MB 309D puksiir
#21
Njah, ARK-i lehel kenasti kirjas ikka rehvi suurused ka. Lihtsalt passi ei kirjutata enam.
Tänud Honkomehele vihje eest. Jään ikka ilmselt 14" peale.
Täna natuke valges piilusin õues ja jama on see,et seda raami on sealt kabiini alt lapitud ja siis seda lappi veel lapitud ning seda lapitud lappi on veel tugevdatud Sad
Ehk ilmselt mõteks teine raam kõrvale vaadata kas või juppide jaoks.
Vintsiga ka mingi kala. Sisse kerib aga lahti ei keri. Seda siis puldiga üritades. Kui juhtmega pult sappa panna siis ei tee midagi. Kaasreisija istme alt leidsin ka paraja portsu täitsa korralikke koormarihmasid. Selliseid millega ratas platele kinni tõmmata. Kindalaekast leidsin lisaks veel ühe rooliotsa Big Grin
Vasta
#22
https://osta-ee.postimees.ee/projektiaut...rc=listing

Vaata siin üks samasugune laip, raam on ehk sama, vaevalt muidugi ta "nagu uus" on
Kui ma meenutan, siis raam vist koosnes kahest u-kujulisest karbist, mis ärakeeratud otsasid pidi omavahel kokku keevitatud, ma ise pigem laseks neid juurde väänata möned meetrid ja asendaks hapud kohad varuga.
Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#23
"Uud" on võimatu painutada, kui originaalkarp just mõnusalt ülemäära lai ei ole.
Transitil sai tehtud üks raami pikitala seetõttu neljast zetist.
Hulluks läksin. Oleks pidanud tegelikult pressi alla saatma kogu selle krempli, aga kuna kabiini remont sai enne juba ära tehtud, ei jäänud enam midagi muud üle, kui et tuli ka raam taastada  Big Grin.
Originaalis oli 2mm plekist kogu see värk. Uus sai 3mm.
Pikkadel aistel leotasin kõik dinitroliga läbi ja jätsin vana jäänuki sisse.
Painutamisel sai kõikide pikkade detailide juures kolme millimeetrine viga sisse lastud. Sellepärast pidi hiljem kokku keevitamisel meeletult palju vaeva nägema ja ilus see ka ei saanud, aga noh - tööauto värk rohkem...
Ristiolevad konstruktsioonid peksin vahelt välja ja asendasin uutega.

                     
Vasta
#24
(10-11-2017, 23:11 PM)90Deville Kirjutas: https://osta-ee.postimees.ee/projektiaut...rc=listing

Vaata siin üks samasugune laip, raam on ehk sama, vaevalt muidugi ta "nagu uus" on
Kui ma meenutan, siis raam vist koosnes kahest u-kujulisest karbist, mis ärakeeratud otsasid pidi omavahel kokku keevitatud, ma ise pigem laseks neid juurde väänata möned meetrid ja asendaks hapud kohad varuga.

kaubikul on kandev kere minu mäletamist mööda, kahtlen, kas sealt raamile kasulikku abi saaks
Vasta
#25
http://soov-ee.postimees.ee/3966689-merc...tails.html
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#26
(11-11-2017, 18:07 PM)hullmaks Kirjutas:
(10-11-2017, 23:11 PM)90Deville Kirjutas: https://osta-ee.postimees.ee/projektiaut...rc=listing

Vaata siin üks samasugune laip, raam on ehk sama, vaevalt muidugi ta "nagu uus" on
Kui ma meenutan, siis raam vist koosnes kahest u-kujulisest karbist, mis ärakeeratud otsasid pidi omavahel kokku keevitatud, ma ise pigem laseks neid juurde väänata möned meetrid ja asendaks hapud kohad varuga.

kaubikul on  kandev kere minu mäletamist mööda, kahtlen, kas sealt raamile kasulikku abi saaks
Redel raam on veokatel. Kabiini tagant alates on kaubik ja veokas erinevad.
Per rendere omaggio alle auto che hanno segnato la storia dei rally degli anni 70-80 e hanno contribuito con la loro spettacolarità a far crescere l'interesse verso questa grandissima disciplina motoristica!!
Vasta
#27
Raam jah redel. Alumise profiili osa on keeratud servadega U ehk siis 20mm serv, siis 125mm kõrgust ja siis 60mm laius. Ülemine profiili osa siis samuti keeratus servadega U ehk siis 20mm serv,siis 30mm kõrgust ja siis 60mm laiust. Materjal 2mm.
Ülemise asjanduse saab välja vingeldada ühes tükis. Alumisega peab tegema ilmselt kahest osast. Kuna seda jama on igast otsast lapitud ja teen seda enda tarbeks,vahetan kogu selle tala majanduse välja. Siis kestab minu vajadused/aja kindlasti ära. Kabiini alt on õnneks väga heas korras. Pudedaks läheb kohe kabiini lõpust.
Kindlasti teen tagaosa kaldega ja natuke ka pikendan. Hetkel see asi ikka liiga kõrge. Aga täpne kalle selgub töö käigus.
Pealisehitus on korralikult tehtud ja ei ole roostes. Sõidurajad on aga lössi vajunud kohati(ilmselt veetud näiteks tõstukit) ja kuuluvad ka uuendamisele.
Vintsi peab ka mõne kuldnäpu kätte andma,et vaataks miks ta välja ei taha kerida.
Mootori poolelt käib kõrgsurve pump ja pihustid ka korra stendist läbi. Ilmselt ka uued eelsüüte küünlad(mõned kindlasti ei tööta hetkel aga jupi kaupa pole nagu mõtet vahetada)


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#28
Kas vints väljakerimise nupule vajutades klöpsu teeb? St siis mitte vints ise vaid relee kuskil seal lähedal. Kui ei tee siis otsi releed üles ja kui on kahe releega siis vaheta otsad prooviks ringi, kui siis teises suunas toimib oled vea leidnud.
Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#29
Vintsi peal jah mingi karbike kus on/off ja puldi või juhtmega puldi valiku nupud on. Ilmselt sealt alt võiks midagi leida. Tänud vihje eest ja uurime asja.
Vasta
#30
Kuna puksiiri oleks vaja,sai otsustatud asi käsile võtta. Või noh vähemalt alustada(nagu ikka projektidega Big Grin )
Raam on mingi 1m kabiinist täielikult olematu.
Originaal raam on 2,15(2.2)mm plekist. Ma hankisin RGR-ist 2,5 pleki.
Pikkade taladel esimene osa on 125mm kõrge ja tuleb teha kahest osast. Z ja L
Tagumise osa tala kõrgus on 80mm ning tuli samuti teha kahest osast.
Peale käiv 40mm kõrge osa aga sai tehtud ühest tükist.
Ristitalade materjali toorikud on ka ära vingeldatud. Sai laenatud ka plasmalõikur,et ristitaladele sobilik kuju ka anda.
Ja kuna töölaud mul ainult 2,5m pikk on sai tehtud raam(4m), mille peal siis veokaraami kokku saab hakata panema.
Abiraami materjal sai kenasti põrandale ära looditud ja kokku keevitatud. Kartsin,et kisub kõveraks aga jupi kaupa keevitades ja raskuseid kasutades jäi tulemus super. Hetkel läheb see abiraam lihtsalt kahepostitõstuki käppadele ja seal siis hea pusida.
Sai ära puuritud ka mõned augud,et hiljem ülemine ja alumine pool kinni keevitada. Auke oli täpselt 360tk.
Korra mõtlesin kasutada ka punktkeevituse seadet,aga enda oma võtab ainult 1,0+1,0mm ning sõbra oma 2,0+2,0mm. Mul aga 2,5+2,5mm vaja.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta
#31
Ja nii ta siis pihta hakkab. 
Arutasin ka tagumised juhtmed lahti plate küljest. Täitsa profesionaalne värk. Big Grin
Vana hea elektrikaabel aitab alati hädast välja.
Ja korralik EU direktiividele vastav kütusepaak.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Veiko Varik, 1 külali(st)ne