02-11-2017, 17:58 PM
(02-11-2017, 17:48 PM)Marcello Kirjutas:Tulemüüri pole taha poole viidud, aga siduri koja kamber on suurem, et mootorit taha poole viia. Autoklassika meeste sõnul, kes teda seal nüüd uurivad, on kasutatud GAZ 51-e kambrit, ehk ümbrist. Mootori ja tulemüüri vahepealne on ainult paar milli. Ja muidugi GAZ 11-ne radiaator, mis on kitsam kui PObi enda oma ja annab ette poole liigutada. Tava olukorras pole võimalik seda mootorit Pobile panna.(02-11-2017, 17:12 PM)kopraonu Kirjutas: Üks erisus peaks M20G olema veel: tulemüür on ilmselt veidi tahapoole viidud,et rida 6 mootor ära mahuks. Tava Pobedal ei ole isegi rida 4 jaoks väga palju ruumi ees ega taga. Sinna ei mahuks rida mootor kohe kuidagi ära.
Mingi legendi kohaselt oligi Pobedale algselt ette nähtud R6 mootor, aga Stalin leidis, et see on liigne priiskamine ja käskis 2 silindrit maha võtta. Kui see on tõsi, siis peaks ZIM-i mootor just parasjagu täpselt ära mahtuma.