MB 309D puksiir

(20-02-2018, 21:21 PM)wagoneer Kirjutas:  ...
Pandi kindlasti tilgaga ja seal ees kraabiti ja kiruti vana asja,et märkke pole näha.

PS! kas need 210 pajad juba mingi elektroonilise pumbaga pole?

Kes need sepad olid, kes lubasid mersu KSP peale panna aga ei teadnud, et OM617 puhul tilgaga pannes märkidest tolku ei ole? Rahvas väärib oma kangelaste nimesid!

Elektriga pumbad tulid ka OM606 peale, kuid neid on võimalik rahulikult 603 lolli pumbaga käima panna. Tuleb lisada eelpritsenurga korrektor hammasmuhvile ja paigaldada hästiremonditud pump õigesti peale ning lippab wäggewwasti.

Omaette teemad on 5-silindriline 2,9 liitri peale puuritud "sprinterimootor" OM602.9xx, mida ka  üsna mitmel pool pruugiti. Vastikult lonkava käiguga (nagu enamus viiesilindrilisi), aga rammusalt flegma jõujuurikas täiesti mõistliku isuga. Meil oli  pereuniversaali peal aastaid   ja meie olime temaga tegelikult väga rahul. Aga me pole normaalsed ka, eksole.

Selle mootori suurim häda on jaoturpump, mis hakkab lekkima ja mille tihendivahetus eeldab kannatust ja häid peeneid näppe. Või umbes 250 € olemasolu Oisu meestele ulatamiseks. Iseloomult on ka flegma - tahab pea kahte sekundit enne, kui end liigutama hakkab. Asi, mida saab kerge kõrvitsavahetusega parandada. Big Grin

Ning tegelikult saab selle surnult sündinud pumba asendada tavalise ridaviie pumbaga, kui teha ülalmainitud täiendused.

CDI mootorid on täiesti omaaette teema, aga MB klubis  üks mõnusalt segane tegelane pani 145 kW 3,2 R6 W201 kutsika peale . Ja täitsa sõitis...
Vasta

(20-02-2018, 16:38 PM)zurik Kirjutas:   see nõuaks uurimustööd teemal   "tagasilla,käigukasti ja mootori omavahelisest sobivusest" just ülekande arvude vaatenurgast.
Kirjeldus ei klapi vale ülekandearvuga. Pöördeid oskab omanik ise ka kuulata või lugeda, siin ikka mootori mure. Kindlasti lisab negatiivset emotsiooni ka võrdlus muude olemasolevate autodega, mil kilovattide arv võib kahekohalise asemel peaaegu neljakohaline olla Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Tegelt peaks tagasilla ülekande välja selgitama küll. See info paha ei tee.
Aga süüde on hiline kohe kindlasti. Käis mul külas üks vene härra samasuguse puksiiriga. Sama mootor ja sama aasta ka. Tema mootor käis soojalt(mustamäelt tuli) ka rohkem diisli häälega kui mul just 24h õues miinuste käes seisnud vast käivitatud mootor. Vangutas ka pead ja arvas,et vana kooli diselistid(kes asju reaalselt paikka oskavad panna) hakkavad vist vaikselt välja surema Big Grin 
Ja nagu ka ksf Võsa mainis,siis tilk ja triibud ei pruugi alati parimat lahendust pakkuda. Kui oled tilga mees,siis pead ka kogemusi omama.
Mul oma cumminsiga dodgel on ka rivipump ja käinud peale maha lugematu arv kordi. Aga ma panen alati fikseeritult pumba peale. Pole kunagi tilgutanud. Eks peab uurima ja endale ka selle MB asja selgeks tegema ning pumba õieti peale panema. Lihtsalt lootsin pääseda kergemini ja lasin töö teistel teha.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Puba lukud ja muud lukud peale peaks ju asja õigeks saama?!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Saab kindlasti. Pole lihtsalt hetkel sellega aega tegeleda. Eks mingi hetk peab ära tegema. Lihtsalt fekaal tunne on teha ümber tööd mille eest tasutud sai. Aga las see jääb.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Krt. 1500km Rootsi tripiga ei läinud tilkagi õli. Kuna tundus,et seal mootoris õli väga vahetatud polnud,siis panin pärast seda trippi uuesti värske õli ja filtri. Siis sai tehtud Viljandi ots ja õli kontrollitud. Oli tase sama mis panin. Siis sai tehtud Pärnu ots ja paar pealinna sisest soittu ja eile Raasiku ots. Täna tõmbasin varda välja ja hea kui ots natuke õline oli. Ka sumpast on õlivinet tunda. Kas äkki liigne õlivahetus ei mõjunud hästi ja pesi mingi motorupi maha kusagilt?
Pole enne kunagi niimoodi lambist hakanud õli võtma ükski liikur!!

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Äkki sai mõni klapisääretihend enneaegselt ja traagiliselt surma?
Vasta

Esimene õli läks sisse MB originaal pakendis 10W40(eraldati silberautost eriti soodsa hinnaga,sest oli ka pikalt seal juba seisnud sobiliku mootori puudumise tõttu-no ei lähe ju keegi oma vanakesega silberisse Smile ).
Järgmine õli läks sisse Mobil Super 10w40 semi-synt. Naljakas aga see,et Viljandi otsaga ei läinud justkui midagi.
Järgmisena Viimsi-Pärnu-Viimis siis 2x Viimsi-Suur-sõjamäe-Viimsi ja nüüd siis Viimsi-Perila-Viimsi ja paar külavahel kulgemist ja varda jagu õli otsas  Sad
Eks proovin siis korra ka veel seda teist markki õli seal sees. Vaatab mis teeb.
Irooniline on see,et tagasiteel oli platel MB306 pada koos heade ülekannetega käigukastiga. Algul plaanisin selle kombo puksiirile aiskade vahele visata,aga teel olles hakkasin juba peas järgmist projekti ehitama  Big Grin . Ning otsustasin,et kuna puksiiri mootor ju eeskujulik ja sai ka pihustiotsad,eelsüüteküünlad uued pandud ning pump stenditud,siis panen lihtsalt parema käigukasti puksiirile ja mootorit kasutan järgmise projekti juures.
Tundub,et vist ei meeldinud vanakesele selline mõte Big Grin Rolleyes

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

603 asendas omal ajal tegelikult 617 mootori ja avas tee täiesti uude maailma mb mootorite süsteemis, nii oma ehituselt kui ka karakteristikast lähtuvalt. 603 oli üks tugev verstapost ja hea mootor, samas ka üks vimaseid meh konesid MB'l. See mootor mis su selja taga koju jõudis, on üks kuulikindlamaid sellest 603 seeriast. Kui ma peaks sama teemat mõtlema mis sina, siis ma lappaks pukis kokku kasti ja kone, ning alles seejärel liidaks kerele. Taoline teguviis ei ruineeriks autosõitu remondis oleva auto näol ja peale kompoti kokku lappamist, jääks ainult käppade ja mõningate torude/ühenduste tegemine. 617'ne aga jätaks uue projekti tarbeks...kui selleks kunagi vajadus peaks tekkima Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

No jah,ma lihtsalt seedisin peas ühe järgmise projekti mõtteid ja sinna sobiks see 603 paremini kuna omab natuke rohkem HP-sid kui 617.  Ja samas on endist viisi lihtne(ilma elektroonika). Aga ilmselt peab jah tegemagi nii,et lappan ta kokku ja pistan puksiirile aiskade vahele mingi hetk.Korra lihtsalt huvi pärast proovin enne ksf Võsa teooriat õlide meeldivuse kohapealt.
Ega see teine projekt nii ehk naa niipea veel reaalsusesse ei jõua. Nii,et sellega on aega. Teen siis parem puksiiri enne rõõmsamaks Big Grin

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Puht sportlikust huvist tahaks tead kuhu sa seda MB konet plaanid? 

kolekastikas?
Vasta

Jep. Mis ta ikka vedeleb. Ja ühed tuttavad just tulid jälle Islandilt. Olid koos mingite Sakslastega seal tuhaväljadel liigelnud G mersudest tehtud liikuritega. Aga jah, unistada ju ikka võib.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

liigutasin õlikuluga seotud üldisema teemaarenduse siit teemast sinna.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

(30-03-2018, 12:18 PM)AsTroSS Kirjutas:  kolekastikas?

Pilte või infi? Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=28962

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Pisike probleem. Nimelt kadusid ära suunatuled. Ohukad nupust töötavad ja on ka kuulda kenasti relee plõksimist.
Kangist aga suundasid pole. Kruttisin üle kõik kaitsmed ja avasin sulgesin pistikuid juhuks kui äkki halb ühendus.
On kellegil mingit aimdust millisest kandist peaks hakkama otsima edasi. Kas suunatule kang saab lambist lihtsalt saba panna või on suundadele kusagil eraldi relee olemas? Muud tuled viled kõik töötavad. Vaid suunad kadusid.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Proovi ohutulede lülitiga klõpsutada. Tavaliselt katkeb sealt ühendus.
Vasta

(03-06-2018, 16:55 PM)motamees Kirjutas:  Proovi ohutulede lülitiga klõpsutada. Tavaliselt katkeb sealt ühendus.

Tänud vihje eest. Pärast lähen tööpostile,siis proovin klõpsida sellega. Äkki peaks selle kuidagi avama ja klemme natuke peale painutama?

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Vara hõiskasin,et muud asjad töötavad. Kojamehed ka ei tööta. Multikangist liigutades töötab vaid kaugtulede lülitus.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(04-06-2018, 06:21 AM)wagoneer Kirjutas:  Vara hõiskasin,et muud asjad töötavad. Kojamehed ka ei tööta. Multikangist liigutades töötab vaid kaugtulede lülitus.

Multikang sai otsaSad

Kui on viitsimist, on täitsa lahatav asi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne