meenub küll.
Siin teemas mainitud 2006/2005a kohta sinist mk1, paraku puudu aastaarv ja kokku on kirjas 3tk mk1 Smile 
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14357
Vasta
#98

(07-12-2017, 20:30 PM)masinist Kirjutas:  Andke natsa abi, sorisin vanades teemades, kuid 0 -tulemusteta.
Hiljuti soetasin sellise liikuri ja auto numbri järgi tuvastasin, et vanur on osalenud kunagi talverallil, huvitav oleks teada, millal ja kes piloodiks oli toona.
Paraku pole kunagisest "hiilgusest" midagi head järel, tehniliselt roim ja võõbatud koledaks nagu öö.

Sellega käis sõitmas minu mäletamisel Reigo Vilu! Ja siis oli tegu suhteliselt kobeda Escortiga. 

Escort Mk.I'ga on käidud sõitmas paar korda ja need autod on kõik teada: 

Reigo Vilu aka ksf!Unicman 4D 1972a. 21ZGA- auto paistab siis alles ja arvelgi olevat. Sõitis 2005 Talverallil Jänedale rahulikult. Kirjutas Ta ise siis nii:
(14-02-2005, 12:20 PM)unicman Kirjutas:  tore üritus oli, eriti meeldis see et kuigi auto oli pea 20 aastat seisnud ja esimese pikema reisi jooksul (530 km) lakkas töötamast ainult tulede lüliti... Smile

Avo Elme 2D 1973a. 188MDP- tänaseks rinkapill. 2006 Rakvere Talveralli absoluudi 3.koht, parim sõiduauto. 1 katsevõit, vana Mädapea kiireim. On arvel...
Janek "tox" Pähn 2D 1973a. 134PAA- rallika toorik tänaseks? 2007 Talveralli absoluudi 5.koht, sõiduautodest kolmas. On arvel...
EDIT: Jesper Saron 2D 1971a. 813AKB - käis ka paar aastat, Voore 2009 ja tormiga Andropoff 2010 kindlasti. On arvel, keelumärgiga...
Toomas Oja 1974a. 2D - kollane 001FMC täiesti ülevaatuse ja kindlustusega olemas. 2 viimast 2016 a 2017 Talverallid rallit rahulikult ilma "eriliste" tipptulemusteta Big Grin Äkki Eesti originaalilähedaseim ja korralikeim  Mk.I?

Ehk vaid kollane on sõidus, teised on kõik peatunud registrikannetega. Avo oma on kindlasti alles, usun et Jesperi oma ka mädaneb kusagil, mis sai Toxi omast ei tea. Tean, et hakkas E-rühma masinaks ehitama... Ja Unicmani endine ilmus siis ka välja Big Grin
Vasta
#99

Tänud, ehk õnnestub see vanake taas üle pika aja rallile tuua, pildi saatis tuttav, kes oli selle leidnud kuskilt netialbumist ilma igasugu infota.

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta

Jaa, mina rallitasin sellega. Ega ta tehniliselt teab, mis heas seisus toonagi olnud, aga liikus. Müüsin ta maha toona uskumatuna tundunud 10000.- eeguga. Viimane 2400.- eurine hind on küll kosmosest Big Grin  Ostis üks noormees Tallinnast omale esimeseks autoks. Käis veel koos ema ja isaga vaatamas, kas sobib ikka. Mõnda aega oli näha teda erinevates foorumites abi ja nõu otsimas, siis tuli pikk vaikus. Paar aastat tagasi hakkasin huvi pärast uurima, mis autost saanud on ja selgus, et kuskil Viljandi garaažis seisab ning siis leidsin selle video:  https://www.youtube.com/watch?v=aPnWl5VnXTQ
Tore masin kuid tööd on palju temaga. Edu!

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne