20 aastat seisnud Moskvichi käivitamine
#21

Isegi kui kahes silindris surve/kopressioon oleks null,siis see mosse läheks käima.
Vasta
#22

Surve erinevus on seismisest. Peale esimest pauku silindris on see olemas jälle.
Vasta
#23

Parandus: võib minna, aga ei pruugi. Big Grin

Nullilähedane surve võib tähendada näiteks mittesulguvat klappi. Või auku kolvis. Või labaselt kinnijäänud rõngaid. Mis võivad, aga ei pruugi lahti tulla.

Mosse mootori normaalne surve on 8+ bar, alla selle see pealesõjaaegne pada küll käib, aga halvasti.

Kui säde kord on ja kord ei ole,s isi esimese asjana vaata jaoturi võlli laperdamist. Neid jaotureid küll nähtud, mille nukkmuhv pool milli loksub (tuletan meelde, et kontaktivahe on 0,3 mm).

Tõrkuva mootori diagnoos neti teel on piin kõigile osapooltele. Kas tõesti ei leidu tutvusringkonnas kedagi, kes saaks selle mootori üle vaadata enne, kui see päris katki tehakse?
Vasta
#24

Eile sai just jännatud ühe ladaga, mis samooodi pikalt seisnud . Kohati oli säde, aga hästi nõrk. Peale jagaja kontaktide puhastamist asi esimesest matsust käis. Samamoodi sai elustatud eelmine aasta 16 a seisnud Lada ja sellel täpselt sama , et kontaktid puhtaks ja kohe käis.
Vasta
#25

ega kui tehnika poolelt võhik või algaja oled siis ongi raske asja tööle saada.usun,et suvaline tehnikat jagav tegelane paneb selle tööle või diagnoosi mis peetis.
Vasta
#26
Photo 

Kas süütemomenti pannakse paika rihmaratta märgil millele nool antud pildil EI näita?

https://drive.google.com/file/d/1QsbRHA2...sp=sharing
Vasta
#27

(11-11-2017, 18:46 PM)oliveer Kirjutas:  Kas süütemomenti pannakse paika rihmaratta märgil millele nool antud pildil EI näita?

https://drive.google.com/file/d/1QsbRHA2...ew?usp=sha

Esimene kriips või sälk on eelsüütenurga tähis ja teine on ÜSS.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#28

Noh kas ikka veel ei käi, pane masin käima ära aja............................ Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#29

(11-11-2017, 22:57 PM)Daff Kirjutas:  
(11-11-2017, 18:46 PM)oliveer Kirjutas:  Kas süütemomenti pannakse paika rihmaratta märgil millele nool antud pildil EI näita?

https://drive.google.com/file/d/1QsbRHA2...ew?usp=sha

Esimene kriips või sälk on eelsüütenurga tähis ja teine on ÜSS.

Raamatus ka kirjas, milline mis kriips on. Küll aga raamatu järgi jääb natuke segaseks süütemomendi paika sättimise õpetus. 
"Viia väntvõll asendisse, mille puhul esimese silindri kolb on ülemises surnud seisus survetakti lõpul. Selleks jälgitakse vastavaid märke (joon. 2.3 ja 2.4) ning pööratakse väntvõlli käivitusvändaga kohani, mis vastab õigele süütehetkele (10° enne ü. s. s.)."

Kas küsimusele ootan JAH/EI vastust Smile
Vasta
#30

JAH, nii pööradki süütehetkemärgini enne ÜSS.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#31

Esimese küünla asemele topi paberinuts. Nagu see väntamisel välja lendab, ongi raamatus osutatud takti õige ots käes. Täpsusta väntvõlli veel rihmaseibi märgi järgi ja jagaja kallale.
Vasta
#32

Saime masina käima.
Aga peale pikemat starteri ketramist. Selle tagajärjel ei hakka starter enam ketrama ja salongituled lakkasid ka põlemast. Kaitsmed tundusid terved olevat.
Vasta
#33

kuidas mass on?kaablid rohelised/pehmed kusagilt pole?kui massi pole ei saagi midagi toimida.vändast saab kah mosset ringi kedrata ja mõjub toonuselle hästi.
Vasta
#34

(12-11-2017, 17:17 PM)izplaneta Kirjutas:  Saime masina käima.
Aga peale pikemat starteri ketramist. Selle tagajärjel ei hakka starter enam ketrama ja salongituled lakkasid ka põlemast. Kaitsmed tundusid terved olevat.

Tundub, et massilüliti jamas kõigest. Sellega koha pealt peaks nüüd kõik ok olema.
Igatahes oli paar asja valesti süütesüstemis. Jagaja kaan oli defektiga, õnneks oli väga vanast ajast riiulile jäänud uus jagajakaan olemas ja sellega tundus, et asi toimib. Süüde oli täitsa paigast ja katkesti kontaktivahe samamoodi. Kui kunagi kellegil peale kontaktide puhastamist masin käima ei lähe, tasub need ka üle vaadata.

Muidu tundub, et sidurisüsteemis on midagi puudu (allpoolse lingi alt avatav pilt selgitab). Kas on midagi puudu, kui jah, siis mis on puudu?
https://ibb.co/h1J4Fw
PS! Kui paremat pilti tahetakse, küsige julgelt, mõtlen välja midagi siis  Big Grin
Vasta
#35

Näe, siin paremaid pilte küll -
 
https://www.google.ee/search?q=%D1%81%D0...=831&dpr=1

Cool
Vasta
#36

Ei hakanud uut teemat tegema. Kas DOT4 pidurivedeliku tohib 412-ne pidurisüsteemi valada?
Vasta
#37

(03-12-2017, 13:05 PM)izplaneta Kirjutas:  Ei hakanud uut teemat tegema. Kas DOT4 pidurivedeliku tohib 412-ne pidurisüsteemi valada?

Sõltub, mis seal varem olnud on. Kui BSK, siis ei tohi, kui on olnud Neva või mõni muu dot-3, või dot-4, siis tohib.

Kuidas vahet teha, ei oska soovitada. Kui auto on 20 aastat seisnud, siis BSK ei ole kindlasti enam vedel.

Vähegi vanu autosid näinud inimene peaks ära tuvastama lõhna järgi, BSK hais on üsna spetsiifiline.


Kui seni on BSK sees olnud, siis tohib peale valada ka ainult BSK-d ja ka siis pole kindel, kas mansetid vahetuse üle elavad.
Vasta
#38

Ma paneks BSK igaksjuhuks. BSK-ga seoses tuli meelde et üks mees rääkis kuidas nad nõuka ajal Mazile koguaeg laost BSK-d küsisid ja seda talvel mööda pikka külmund vinklit mööda valades puhastasid. Kuna BSK on piirituse ja kastoorõli segu siis õli hangus ära. Piiritus joodi ära.
Vasta
#39

Igal juhul soovitaks kõigepealt süsteemist kogu olemasoleva olluse välja lasta. Samamoodi nagu õhutades, algatuseks kõige kaugem nippel jne.

Mul volga siduriajamist tuli teadmata vanusega BSK nii vägevalt välja, et venis peaaegu maani. Kompressori abiga sai välja puhutud, iseseisvalt ei tulnud algul midagi.
Vasta
#40

Ajate hirmu peale...
Homme lähen vaatan, et mida raf potsikud sisaldavad. Kui sisaldavad Sad

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne