MB 309D puksiir
(16-02-2018, 12:09 PM)v6sa Kirjutas: Kõige vastikum asi on idioodist puksiirimees, kelle töötuled on igas suunas harali, autol on vähemalt neli majakat ja kõik need plingivad pimedal teel.

 Võib olla vastik, olen nõus.
Aga olen ka siiski seda meelt, et enne olgu sellises kohas kaks tuld rohkem, kui üks puudu .....
Teed on täis tohmaneid, kes ei saa mitte ühe vilkuva tule hoiatavast mõttest enne aru, kui sellele  otsa sõitnud on.
Ehk see üleliigne vilkur äratab mõne neist õigel ajal.
Vasta
On tulnud ette ka liikluse ümbersuunamist , näiteks Tallinn - Tartu maanteel Kose ristil oli veoauto kraavis või lausa kellegi aias , seal tuli liiklus ümber suunata , veoka teepeale saamiseks kulus vist poolteist tundi , seda muidugi õhtul , kui liiklus hõredam. Puksiirijuhtidel , kes avariidel käisid , olid kirves , käsisaag ja raudkang ning labidas alati varustuses , ega autod ainult kraavis peatu , on neid metsas puudevahel olnud , sõitnud läbi kuuseheki jäädes heki ja võrkaia vahele lõksu, nii et autost välja oma jõuga ei pääse .
Vasta
Wagoneer on viimased päevad garaazis kõvasti vaeva näinud,et saaks masinat ümber ehitada vastavalt soovitustele

Eile õhtul oli seis selline (loodetavasti on piisavalt tulesid ja koonuseid )

   
Vasta
Funktsionaalne lugemisoskus tuleb kasuks.
Vasta
Kuna esimene katsetus marsruudil Viimsi-Kiiu-Viimsi oli edukas. Sai tehtud ka teine katsetus Toungue
Seekord siis Viimsi-Paldiski-Rootsi-Paldiski-Viimsi. Kokku tuli töökoja ukse eest lahkudes kuni uuesti sama ukseni 1430km. Kütust põles läbi 170 liitrit. Täiesti mõistlik kilometraaz,et kõik jamad välja tuleks Big Grin  Ehk siis laupäeva õhtuse praamiga üle, pühapäevaga seal oma sõidud toimetatud ja esmaspäeval hommikuse praamiga jälle koju.
Esimene ots tühja autoga sai algul optimistlikult sõidetud ligi 90km/h. See müra muidugi hakkas kiirelt häirima ja raadio ei suutnud oma pisikestest kõlaritest ka plärinast üle karjuda. Edasi lasin mingi 75..80km/h. See oli täitsa ok isegi.
Kiirelt selgus esimene probleem. See krdi käigukast on ikka debiilsus kuubis. 4-jas käik on max 55km/h(gps-i järgi)
Siis paned viienda ja kõik jstkui hea. Seda ainult siis kahjuks kui on tasane maa või väga pisike tõus. Ilmselt on ka mootori algsest 65kw osad kw-d pensionile läinud. Ehk kui tõus vähekenegi järsem,sureb viies ära. Ja neljandat ei saa ka enne sisse panna kui kiirus sinna 50km/h kantti langenud. Ehk see kast vahetub nüüd kiiremini välja kui ennam arvasin. Ja eriti sai nalja muidugi siis kui ka auto juba peal oli. Minnes oli lahe mäest alla sõitta, aga veel lahedam oli neist pärast tagasi ülesse roomata. Neljas köhib oma 55km/h välja ja siis on valikud kahjuks otsas. Viiendat ei saa panna,sest see ei jaksa. Ja nii saigi enamus tagasiteed suht paksus lumesajus öösel rahulikult 60km/h kulgetud. Ega kiiret polnud ju kuskile. Praamini oli aega küll.
Kuna tagasi teel oli valdava osa ajast suht korralik lumesadu selgus ka tagumiste porilapakate vajalikkus. Sest rataste alt lendav asi maandub kenasti plate tagaotsas. Moodustades sinna mõnusaid kamakaid.
Mingi kamm on ka tagumiste lehtvedrudega. Auto sai sätitud kenasti keskele,aga oli näha,et auto natuke kaldu kaasreisija poole. Kui auto tagaosas sai veidike õõtsutatud,siis jäi silma,et kunde poolne vedru oleks nagu oluliselt pehmem ja vetruvam kui sohvri poolne. Ka sõittes andis see tegelikult päris kenasti tunda. Sohvri poolne pealeht sai teine pandud. Samas paksuse ja muud mõõdud olid samad kui katki läinud vanal. Kas võib olla,et üks lehe komplekt on lihtsalt rohkem väsinud ja nii öelda pehmemaks muutunud? Igaljuhul peab selle korda tegema. Tühjalt nagu ei pannud seda tähelegi. Aga koormaga käis ikka päris närvidele.
Muid puudusi ei avastanud. Kõik mis peal ka toimib. Esituled sai ka mingi bensuka seinal enam vähem normaalseks keeratud. Vanad juppideks uksetihendid peab ka värskemate vastu vahetama kunagist.
 Nii,et need mõned ülaltoodud puudused vaikselt kõrvaldada ja võib veel pikemale testringile minna uuesti.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta
Datsun 280ZX ?
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z 
Vasta
Kas sinna mingi päris mootor ei sobi bolt-on süsteemiga? Kaasaegsetel oli igasugu toredaid asju ju, miks ka mitte 4,2 liitrine V8 bensukas? Kütusekulu on enamus ajast töökoja taga seisval autol mitte teisejärguline, aga kaheteistkümnendajärguline Smile
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
Nii mõndagi oli reisu jutus üllatavat. Mul oli sama mootoriga MB ja jõu puudust polnud mette. 90km/h polnud mingi probleem. Kodupoole sõites läks vahel rohkemgi. Lugesin su muredest ja mõtlesin, palju see küttekulu siis on. Lumelõrts ja vaevaline liikumine. Aga imede ime, küttekulu polegid nagu. Mul oli pisut väiksem kulu ainult tühja autoga. Raskete oludega kiskus 13-14 peale.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
Minu meelest see kolmene disla nüüd küll mingi eriline mootor ei ole. Vastu peab vast ka miljuun kilti aga no igasugu kw ja mineku/jõu teemas on paras üleeelmise sajandi ikaldus ruudus. Ma ei tea kas om606 istub sinna kasti otsa, aga kui istub, saaks sellest hoopis teise auto.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
Peal jah datsun 280zx turbo.
Ma korra mõtlesin,et mul käis kõrgsurve pump maas ja stendimises. Kas seal huvitav ei võidud midagi kogemata valesti keerata? 65kw peaks seda minu arusaamist mööda ka liigutama. Mootoris surved normaalsed. Õli ei tarbinud kriipsugi selle maa peale. Pihustite otsad ka uued.
Ma ei ole kindel kas OM606 sinna vahele mahub päris bolt on. Ja hirmsat projekti ei soovi kuidagi alustada.
Kütusekulu kohta ei oska midagi kosta. Saadud on see reaalselt tangitud ja läbitud kilomeetrite järgi. Ehk peaks suht paikka pidama hetkel. Kusagilt peaks seda pumppa ju muidud peale ka saama keerata. Esialgu üritaks mootorit ilmselt mitte vahetada. Prooviks teise kastiga ja vaataks kus see kütusekruvi seal pumbas on.
Vasta
räägi Datsunist ka rohkem Smile
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
See on kliendi auto kahjuks. Nii,et peale korda tegemist,läheb Rootsi tagasi. Neid 280zx turbo pille on Rootsis tervelt kaks tükki. Aga auto on manuaalse kastiga. Ja peal on kõik mis toona andis panna. USA-s on seda pilli kasutatud ka drag race-iks. Seega on sinna paigaldatud ka vesijahutusega intercooler. Tagasild on lukuga. Ukse avades teatab malbe hääl inglise keeles,et näiteks vasak uks on nüüd lahti. Mootor ja kast pidid töötama korralikult ja nende avamist klient ei soovinud. Kõik muu läheb algosadeks. Roostet on piisavalt,et mitte igavleda.
Rohkem ma sellest autoset kahjuks ei oska rääkida. Kui alguses sooviti,et auto saaks lihtsalt kenasti sõidukorda, siis nüüd tahetakse sellest sõidetavat näitusepilli koos kahe toonilese värvi ja teibitriipudega. Just nii,nagu ta kunagi tehasest väljus. Ehk saab olema parajalt väljakutseid esitav projekt.

Aga MB-l hakkan järjest rohkem kalduma selle poole,et pumbas/pumba paigaldusel pole asjad korras. Käib algsega võrreldes ka oluliselt pehmemalt. Ehk puudub see neile mootoritele omane klok klok hääl. Ning viskab kergelt hallikat vingu.Ja kuna pihustite otsad on uued,siis viitab sellele,et pumba ajastus on liiga hiline. MIs omakorda seletaks ka võimsusekadu.
Vasta
Mu terav pilk ütleb, et ülemisel pildil oled teel läbima Jönköpingut Smile
Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
(9 tunnid tagasi)90Deville Kirjutas: Mu terav pilk ütleb, et ülemisel pildil oled teel läbima Jönköpingut Smile

Jäi teepeale tõesti Smile
Vasta
(10 tunnid tagasi)wagoneer Kirjutas: ...
Aga MB-l hakkan järjest rohkem kalduma selle poole,et pumbas/pumba paigaldusel pole asjad korras. Käib algsega võrreldes ka oluliselt pehmemalt. Ehk puudub see neile mootoritele omane klok klok hääl. Ning viskab kergelt hallikat vingu.Ja kuna pihustite otsad on uued,siis viitab sellele,et pumba ajastus on liiga hiline. MIs omakorda seletaks ka võimsusekadu.

Ma arvan, et Sul on õigusWink

Kuidas pump peale sai: tööriistaga võlli lukustades või "tilga järgi"?

Selle malmpaja asemele mahuvad kõik uuemad MB pajad. Isiklik soovitus oleks siiski OM603.952 elik turboga "kaheklapiline" ridakuus. Sest see on natuke andestavam "neljaklapilisest" - veoautol võib minna katlaruumis päris soojaks ja neljaklapiline kaas ei ole just vastupidavuse etalon. Aga eks valik on Sinu - oskusi Sul juba jagub.

Erineva ajalooga vedrud võivad anda erineva tulemuse väga vabalt. Piisab sellest, et pehmema vedruga on näiteks pidevalt Bobcati veetud... Big Grin
Vasta
Ma soovitaksin ka puksiilire "pisut paremat mootorit' , kubatuuri on ca 2korda rohkem ja võimsust saaks ka vastavalt vajadusele.

Lisaks on see sul riiulis  Big Grin

Ainukeseks miinuseks oleks kandejõust loobumine....
Vasta
Lugedes reisikirjeldust ja antud probleeme, siis vedruga võib vabalt olla, et kuigi mõõdud on samad siis metalli retsept ja seega ka painduvus on teine.
    Mis puutub jõusse ja käikude, kiiruse suhtesse siis see nõuaks uurimustööd teemal   "tagasilla,käigukasti ja mootori omavahelisest sobivusest" just ülekande arvude vaatenurgast. Seda ei tea ju keegi kes seda masinat enne praegust omanikku käepäraste vahenditega remontinud on ja vb näiteks tagasilla reduktori teise pannud. Näiteks selle mis just saada oli?
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
(5 tunnid tagasi)v6sa Kirjutas: Ma arvan, et Sul on õigusWink

Kuidas pump peale sai: tööriistaga võlli lukustades või "tilga järgi"?

Selle malmpaja asemele mahuvad kõik uuemad MB pajad. Isiklik soovitus oleks siiski OM603.952 elik turboga "kaheklapiline" ridakuus. Sest see on natuke andestavam "neljaklapilisest" - veoautol võib minna katlaruumis päris soojaks ja neljaklapiline kaas ei ole just vastupidavuse etalon. Aga eks valik on Sinu - oskusi Sul juba jagub.

Erineva ajalooga vedrud võivad anda erineva tulemuse väga vabalt. Piisab sellest, et pehmema vedruga on näiteks pidevalt Bobcati veetud... Big Grin

Vot seekord ei süvenenud ise asjasse,kuna oli miljon muud asja veel teha MB kallal ja lasin teistel töö teha.
Aga kõrva jäi tilgaga panemine ja mingi probleem oli eest rattalt leida seda ÜSS märkki ja mingeid muid jooni mis tähistavad siis neid varasemaid/hilisemaid positsioone.
Kas see OM603.952 ei ole siis enam malmpada? Mis autod seda MB valikus kasutasid ja kas on infot ka kuidas ja palju neid käigukasti kinnitusi neil muudeti?

Edit: vaatasin neid mootoreid ja isegi see turbota OM603.96 sobiks mulle kenasti.
Kas sõiduauto manuaalne käigukast võiks kesta puksiiri peal?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: corpy, wagoneer, 2 külali(st)ne