Kgb Pobeda
#81
(22-12-2017, 05:27 AM)miilits Kirjutas: Tagavaraosana tulnud tükid -raamid, kered, mootorid või nende polokid - olid numbrita.

Tagavara kered, vähemalt Moskvichil tulid numbriga. Mul kaks sellist keret, üks seitsme kohalise vin koodiga ja teine 17 kohalisega. Kere vahetust vormistades tehti uus pass, uue vin koodiga. Samas tahtsin vormistada ka mootori ploki vahetust aga ei saanud kahte asja korraga teha. Pidin hiljem uuesti minema passi vahetama. Siis andsin mootori ploki ostudokumendi ja passi kirjutati selle alusel et plokk ilma numbrita. Vana kere kohta väljastati ka mingi paber mis tõestab et see minu oma. Selle oleks siis saanud mingile muule autole vormistada kere vahetusena. Ei tea mis täna vastataks kui lähen selle paberiga arki ja soovin Mossel kerevahetust teha.
Vasta
#82
Pobeda projekt pole kuidagi edenenud. Keevitaja olla haigestunud ja edasiminekut pole.
Vasta
#83
Sain paar pilti ka Pobedast. Kuidagi vähendamise käigus on üks ennast osanud sellili keerata. Minu tarkusest tema jaluleupitamiseks ei piisa. Smile  Vedrud all peaks juba õiged olema aga tagasild momendil vana tüübi oma, sest originaal veel remondis.
   
   
   
Üldiselt põhi valmis ja algab uste ette sobitamine. Võrreldes ZIM Faetoni, ehk lahtisega, auto nagu teiselt planeedilt, kuigi tegu eakaaslastega.
Vasta
#84
(19-01-2018, 18:29 PM)Formika Kirjutas: Minu tarkusest tema jaluleupitamiseks ei piisa.

   

Pole tänu väärt.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#85
Pobeda rindel ka mõned muutused.
   


   
   


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#86
   
Öeldi, et üks pool valmis. Vist mõeldi külje karpi. Ukse nurk tundub tiba hõredavõitu, et valmis olla
Vasta
#87
Kas sellel on mingi tehniline seletus või põhjendus ka, miks Pobedade uste allservad nõgusad on?
Tundub kuidagi usutamatu, et puht disainilisest taotlusest oleks sihuke kunstnikerdus tollal ette võetud.
Vasta
#88
(03-02-2018, 00:09 AM)TeeTL Kirjutas: Kas sellel on mingi tehniline seletus või põhjendus ka, miks Pobedade uste allservad nõgusad on?
Tundub kuidagi usutamatu, et puht disainilisest taotlusest oleks sihuke kunstnikerdus tollal ette võetud.
KST, ehk kurat seda teab, võib-olla oli tolleaegne moe hullus. Mina küll sellele mingit ratsionaalset seletust anda ei oska. Kui vaadata ZIS 110-t, siis sellel on need kumerused eriti suured
   
Vasta
#89
(03-02-2018, 01:00 AM)Formika Kirjutas: võib-olla oli tolleaegne moe hullus.

Evolutsiooni käigus taandarenev astmelaud. Astmelaud enam ei sobinud ja päris ilma ei olnud silm veel harjunud.
Vasta
#90
Idee astmelaua jäänukist on huvitav. Tehniliselt on see ukseplekk üks vastikumaid paneele plekksepa pilgu läbi. Kolgi kuidas kolgid, ikka tahab plõnnima jääda.

Kas Pobedaga ringisõitev sideohvitser võis kasutada selliseid kõrvaklappe?

   

Kui jah, siis need on vanas tuttavas kohas Sind ootamas.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#91
(05-02-2018, 15:08 PM)Marko Kirjutas: Idee astmelaua jäänukist on huvitav. Tehniliselt on see ukseplekk üks vastikumaid paneele plekksepa pilgu läbi. Kolgi kuidas kolgid, ikka tahab plõnnima jääda.

Kas Pobedaga ringisõitev sideohvitser võis kasutada selliseid kõrvaklappe?



Kui jah, siis need on vanas tuttavas kohas Sind ootamas.
 Ma pean üldse seda asja veel uurima. Olen seda värki nii palju ette võtnud, et asjad hakkavad segi minema. Haigus on süvenenud ja väljunud kontrolli alt. Tuleb vist sekretär tööle võtta. Naine lubab mind juba koos endiste KGB-lastega kinnisesse asutusse saata. Põhitöö ka veel teha. Kui õnnestub kindlaks teha, mis aparatuuri 50-ndte lõpul kasutati, siis võtan ühendust
Vasta
#92
Keevitaja pidi järjekordselt haige olema ja töö seisab. Paar pilti saadeti aga suurt edasiminekut pole näha. Kümme korda hullemas seisus ZIM edeneb hulga kiiremini.
   
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne