Metsakohin-2
#21

Tegu jah rekka külmafurgooni mootoritega. Minu omal hooratta küljes tsentrifugaalsidur. Selle sees nuudid jõu edasikandmiseks kompressorile. Ju vast kõik sama lahendusega. Ehk siis mootor käima, gaasi ja hakkabki kompressorit ringi vedama.
Samas aiatraktorile ise nagu seda tsentrifugaalsidurit kasutada ei tahaks. See eeldab ju kogu aeg tuurid peal sõitmist. Selle all kannatab aga küttekulu ja ka enda tervis. Minu mõte on aretada mootori otsa hüdropump ja selle pealt siis kogu vedu teha. Olen siin tasapisi komponente kokku otsinud, ehk kunagi jõuab tegudeni ka.
Eks tuleb lammutustes käia ja otsida. Välimuselt ongi nad kõik suht rääbakad. Sisuliselt soola sees ju marineerivad rekal praegusel ajal. Samas on tegu ikka Kubota puhul vähemalt suht kõva tootjaga. Muidugi igavesed nad pole ja oleneb palju kasutatud. esimese asjana ilmselt annab veepump otsad.
Seetõttu sai isegi just lammutuse teed mindud. Saab kodus käima panna ja ära testida. Kui ikka sinine ei jookse ja kolinaid ka pole, siis tagasi ei vii. Teistpidisel juhul saab ringi vahetada.
Börsis ka keegi müüb:
https://www.kuldnebors.ee/search/polluma..._ids=10832
2 silindriline on ikka päris pisike.
Vasta
#22

Mul pakkuda selline mootor: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=59309
Siduri teemat ise kommenteerida ei oska, aga mere peal lülitatakse neutraali või reversi peale vaid kangist.
Hinda annab painutada ka Smile
Vasta
#23

Tore on, et pakutakse kaupa, tänan. Kahjuks on kolm põhjust, miks ma kohe vedu ei võta:
1. Hobuseid sama palju, kui kloonidel, aga hind pea 3x suurem. Kloon on uus, pole vaja lisaks aretada jahutust, kloonil on garantii.
2. Kasutatud asi, ei tea, kui palju. Kindlam on võtta mõni sõiduauto diisel.
3. Päris kaua müügis, aga hind pole mitte ühte % ka langenud.
Lase hinda alla, tekita käivitamise võimalus, siis saab edasi rääkida. Arvestades, et pole väga kiire ja pealegi on liikumas tunduvalt väiksema hinnaga (võimalik, et mitte paremad) isendeid, siis ei torma tonniga vehkima.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#24

600 euriga saab 2 pütise 22hp bensiin uue klooni
Vasta
#25

Tänu kehvale suusailmale sai midagi tehtud. Gazi kastile tegin sidurivõllile lisa laagri jaoks puki.
Algmaterjaliks katkine mootorratta karteri poolik.
   

Tulemus sai selline
   

Vanast jäi peale treipingis käimist vähe alles, sest seda oli varem niigi lõigatud ja lõhutud, siin siis kaks koos
   

Eesmärgiks oli kaks kasti paaritada. Üks on lõunast pärit gazilise oma ja teine eelmisest sajandis Tojota oma (4 käiku). Selleks tuli gazi rikutud sidurivõlli korrastada, kuidagi õnnestus pinki seada ja üle treida, kiilusoon on relaka ja meisli töö. Tojota poolne jubin on kahest koos, pressitud + keevitus. Lisaks neid ühendav muhv.
   

Lõpptulemus sai selline, kui jääb võnks sisse, siis tuleb teha mingi elastse muhviga.
   

Kui kellelgi sobilik mootor jalus vedeleb, võib pakkuda, eelistaks diislit.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#26

(28-01-2018, 22:39 PM)metsakohin Kirjutas:   kui jääb võnks sisse

Nagunii jääb. Kaks kasti kümnendiku pealt rihti panna on võimatu.
Mis takistas sellisel (kõrg)tasemel kohe midagi vedelat sinna vahele panna?
Kõige lihtsam/saadavam vast Lada käigukastisaba. Sama asja on ka Fordil, Bemmil, Mersul ja krt teab kellel veel.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#27

Lootus kaob viimasena, teadsin, et jääb võnks, aga äkki juhtub ime. Kümnendik on juba silmaga nähtav, sajandik oleks ehk märkamata jäänud. Tuleb vedel muhv. Milleks otse minna, kui ringi saab Big Grin Tegelikult kulus hulk aega gazilise käiguvahetus süsteemi taastamiseks. Puudusid asendit fikseerivad kuulid, säilinud oli poolik vedru, plekist korkide moodi asjad enamuses puudu. Kahvlite kinnituse puhul oli imerohuks jälle keevitus.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#28

Kaaludes kõiki võimalike ja võimatuid, poolt ja vastu, rahalisi ja mitterahalisi võimalusi, jõudsin otsusele, et ilmselt on otstarbekam valida jõuallikaks esiveoliselt autolt pärinev jõuallikas koos käigukasti ja esisillaga. Kindlasti diisel, vabalthingav ja mehaanilise pumbaga. Eks sellisega on ka omad riskid, aga poolpidune Yanmar ja muud analoogid on samavõrd lotomäng. Ja nagu soovitati, siis 12 HP hiinlane jääb lahjaks. Kui on keegi, kes teab kedagi, kelle tuttaval on midagi lootustandvat, võib teada anda. Panin ka Nutumüürile teate. Ei taha muidu.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#29

Kuidas plaanid kiiruse normaalseks saada siis?
Vasta
#30

(04-02-2018, 19:21 PM)vanaain Kirjutas:  Kuidas plaanid kiiruse normaalseks saada siis?

Arvatavasti topelt käigukastiga, kui mootori küljes olevast kastist 1. käik panna, peaks teisest kastist valitav kiireim käik andma kiiruseks max 25km/h mõistlike pöörete juures ja aeglaseim umbes 3-5km/h
Vasta
#31

(04-02-2018, 20:42 PM)maisalup Kirjutas:  
(04-02-2018, 19:21 PM)vanaain Kirjutas:  Kuidas plaanid kiiruse normaalseks saada siis?

Arvatavasti topelt käigukastiga, kui mootori küljes olevast kastist 1. käik panna, peaks teisest kastist valitav kiireim käik andma kiiruseks max 25km/h mõistlike pöörete juures ja aeglaseim umbes 3-5km/h

Esiveolise veovõlli ots peaks niigi juba ca 4x aeglasem olema kui tagaveolise käigukasti ots?
Vasta
#32

Kas just 4x, aga sinna lähedale. Esiveolise mootor ja kast +teine kast annavad võidu pikkuses, tagaveolise mootor+kast+teine kast tuleb juba nagu boamadu. Tikub natuke suureks minema võrreldes algse plaaniga. Pole hullu, selleks plaanid on, et neid muuta Cool
Ühte japsi diislit täna pakuti, kahjuks tagavedu. Kui keegi oskab nõu anda, kuidas pikkust piirata ja kiirust maha saada, sobiks selline ka.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#33

Vahepeal on lumi jõudnud sulada ja kahjuks/õnneks uus ka jälle maas, kes ei usu vaatab õue. Peale selle on saanud kokku raami moodi asi ja sinna külge sobitatud tagumine sild ning üks kast ka. Miski pole igavesti paigas, nii silla kinnitused, kui ka käigukast on vajadusel nõus asukohta vahetama.
Lahke kaasfoorumlaste poolt on pakutud ka mootoreid, tänan! Esialgne valik langes Fordi 1,6-sele, sest tahaks ikka jääda esialgse plaani lähedale, et tuleb selline kasvuhormooni saanud murutraktor. Ei tahaks nagu väga palju ka seda hormooni kulutada, hakkab viimaks muru tallama.
Kohe ka küsimus, et mille järgi ma täpse margi tuvastan, ainus hästi loetav kiri on klapikambri kaanel: 098052 Ford 84FM 6582 AD. Mootori küljepeal 6K 861. 

Pikaks kipub ikka mine kogu see lugu, ilmselt suurem mootor muudaks pikkust veel. Praegu rohkem ei plaani midagi, alustuseks vaja mootor liikuma saada. Kui see õnnestub, siis mõned olulised asjad vahetada, ilmselt kõigepealt hammasrihm. Hammasrihmast see täpse tuvastuse küsimus algas, sest netipoed pakuvad komplektis kahte rulli: üks sile, teine hammastega; üks on pingutusrulli nime all, teine seaderull. Saadud isendil on ainult üks rull lisaks pumba ja nukkvõlli otsas olevatele.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#34

(01-04-2018, 22:36 PM)metsakohin Kirjutas:  Vahepeal on lumi jõudnud sulada ja kahjuks/õnneks uus ka jälle maas, kes ei usu vaatab õue. Peale selle on saanud kokku raami moodi asi ja sinna külge sobitatud tagumine sild ning üks kast ka. Miski pole igavesti paigas, nii silla kinnitused, kui ka käigukast on vajadusel nõus asukohta vahetama.
Lahke kaasfoorumlaste poolt on pakutud ka mootoreid, tänan! Esialgne valik langes Fordi 1,6-sele, sest tahaks ikka jääda esialgse plaani lähedale, et tuleb selline kasvuhormooni saanud murutraktor. Ei tahaks nagu väga palju ka seda hormooni kulutada, hakkab viimaks muru tallama.
Kohe ka küsimus, et mille järgi ma täpse margi tuvastan, ainus hästi loetav kiri on klapikambri kaanel: 098052 Ford 84FM 6582 AD. Mootori küljepeal 6K 861. 

Pikaks kipub ikka mine kogu see lugu, ilmselt suurem mootor muudaks pikkust veel. Praegu rohkem ei plaani midagi, alustuseks vaja mootor liikuma saada. Kui see õnnestub, siis mõned olulised asjad vahetada, ilmselt kõigepealt hammasrihm. Hammasrihmast see täpse tuvastuse küsimus algas, sest netipoed pakuvad komplektis kahte rulli: üks sile, teine hammastega; üks on pingutusrulli nime all, teine seaderull. Saadud isendil on ainult üks rull lisaks pumba ja nukkvõlli otsas olevatele.

Äkki selline


https://www.catcar.info/ford/?lang=en&l=...k3OTIrMjcy

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#35

Ja siit rohkem kui on sobilik pilt.


https://www.catcar.info/ford/?lang=en&l=...I3Mg%3D%3D

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#36

Pealkiri oli juba selline et lootsin siit leida puskariaparaadi lahendust vol. 2 aga kahjuks pidin pettuma... Big Grin

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#37

On selline küll, aga kasutasin maakeelset pakkujat ja jõudsin enamasti kahe rulliga pakkumisteni, kuigi midagi on ka ühe rulliga. Minu andmed on pärit sealt:
https://aeromotors.ee/kataloog/ford/

Kindlat plaani pole, aga puskarit ilmselt ei hakka sellega ajama, kui siis puidust ja põletamiseks Big Grin. Muidugi võib ju proovida, mine tea äkki õnnestub, peab ainult tegema koha, et oksi ja latvu sissesööta. Paak tuleb nii ehk naa kusagile paigaldada, sellega probleeme pole, radikas ka, ega palju puudu ei jää.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#38

Siis tuli eelmise aasta suur kevad kätte (vaata eelmise posti kuupäeva) ja uus kasvuhoone vajas kokkupanekut ja muud kerged põllutööd.
Siis tuli suht ootamatult oma mootoriga remonti minna, sai mõned uued düüsid ja peoga kemikaale tänasepäevani. Nüüdseks on vaikselt midagi nokitsetud, sest lahke kaasfoorumlane (suured tänud talle) annetas mootori koos käigukastiga - 1,6D Fordilt, selle järgi on ka raam tehtud. Esisild on valmis ja raamiga kokku juhatatud. Algsetest postitustest pärit pornograafiliste tsentritega (viskasid vähe - paar cm) rattad on tehtud ümber siledamateks ja offset ka meelepärasemaks, gazilise kast on endiselt ujuvas asendis ehk nõus liikuma ette või taha võimaluste piires. 
Olen õhtuti mootorit uudistanud ja arglikult lahanud. Käigukast tundub korras olevat, differ oli eelnevalt juba otsustusvõimetuks tehtud. Nüüd kerged pettumused: nukkvõllil õrnad rebase toonid - olid kõrvaldatavad; klapid enamuses ei pea - peaks ka tehtav olema, see tähendab, on ennegi tehtud; kõikvõimalikud tihendid on täiesti saadaval; millegipärast hakkas mu teine mina nõudma, et võta plokikaas maha, sest vända keeramiseks tuli natuke abisõnu ja toorest jõudu appi võtta (pihustid olid maas) ja nii tore, kaks silindrit on täiest head, kaks pekkis.
Pildid teisest silindrist:

   

   

Ilmselt pole mõtet edasi mässata, kuigi on üks hullem asi tööle pandud ja töötab tänase päevani, nimelt neljakümne mootor, peale nädalast ligunemist tuli ikkagi kõik kolvid suure haamriga lahti peksta, pärast korralik lihvimine, uued rõngad ja töötab.

Kui sellel ka üle lihvida, kas jääb piisavalt tihe, väga palju ka ei taha tühja tööd teha, nii ehk teisiti kõik tihendid tahavad vahetamist, ilmselt ka vändakaela simmerid, võimalik, et ka pihustid ja küünlad, filtritest pole mõtet rääkida, ah ja kolvirõngad ka ilmselt.
Mis targad arvavad?

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#39

Kuna tarku pole või on nad nii targad, et ei arva midagi, siis tuli omal otsustada. Soetasin teise Fordi jõuallika, ikka natuke suurema, 1,8 td, sai otse autolt võetud, töötas. Peale sättimisega on tegu, mis sest, et 0,2 liitrit suurem, ikkagi pisut teised mõõdud, kast ka suurem. 
Seoses mootoriga mõned küsimused.
Kuna turbo on omadega õhtal, siis jätaks hoopis ära, selletagi peaks väänama piisavalt. Kas õlijahuti võib ka ära jätta ja selleasemele lihtsalt plaat koos tihenditega. Mootori õlitus ei tohiks ju kannatada. Sama ka turbosse minev õlitoru võiks siis ära jääda. Lihtsam oleks muidugi jätta õlijahuti külge, aga ilma jahussüsteemiga ühendamata.
   
Teiseks generaator, seal päris palju otsi, üksik jäme läheb akule, aga regulaatoril on kolmene pistik, sealt üks haru on akuga ühendamiseks(ergutus?), teine äärmine on lamp, aga keskmine?
   
Generaator peaks olema sama, mis eelmisel pildidil.
   
Siis on veel üksik pistik, jääb kahe eelmise vahele, kas see on tahhomeetri oma? Tähistust juures ei ole.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#40

kas see võiks õige pilt olla?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne