Kgb Pobeda
Võrreldes vana Volgaga on Pobedad Eestis küllalt nõrgalt esindatud. Kui vanu Volgasid igat tüüpi (21,22,23) on regisris 916 tk, siis Pobedasid ainult 218 tk. Kui vanu Volgasid näeb suve jooksul siin ja seal vilksatamas, siis Pobedasid pole mina ammu enam liiklemas näinud. Huvitav palju neist 218-st üldse liikumis võimelised on. Pakun, et mitte üle 50-ne ja neist vähemalt pooled valede mootoritega. Ülejäänud ootavad oma surma (mis on palju tõenäolisem) või taastamist (mis on ülimalt ebatõenäoline, arvestades taastamisele minevaid summasid). Siin mõned postitused tagasi pakuti müügiks 30 000.- tugriku eest taastatud Pobedat. Selge see, et meil sellise raha eest sellisel tasemel seda autot taastada pole võimalik, kui just ise meister iga asja peale ei ole. Samas kurat teab, kas see investeering tasub ära. Muidugi kuskilt sai loetud, et just vanade autode hinnad on viimase 20 a. jooksul kõige kõvemini tõusnud.
Vasta
(13-05-2018, 22:20 PM)sfinks Kirjutas: Võrreldes vana Volgaga on Pobedad Eestis küllalt nõrgalt esindatud. Kui vanu Volgasid igat tüüpi (21,22,23) 

Palju neid 23 volgasid siis Eests arvel on? Peale austatud foorumi legendi hr. Formika oma ???
21 ja 22 omasid usun tõesti, et on aga just 23 mudeleid ei ole mina kusagil rohkem näinud !
Vasta
(14-05-2018, 21:50 PM)Qunts Kirjutas:
(13-05-2018, 22:20 PM)sfinks Kirjutas: Võrreldes vana Volgaga on Pobedad Eestis küllalt nõrgalt esindatud. Kui vanu Volgasid igat tüüpi (21,22,23) 

Palju neid 23 volgasid siis Eests arvel on? Peale austatud foorumi legendi hr. Formika oma ???
21 ja 22 omasid usun tõesti, et on aga just 23 mudeleid ei ole mina kusagil rohkem näinud !
 23-i ongi arvel ainult üks.

Pobedasid lasti välja 241 497 tk, kõiki mudeleid ja modifikatsioone kokku, Eestis on neid 218, ehk 0,09% toodetutest.

21,22,23, ehk vanu Volgasid tehti 639 478 tk. kokku, Eestis 916 tk. ehk 0,15% toodetutest.

Kui veel panna siia luks mudelid.

 ZIM GAZ 12 tehti 21527  Eestis 41 tk. ehk 0,19% toodetutest. See arv on muidugi väga suhteline, nt. minu 3 ZIM-st sõidab ainult üks. Võrus ühel mehel on veel 3 ZIMmi, mis tõenäoliselt kunagi sõitma ei hakka. Üle Eesti tean veel hulga ZIMme, mis ei liigu. Praeguse seisuga peaks üle Vabariigi heal juhul kokku saama 10 sõitvat autot.

 GAZ 13 Tchaika tehti 3179 autot. Eestis 25 tk. ehk 0,8% toodetud autodest. Arvan, et Tshaikadega on seis parem. Neist võivad isegi 15 olla liikumis võimelised.

 GAZ 14 Tchaika tehti 1120 autot, millest tervelt 12 tk. on Eestis, ehk vähe rohkem, kui 1% toodetutest. Neist võivad enamus olla sõidukorras.
Vasta
Natuke ka KGB Pobedast. Suur probleem radiaatoriga. Kirjandusest kusagilt leidsid Ukrainlased, et kasutati GAZ 11-ne radikat. Kuna selle isendi kõik joonised meil olemas, kaasaarvatud radika oma, siis enne tellimist tahame ikka 100% kindlad olla. Kuna tegu pole odava lõbuga. Niisiis valmistasime zablooni. Tundub, et peaks madalam olema, muidu mõõdud klapivad.
   
Originaalist saime kätte ainult korras alumise ja poolpiduse ülemise paagi. Keegi oli torude osa maha lõiganud. Nii pole õiget pikkust enam võimalik kindlaks teha.
Vasta
Pobedaga ka kergeid lahendusi pole. Momendil tegelen karburaatoriga. Koos valge ZIM-ga sain kaasavaraks tõenäolislt kunagi peal olnud karburaator K21. Nüüd olen situatsioonis, kus nelja ZIM mootorit omava auto peale on 2 korras karbussi. Kuna praegu käigus oleval valgel Zimmil on peal GAZ 52 oma (lihtsalt mootor töötab sellega paremini ja võtab ka vähem kütust), oleks originaalsuse huvides Pobeda jaoks üks karbuss veel korda saada. Niisiis kiskusin ta pulkadeks laiali, et uurida tema hingeelu.
   
Ega midagi asemele panna ei olegi. Kunagi oli Peterburis tutikas ZIM-i karbuss müüa. Taheti 700.-€, pidasin kalliks.

Teine suur probleem on õhu puhastaja. Nelja auto peale üks originaalne ja see sõitval valgel Zimmil.
   
Neid tehakse kuskil Venemaal ja hinda küsitakse 1000.-$ + toomine, mis teeb ühe õhupuhasti hinnaks 1000.-€. Kolm õhupuhastit kokku 3000.-€ juba päris korraliku auto raha. Olen aastaid otsinud, et leida midagigi kasutatud. Lootusetu. K21 on küllalt kapriisne karburaator ja hilisema kasutuse käigus asendati need tavaliselt GAZ 51, 52 omadega. Ja sinna läksid ka õhufiltrid. Nagu näha pildilt, Zim õhufilter on päris keerulise ehitusega. Ka on potis veel teine kest, mille sees on mingi imelik filterelement + alumist potti hoidvad tripid. Ma saan aru, et sellise asja tootmine ilma vastavaid stantse omamatta on küllalt keeruline ettevõtmine. Avtoklassika mehed pöördusid eelmisel aastal mingi Poola metallifirma poole palvega valmistada need stantsid ja hakata neid filtreid tootma. Oldi nõus juhul, kui korraga tellitakse vähemalt 20 tk. ja hinnaks kujunes 800.-€ tk. Kuna Avtoklassika tahab ka midagi teenida + transport = sama hind mis Venest.
Vasta
Mul peaks kusagil üks K-21 veel vedelema, kui doonorit vaja.

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
(25-05-2018, 11:11 AM)Aspelund Kirjutas: Mul peaks kusagil üks K-21 veel vedelema, kui doonorit vaja.

A.
 Väga vaja, äkki annab kahest üks teha, või midagigi kasutada. Pane privasse mis ja kuidas.
Vasta
700 eurtsi tutika karpa eest pole ju iseenesest palju kui mõelda, et tutikas weber või holley on umbes samas hinnaklassis. Muidugi need viimased on töötavad asjad kah. Isegi mingid suvalised siksi DAAZid on kasutamata kujul mingi 100-200 ringi
Vasta
(25-05-2018, 16:03 PM)Peeter Kirjutas: 700 eurtsi tutika karpa eest pole ju iseenesest palju kui mõelda, et tutikas weber või holley on umbes samas hinnaklassis. Muidugi need viimased on töötavad asjad kah. Isegi mingid suvalised siksi DAAZid on kasutamata kujul mingi 100-200 ringi
 See hind oli paar aastat +  tagasi ja siis ei olnud mul veel seda Pihkva abimeest. Kõik see viisa ajamine ja järel käimine oleks selle karpa hinna 1000 peale ajanud.
Vasta
Eile sai ühelt igaveselt ZIM-i restaureerialt laenata originaalset karbussi ja õhufiltrit, et katsetada nende sobivust Pobedale. Kõik sobis suurepäraselt ja mingeid komplikatsioone ei tekkinud.
   
   
Saadeti Venemaalt ka pildid, milline nende toodetud õhupuhasti välja näeb. Piltidel teine päris viisakas. Tahtsin neid pilte ka siia panna aga  ei lase, ilmub kiri FAILI TÜÜP; MIDA SOOVITE POSTITUSELE LISADA; POLE LUBATUD: PALUN VALIGE MÕNI TEISELAIENDIGA FAIL.
Sellest ei saa ma mõhkugi aru ja ei oska faili tüüpi ka muuta. Kui keegi oskab seda teha, võin need pildid meiliga saata. (meili aadress privasse). Tean, et meil vaevleb õhupuhastaja puuduses nii mõnigi Zimmi mees.
Vasta
(26-05-2018, 08:00 AM)Formika Kirjutas: Eile sai ühelt igaveselt ZIM-i restaureerialt laenata originaalset karbussi ja õhufiltrit, et katsetada nende sobivust Pobedale. Kõik sobis suurepäraselt ja mingeid komplikatsioone ei tekkinud.


Saadeti Venemaalt ka pildid, milline nende toodetud õhupuhasti välja näeb. Piltidel teine päris viisakas. Tahtsin neid pilte ka siia panna aga  ei lase, ilmub kiri FAILI TÜÜP; MIDA SOOVITE POSTITUSELE LISADA; POLE LUBATUD: PALUN VALIGE MÕNI TEISELAIENDIGA FAIL.
Sellest ei saa ma mõhkugi aru ja ei oska faili tüüpi ka muuta. Kui keegi oskab seda teha, võin need pildid meiliga saata. (meili aadress privasse). Tean, et meil vaevleb õhupuhastaja puuduses nii mõnigi Zimmi mees.

Mine arvutis selle pildi juurde kuhu ta sul peidetud on ja muuda lõpp ära näiteks .JPG ja proovi uuesti.
Vasta
(26-05-2018, 08:54 AM)Qunts Kirjutas:
(26-05-2018, 08:00 AM)Formika Kirjutas: Eile sai ühelt igaveselt ZIM-i restaureerialt laenata originaalset karbussi ja õhufiltrit, et katsetada nende sobivust Pobedale. Kõik sobis suurepäraselt ja mingeid komplikatsioone ei tekkinud.


Saadeti Venemaalt ka pildid, milline nende toodetud õhupuhasti välja näeb. Piltidel teine päris viisakas. Tahtsin neid pilte ka siia panna aga  ei lase, ilmub kiri FAILI TÜÜP; MIDA SOOVITE POSTITUSELE LISADA; POLE LUBATUD: PALUN VALIGE MÕNI TEISELAIENDIGA FAIL.
Sellest ei saa ma mõhkugi aru ja ei oska faili tüüpi ka muuta. Kui keegi oskab seda teha, võin need pildid meiliga saata. (meili aadress privasse). Tean, et meil vaevleb õhupuhastaja puuduses nii mõnigi Zimmi mees.

Mine arvutis selle pildi juurde kuhu ta sul peidetud on ja muuda lõpp ära näiteks .JPG ja proovi uuesti.

Parem tee pilt oma arvutis lahti, seejärel vali Save As ja vali seal lisaks nimele ka failitüüp, nt jpg ja peale salvestamist saad lisada foorumisse etc.
Vasta
Ära Quntsi soovitatud eksperimenti originaalfailiga küll tee. Tee kõigepealt koopia. Sellega võib loomkatseid teha. Muidu võib juhtuda, et muutused on pöördumatud ja vaadata pole enam midagi.
Võid ümbertöötlemiseks ka mulle saata, “GIMP” oskab kõike.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
   
   
   
Vasta
Näed, mis tähendab haritud inimene, kui mina koolis käisin õpetati veel arvelauaga arvutama. Igatahes suur tänu ksf Ervg-le, kes need kiiremini üles pani, kui ma veel SEND nuppu jõudsin vajutada.Näed mis tähendab haritud inimene
Vasta
Igatahes kui kellelgi selline õhupuhasti või isegi selle osasid kuhugi vedelema on jäänud, palun võtke ühendust. Piltide järgi vaatan, et neil pole isegi trippe küljes, mis alumist korpust kinni hoiab.
Vasta
Iga kell Smile

Mailiaadress on sul nüüd olemas, kui teinekord jänni jääd, siis kirjuta julgesti
Vasta
Paar nädalat vist viimasest postitusest möödas. Asjad liiguvad väga aeglaselt. Probleeme kuhjaga. Kõige suurem neist käikude lülitus süsteem. Ei sobi ei Pobeda ei Zimmi oma. Asjale tuleb loovalt läheneda, sest sellist autot pole oma silmaga näinud. Kuigi ühel Moskva mehel pidi selline isend olema aga nagu ma siin eelnevalt kuskil kirjutasin, hüppas ta alt ära, kui sinna vaatama sõitsin. Eks tal oli mida varjata. Summuti tuleb teha ka Zimmi ja Pobeda hübriid. Seoses vahepeal kasutuses olnud Volga mootoriga on igasuguseid ümberehitusi tehtud ja midagi ka maha lõigatud. Õhupuhasti leidsin Valgevenest. Sain poole odavamalt, kui Moskvast oleks saanud. See probleem ka lahendatud. Kuigi ZIM Faetonile ka veel ühte vaja. Ma ei tea, kas meie seas on enam inimesi, kes mäletaksid milliseid sireene, alarmtulesid või sidetehnikat kasutatti 50-ndate lõpus. Tahaks selle auto varustada vastavate agribuutidega, kuigi see vist üpris lootusettu ettevõtmine. Kuigi nii arvasin ma ka kui GAZ 23-e komplekteerisin aga seal ta nüüd on, kõik ilusti peal. Pilte lisada pole, sest visuaalselt midagi toimunud ei ole.
Vasta
(06-06-2018, 21:24 PM)Formika Kirjutas: Paar nädalat vist viimasest postitusest möödas. Asjad liiguvad väga aeglaselt. Probleeme kuhjaga. Kõige suurem neist käikude lülitus süsteem. Ei sobi ei Pobeda ei Zimmi oma. Asjale tuleb loovalt läheneda, sest sellist autot pole oma silmaga näinud. Kuigi ühel Moskva mehel pidi selline isend olema aga nagu ma siin eelnevalt kuskil kirjutasin, hüppas ta alt ära, kui sinna vaatama sõitsin. Eks tal oli mida varjata. Summuti tuleb teha ka Zimmi ja Pobeda hübriid. Seoses vahepeal kasutuses olnud Volga mootoriga on igasuguseid ümberehitusi tehtud ja midagi ka maha lõigatud. Õhupuhasti leidsin Valgevenest. Sain poole odavamalt, kui Moskvast oleks saanud. See probleem ka lahendatud. Kuigi ZIM Faetonile ka veel ühte vaja. Ma ei tea, kas meie seas on enam inimesi, kes mäletaksid milliseid sireene, alarmtulesid või sidetehnikat kasutatti 50-ndate lõpus. Tahaks selle auto varustada vastavate agribuutidega, kuigi see vist üpris lootusettu ettevõtmine. Kuigi nii arvasin ma ka kui GAZ 23-e komplekteerisin aga seal ta nüüd on, kõik ilusti peal. Pilte lisada pole, sest visuaalselt midagi toimunud ei ole.
Sireenidena kasutati vast ainult starterist tehtud tiivikuga undajaid... Küsida võiks Järvajaani varjupaiga Muuseumipapalt infot

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid119283
Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta
Tervist.

 Miilitsa Pobedadel oli vasakul küljel pöördlatern , milledel oli sinine klaas , mis omakorda oli pärit raudtee mingist signaaltulest .  Sireen oli starterimootil põhinev . Seda on rääkinud eakad miilitsatöötajad .
 Pole küll päris teemasse , aga ehk on abiks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne