28-01-2018, 22:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2018, 22:41 PM ja muutjaks oli metsakohin.)
Tänu kehvale suusailmale sai midagi tehtud. Gazi kastile tegin sidurivõllile lisa laagri jaoks puki.
Algmaterjaliks katkine mootorratta karteri poolik.
Tulemus sai selline
Vanast jäi peale treipingis käimist vähe alles, sest seda oli varem niigi lõigatud ja lõhutud, siin siis kaks koos
Eesmärgiks oli kaks kasti paaritada. Üks on lõunast pärit gazilise oma ja teine eelmisest sajandis Tojota oma (4 käiku). Selleks tuli gazi rikutud sidurivõlli korrastada, kuidagi õnnestus pinki seada ja üle treida, kiilusoon on relaka ja meisli töö. Tojota poolne jubin on kahest koos, pressitud + keevitus. Lisaks neid ühendav muhv.
Lõpptulemus sai selline, kui jääb võnks sisse, siis tuleb teha mingi elastse muhviga.
Kui kellelgi sobilik mootor jalus vedeleb, võib pakkuda, eelistaks diislit.
Algmaterjaliks katkine mootorratta karteri poolik.
Tulemus sai selline
Vanast jäi peale treipingis käimist vähe alles, sest seda oli varem niigi lõigatud ja lõhutud, siin siis kaks koos
Eesmärgiks oli kaks kasti paaritada. Üks on lõunast pärit gazilise oma ja teine eelmisest sajandis Tojota oma (4 käiku). Selleks tuli gazi rikutud sidurivõlli korrastada, kuidagi õnnestus pinki seada ja üle treida, kiilusoon on relaka ja meisli töö. Tojota poolne jubin on kahest koos, pressitud + keevitus. Lisaks neid ühendav muhv.
Lõpptulemus sai selline, kui jääb võnks sisse, siis tuleb teha mingi elastse muhviga.
Kui kellelgi sobilik mootor jalus vedeleb, võib pakkuda, eelistaks diislit.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!