Kgb Pobeda

Kuu möödas viimasest postitusest. Kõik liigub tigu sammul. Kuna informatsiooni sellise auto kohta napib, siis tuleb asjale läheneda loovalt, mis mulle küll üldse ei meeldi. Näiteks käikude lülitamise probleemile tuli ise loovalt läheneda. Kuigi tõele au andes, ega seal suurt midagi mööda panna ei saagi. Tuleb teha ZIM - Pobi hübriid ja asi peab funktsima. No see probleem lahendatud. Käigud töötavad ideaalselt.
Summuti ja kardaani kohta saime natuke teavet ja need said enam vähem. Suur probleem on radikas. Arhiivi andmetel kasutatti sama, mis Gaz 11-l. Gaz tehases lubati see asi korda ajada aga Ukrainlasi seal enam jutule ei võeta. Tuli proovida Vene kontaktide kaudu aga seal vahendajaid palju vahel ja kõik tahavad ratsa rikkaks saada. Praegu see asi seisab. Mul ju kahte GAZ 11-ne radikat vaja. Kaasavaraks sain ühe radika närused riismed. Õnneks oli ülemine paak enam-vähem taastatav. Mõni pilt ka.
   
   
   
Vasta

Kas 32 aasta fjordi radikas ei sobi Emkale?

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(09-08-2018, 15:15 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Kas 32 aasta fjordi radikas ei sobi Emkale?
 Kahjuks ei. Gaz-i ja Fordi teed läksid mootori osas lahku. 32-l aastal hakkas Ford tootma V8 mootoreid. Ivanid polnud selleks võimelised ja võtsid 37-l eeskujuks Dodge D5 mootori. Kuna auto ehitati samale raamile, nagu Emka, ainult nina tehti selline ümar ja etteulatuv, siis ei mahtunud tava radiaator enam ära ja tehti ülemine paak laiem, mis võimaldas sissevalamise koha tuua taha poole. Sama lugu ka Pobedaga. GAZ 12 mootor 7 cm pikem ja võetigi kasutusele GAZ 11-ne radikas. Nii sai  radika viia esi võre alla ja tänu laiemale ülemisele paagile, st. paak asus osaliselt vendika peal, millel oli ka radika kork.
Vasta

Kuna hiljaaegu õnnestus isiklikul kannatuste rajal jõuda verstapostini, mil eelmise riigikorra ajal oleks pensionile saadetud, siis tuli suurem jooming ja sööming organiseerida. Isegi Ukraina aatekaaslased vedasid ennast kohale ja tõid väga toreda kingituse. Tegu siis Pobeda II seeria mudeliga suuruses 1 - 8 -le. Pole sellist pirakat isegi näinud. Isegi kaal on austamisväärne - 21 kg. Allpool panen ka video üles sellest elukast. Asi on tehtud ikka ülima põhjalikkusega. Tulede lülitist lähvad tuled põlema, piduri pedaalile vajutades sütib piduri tuli. Aknaid saab üles alla kerida. Rool keerab ja isegi täiskomplekt tööriistu kaasas.

https://www.youtube.com/watch?v=keUBGjEe8Go

Tuleb välja, et seda mudelit saab osta Venemaalt mingi ajakirja kaasandena. Iga nädal saab mingi jupi ja asi tuleb ise kokku panna.
Praegu näiteks tehakse ZIS 110 mudelit.

http://zis.deagostini.ru/?_ga=2.197233581.364905903.1534142901-584277490.1534142901

Muidugi tekkis mul isu ka selle mudeli järgi. Võtsin ühendust oma Pihkva tuttavaga, et ajagu mulle ka komplekt välja aga vaevalt see õnnestub, sest olen lootusetult hiljaks jäänud. Päris paljusid ajakirju pole enam võimalik saada. Isegi kui üks puudu jääb, pole asjal mõtet.
Vasta

(16-08-2018, 16:47 PM)Formika Kirjutas:  Kuna hiljaaegu õnnestus isiklikul kannatuste rajal jõuda verstapostini, mil eelmise riigikorra ajal oleks pensionile saadetud, siis tuli suurem jooming ja sööming organiseerida. Isegi Ukraina aatekaaslased vedasid ennast kohale ja tõid väga toreda kingituse. Tegu siis Pobeda II seeria mudeliga suuruses 1 - 8 -le. Pole sellist pirakat isegi näinud. Isegi kaal on austamisväärne - 21 kg. Allpool panen ka video üles sellest elukast. Asi on tehtud ikka ülima põhjalikkusega. Tulede lülitist lähvad tuled põlema, piduri pedaalile vajutades sütib piduri tuli. Aknaid saab üles alla kerida. Rool keerab ja isegi täiskomplekt tööriistu kaasas.

https://www.youtube.com/watch?v=keUBGjEe8Go

Tuleb välja, et seda mudelit saab osta Venemaalt mingi ajakirja kaasandena. Iga nädal saab mingi jupi ja asi tuleb ise kokku panna.
Praegu näiteks tehakse ZIS 110 mudelit.

http://zis.deagostini.ru/?_ga=2.197233581.364905903.1534142901-584277490.1534142901

Muidugi tekkis mul isu ka selle mudeli järgi. Võtsin ühendust oma Pihkva tuttavaga, et ajagu mulle ka komplekt välja aga vaevalt see õnnestub, sest olen lootusetult hiljaks jäänud. Päris paljusid ajakirju pole enam võimalik saada. Isegi kui üks puudu jääb, pole asjal mõtet.

Eesti vahendajatel on ka otsas juba .aga võin Mudelifoorumis küsida  Kas keegi soovib enda oma müüa. Kas tahate ise kokku panna või sobiks ka valmis mudel? 
Tegelikult zis just lõpetas ja alustas 1 seeria gaz 21.  Teisel tootjal hakkas just ilmuma lada 01. Neid mõlemat saaks veel tellida, ilmuvad kompletidena korra nädalas. Peast ei mäleta, aga mõlemal oli üle 100 komplekti koos ajakirjaga. Kpl hind on 10€ vä mõned suuremad osad, nagu kere, millede eest küsiti 20.
Vasta

(16-08-2018, 16:47 PM)Formika Kirjutas:  Kuna hiljaaegu õnnestus isiklikul kannatuste rajal jõuda verstapostini, mil eelmise riigikorra ajal oleks pensionile saadetud ....

Hästi palju õnne ja tervist! Jõudu projektide teostamisel. Fännklubi igatahes on juba tugev tundub.  Smile

_____________________________________
Kuldsete kätega soss-sepp.

Vasta

(16-08-2018, 19:00 PM)simmtann Kirjutas:  Eesti vahendajatel on ka otsas juba .aga võin Mudelifoorumis küsida  Kas keegi soovib enda oma müüa. Kas tahate ise kokku panna või sobiks ka valmis mudel? 
Tegelikult zis just lõpetas ja alustas 1 seeria gaz 21.  Teisel tootjal hakkas just ilmuma lada 01. Neid mõlemat saaks veel tellida, ilmuvad kompletidena korra nädalas. Peast ei mäleta, aga mõlemal oli üle 100 komplekti koos ajakirjaga. Kpl hind on 10€ vä mõned suuremad osad, nagu kere, millede eest küsiti 20.
 Valmis mudel tegelikult sobiks paremini, aga ainult ZIS 110. Pole endal selliseid sõrmi, et nii peent tööd teha. Huvitav, mis selline asi maksaks? Minu arust ZIS 110 on kõige kenam Vene auto üldse ja selle omamine käib üle jõu. Aga mudel võiks olla. Selline pisike, vist 1- 40-le on aga see pole see.
Vasta

Mina just lõppetasin selle Zisi mudell . Suur ja raske  mudellauto tuli välja . Müümise kohta vot veel ei tea  , oleneb palju pakkutakse .


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   
Vasta

(16-08-2018, 21:03 PM)Junkers88 Kirjutas:  Mina just lõppetasin selle Zisi mudell . Suur ja raske  mudellauto tuli välja . Müümise kohta vot veel ei tea  , oleneb palju pakkutakse .
 Lihtsalt informatsiooniks, kui palju läks maksma selle auto kõik jupid, pakun 600 - 700 eurikut. Muidugi valmis mudeli hind sellest kõrgem. Tuleb ju teda üle kahe aasta koguda.
Vasta

(16-08-2018, 22:05 PM)Formika Kirjutas:  
(16-08-2018, 21:03 PM)Junkers88 Kirjutas:  Mina just lõppetasin selle Zisi mudell . Suur ja raske  mudellauto tuli välja . Müümise kohta vot veel ei tea  , oleneb palju pakkutakse .
 Lihtsalt informatsiooniks, kui palju läks maksma selle auto kõik jupid, pakun 600 - 700 eurikut. Muidugi valmis mudeli hind sellest kõrgem. Tuleb ju teda üle kahe aasta koguda.
Maksma see läks mulle umbes 1300 eur . plus töö . hakkasin kokku panema detsembris 2015 .
Vasta

Kõik projektid venivad teo sammul. Tegelikult, kui oleks ühega ainult tegelenud, siis vist jääks küll asi pooleli. Nüüd tilgub ikka millelegi midagi. KGB Pobedale sai lõpuks komplekteeritud õige originaalne karburaator. Kuna need originaalsed ZIM-mi karbussid olid küllaltki eba tõhusad, siis omal ajal asendati neid GAZ 51/52 omadega. Võttis küll kütust rohkem aga kes sellest Vene ajal hoolis. Selle nahka läksid ka originaalsed õhupuhastid, mis on tänapäeval väga defitsiitne kaup. Kui saaks radika asjanduse ka korda, siis võiks juba pilli katsetama hakata. Enne värvitöid peab kõik tipp-topp olema.
   
Vasta

Pobedaga ka tigusammul edasi. Lõpuks sai radikaga ühele poole. Kuna nagu eelnevalt mainitud oli antud isend varustatud GAZ 11-ne radikaga, mis oma mõõtmetelt ja kujult sobis parajasti antud isendile. Ka on 20G varustatud õli radikaga, mis asetseb tava radika ees püstises asendis. Fotol on näha õli jahutus radiaatorile minevaid torusid, mis on küll momendil veepumba torru torgatud ja teibiga kinni pandud, et nad ei segaks. Järgmisel nädalal pannakse mootor käima. Septembri lõpus lähen ise ka Kiievisse, vaatan töö üle ja siis Oktoobrist värvimisse. Esmaesitlus on plaanitud kevadiseks Kiievi autonäituseks ja pärast seda siis Eestimaale.
   
   
Vasta

Eelmises postituses sai mainitud, et õli radikas peaks asetsema püsti asendis radika ees. Reaalselt asjale lähenedes see variant tundus ebareaalne ja ebapraktiline. Lõpuks said Ukrainlased kinnituse, et õli radikas asus ikkagi traditsioonilisel kohal, kuid kasutuses polnud mitte Zimmi oma, vaid spetsiaalselt sellele masinale tehtud radikaga, mida kahjuks kuskilt muidugi saada pole. Tuli ette võtta Zimmi õliradika lühendamine.
   
Põhiprobleemid peaks olema nüüd lahendatud. Mingi kamm on veel kardaani ühendustega, ehk vahepukiga. Aga see peaks ka sellel nädalal korda saama, sest järgmiseks nädalaks on planeeritud pahtelduse algus.
Vasta

Auto siis niikaugel, et valmis talveks karva vahetama.
   
Kgb autole kohaselt mustaks.
Vasta

Tänase seisuga sai kaks nädalat pahteldustööde algusest. Kuna kere sai eelnevalt ka tinaga tehtud, siis peaks pahteldusega paari nädala pärast ühel pool olema.
   
   
Kuna tegemist on ühega kahest (kuigi seda salapärast teist väga kiivalt varjatakse ja kardan, et põhjusega) teadaolevast GAZ 20G-st, siis on latt kõrgel. Väga palju tööd on tehtud, arhiivides sobratud, vahendeid raisatud, et asi võimalikult audentne välja näeks. 1-ks Maiks, töörahva pühaks Smile , tahaks auringi ära teha. Kuigi auring sai esmase kokkupaneku järgi ka tehtud, et kontrollida mootori, käigukasti jne. koostööd. Kõik töötas.
Vasta

(02-11-2018, 17:37 PM)Formika Kirjutas:  ... 1-ks Maiks, töörahva pühaks Smile , tahaks auringi ära teha. ...

Õige oleks ikka auring Pobeda elik Võiduga teha suure võidu aastapäeval elik võidupühal 9. mail  Big Grin
Vasta

Peremees kindlasti arvestas sellega, et alati jääb igasugustest tähtaegadest paar päeva puudu (reserv noh)
Big Grin
Vasta

Alates 15.10.18 on siis igal tööpäeval seda autot pahteldatud ja vist pahteldavad edasi.
   
   
Momendil kõige suuremaks probleemiks kapoti esiservas olev iluliist. Tava olukorras värviti need ka kere värvi. Kuna 20G tehti eranditult ainult ZIS-de saateautoks, siis eriti just Moskva seltsimehed väidavad, et neil autodel kroomiti see jublakas ära. Ei oska seisukohta võtta, kuna originaal kujul ühtegi eksemplari säilinud pole, siis kõik kuulujutu tasemel. Sellel Moskva mehel, kes mulle oma autot näidata ei julgenud, olla väidetavalt kroomitud. Aga see võib ka muidugi slaavilikust edevusest tulla. Igatahes tuleb veel uurida, kuigi uurida kusagilt pole ja vaevalt meie seas enam kedagi on, kes sellise autoga kokku on puutunud, kuigi väideti, et Eestis 50-ndate lõpus pidi ka üks eksemplar Ministrite Nõukogu autobaasis olema ????? Kes praegu seda oskaks kinnitada peaks vähemalt 80+ auväärses eas olema.
   
Probleemne vidin siis eespool pildil.
Vasta

Selle foto kohta väideti kunagi, et tegu on endise MVD/KGB töötaja arhiivist pärit pildiga, millel on 20G.

http://denisovets.ru/gaz/gazpages/gazm20g.html

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(21-11-2018, 18:23 PM)Formika Kirjutas:  Momendil kõige suuremaks probleemiks kapoti esiservas olev iluliist.
...
Kes praegu seda oskaks kinnitada peaks vähemalt 80+ auväärses eas olema.

Teisest küljest: tõenäoliselt oled Sina ise selle ala kõige suurem asjatundja siinkandis. Seega, kes julgeks vaielda, et kahtlusalune liist ei olnud kroomitud, kui isand Formika nii väidab Big Grin

Mulle tunduks imelik, kui see ei oleks kroomitud.

Aga aitab OT-st, palun jätkata asjaliku jutuga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne