Mootor haugub?
#1
Mure selline et ford cargo kallur 6,0 diisel mootor haugub teatud pööretel, milles vöib viga olla, kas kütuse pumbas vöi pihustites. Nimelt haugub iga käiguga ja just teatud pööretel, ning madalatel.
Vasta
#2
Fordi hingeelust ei tea midagi aga kui võtta aluseks vene tehnika siis sealmaal oli haukumise põhjuseks regulaator. Mingi laager oli vaja ringi visata siis hakkas jälle tööle.
Aquila captas non muscas.
Vasta
#3
Kui see on mehhaanilise pumbaga, siis võiks viga tõesti otsida regulaatorist, tsentrifugaalregulaatorist siis täpsemalt. Aga ei pruugi olla laagri viga. Näiteks võib olla vastukaalu vedru katki või lahti, või siis mingil põhjusel vastukaal ei liigu võlli peal nii nagu peab.
Vasta
#4
Ohoo, kuna igasugune kogemus sellel alal puudub, kus ja mis asi see täpsemalt on?
Vasta
#5
No minu tagasihoidlik arvamus on , et kui igasugune kogemus puudub, siis ei tasuks esialgu iseseisvalt pumpa näppima hakata.
Vasta
#6
Kõrgsurvepumba läbipesu ja õlivahetust võiks ka proovida ennem suuremat lammutamist.
Paljud ei ole seda kunagi vahetanud, kuid võiks ju.
Kas sel mootoril just selline pump on kus eraldi õli sees ei tea muidugi öelda sest selgeltnägemise võimet ei oma, kuid kui pumbal on varras ja korgid siis on eraldi õliga.
Vasta
#7
Kas see Cargo on ühe pika klapikambrikaanega või 6 eraldi kaanega?
Vasta
#8
(04-11-2017, 09:26 AM)Daff Kirjutas: Fordi hingeelust ei tea midagi aga kui võtta aluseks vene tehnika siis sealmaal oli haukumise põhjuseks regulaator. Mingi laager oli vaja ringi visata siis hakkas jälle tööle.

tift ,mis liigutab gaasi hooba on vahest mingis asendis poomas,siis regulaator paneb juurde ja pääseb lahti ning tõmbab tagasi,seega haugyb.
Mööbel eritellimisel,aknad-uksed       
https://www.facebook.com/profile.php?id=...96&fref=ts
Puhtavuugi ladumine
https://www.facebook.com/groups/1062476653862492/



Vasta
#9
Pikk rida 6 on mootoriks ja üks kaan. Vot seda ei teagi kas on eraldi öliga pump vöi mitte, hetkel vaadata ka kahjuks ei saa.

Üht teist olen eelnevalt tehnikaga tegelenud ja ei karda seda pumpa ka juppideks vötta kui vajadus selleks on. Aga enne lammutust vöiks ikka selge olla et viga öigest kohast otsin. Ford cargo 0811 on täpsem mark.

Ei haugu korra vaid koguaeg haugub, sai uuritud vaadatud et äkki mingi vedru minema lendand ja see gaasi hoob pumba peale liigub nii kuidas juhtub, et no loge vms aga köik paistis okei olema.
Vasta
#10
(08-11-2017, 23:45 PM)labtec4 Kirjutas: Pikk rida 6 on mootoriks ja üks kaan. Vot seda ei teagi kas on eraldi öliga pump vöi mitte, hetkel vaadata ka kahjuks ei saa.

Üht teist olen eelnevalt tehnikaga tegelenud ja ei karda seda pumpa ka juppideks vötta kui vajadus selleks on. Aga enne lammutust vöiks ikka selge olla et viga öigest kohast otsin. Ford cargo 0811 on täpsem mark.

Ei haugu korra vaid koguaeg haugub, sai uuritud vaadatud et äkki mingi vedru minema lendand ja see gaasi hoob pumba peale liigub nii kuidas juhtub, et no loge vms aga köik paistis okei olema.

Jah, ega see pumba juppideks võtmine ei olegi mingi eriline kunst. Kokkupanek mõnikord võib hoopis keerulisemaks osutuda. Regulaator on siiski üsna lihtne vidin seal, plunžri vahetuse ja pumba reguleerimisega mina kodus küll hakkama ei saa. Kui palju selle pumba küljes elektroonikat on? Mis aasta auto? 2003 aastast alates on Cargol vist Ecotorq Common Rail mootor ja selle pumbaga vist küll koduste vahenditega midagi peale hakata ei ole. Pika kaanega on siiski vist see vana malli mootor?
Vasta
#11
(09-11-2017, 08:56 AM)Raudpats Kirjutas: ...
2003 aastast alates on Cargol vist Ecotorq Common Rail mootor ja selle pumbaga vist küll koduste vahenditega midagi peale hakata ei ole. Pika kaanega on siiski vist see vana malli mootor?

Vastupidi: CR mootori KSP on üks labane junntükk. Selle täppispaari ja tihendite vahetus olla lihtne mehhaanikutöö. Tõsi, kõrget tööhügieeni nõudev Big Grin
Vasta
#12
1981 on masina aastaks ja 85kw. Ei usu et sellel pumbal väga palju el- kola sees on.
Vasta
#13
Kuuepütane Sisu reasdiisel haukus tühikäigul siis, kui etteandepumba kinnituspoldid olid natukenegi lõdvenenud.
Etteandepump oli mehaaniline ja sai hoova kaudu käituse ekstsentrikult. Nagu nõukatehnika bensiinipump.
Vasta
#14
Nagu enamus kolbetteandepumpasid ridakõrgsurvepumpade küljes on.

Me võime jäädagi siin heietama võimalikke kahtlusi, aga enne peaks hädaline oma raudvara küljes üle vaatama, et kõik kinni olema pidavad junntükid on kinni ja kõik liikuma mõeldud ühendused tõesti liiguvad. Ning kui väliselt on klõik hästi, siis alles sukelduma KSP imelisse maailma. Sest, nagu juba mainiti: iga sepp saab regu ja KSP lauale laiali, aga vaid Meister saab sellest hunnikust jälle hästitoimiva pumba kokku. reaskõrgesurvbepumpasid mõistvaid meistreid on meil aga vähe järele jäänud Sad 

Minu pakkumine on õli asendava solgi mittemäärivast toimest ärakulunud regulaatori nihkmuhv või nukkvõlli kael ja selle tõttu hüplikult liikuv (üle reguleeriv) hammaslatt. Veidi vähem tõenäoline on mõne täppispaari hoova (või hammassektori) labane kulumine, mistõttu mingis x asendis takistab lati liikumist.
Vasta
#15
Hetkel ei ole selleks kahjuks vöimalust, kuid kui vöimalus avaneb, vaatan siin mainitud asjad üle ja ehk on nendest abi.
Vasta
#16
Head vana aasta löppu!

Küllaga sain masinale ligi uurisin vaatasin. Üks solenoid paistab hukkas olema aga kas just selles see viga on. Solenoid ei liigu korralikult edasi tagasi, vahest takerdub. Lisan kaks pilti et kaasamötlejad ehk saavad aimu pumbast ja kus seda viga vaatama vöiks hakata.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#17
Tundub Boschi A seeria pump olevat
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne