27-01-2018, 06:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2018, 10:58 AM ja muutjaks oli Taaviw126.)
Sellelt pildilt on näha kuhu MMil esimesed konksud raami külge kinnitusid...
AA-l neid konkse polnud. AA raamil oleks kõigis kolmes ristitala aukudes neet ja esimest konksu auku poleks. Nagu sellelt pildilt näha...
Siin on veel pilte sellest AA pidurikonna(piduritule lüliti, pildilt on jäänuseid näha) ja akukasti tugitalast. See on pildistamiseks MMi raami vahele pandud...
Koos AA akukastiga...
Kabiini kronsad on ka erinevad. Vasak on MM ja parem AA
Tegelikult on MMi ja AA raami erinevusi väga palju. Siin on veel pilte raamide esimestest pooltest. Ülemine MM ja alumine AA.
Siin on näha roolikarbi aukide erinevus...
Mõlemad raamid on vanatüübi tagumiste mootorikinnitustega. Kas MMi raamil peaks selline kinnitus olema või ei, ei oska veel kindlalt öelda.
AA viimane ristitala ja MMi eelviimane(AAl oli haake seade täiesti teistsugune). MMil oli raami lõpus veel üks U tala.
Pildil on AA tala koos tagavararatta kinnitusega....
Erinevus on siis selles et kuna MMil oli tagavararatta kinnitus teistsugune siis polnud ka sellise kinnituse jaoks talal auke(nende 8 needi jaoks.)
Kindlalt ei tea aga haakeseade vist ei muutunud koos roolikarbiga. Seetõttu ei saa öelda et MMil ei tohiks sellist eelviimast/viimast ristitala olla...
Mingipäev kirjeldan siin ka raami tagumise poole erinevusi. Üldiselt ei saa jällegi kindlalt öelda et vot, vaadake neid pilte ja nii oligi. Kindlasti on veel erinevaid raame olemas...
AA-l neid konkse polnud. AA raamil oleks kõigis kolmes ristitala aukudes neet ja esimest konksu auku poleks. Nagu sellelt pildilt näha...
Siin on veel pilte sellest AA pidurikonna(piduritule lüliti, pildilt on jäänuseid näha) ja akukasti tugitalast. See on pildistamiseks MMi raami vahele pandud...
Koos AA akukastiga...
Kabiini kronsad on ka erinevad. Vasak on MM ja parem AA
Tegelikult on MMi ja AA raami erinevusi väga palju. Siin on veel pilte raamide esimestest pooltest. Ülemine MM ja alumine AA.
Siin on näha roolikarbi aukide erinevus...
Mõlemad raamid on vanatüübi tagumiste mootorikinnitustega. Kas MMi raamil peaks selline kinnitus olema või ei, ei oska veel kindlalt öelda.
AA viimane ristitala ja MMi eelviimane(AAl oli haake seade täiesti teistsugune). MMil oli raami lõpus veel üks U tala.
Pildil on AA tala koos tagavararatta kinnitusega....
Erinevus on siis selles et kuna MMil oli tagavararatta kinnitus teistsugune siis polnud ka sellise kinnituse jaoks talal auke(nende 8 needi jaoks.)
Kindlalt ei tea aga haakeseade vist ei muutunud koos roolikarbiga. Seetõttu ei saa öelda et MMil ei tohiks sellist eelviimast/viimast ristitala olla...
Mingipäev kirjeldan siin ka raami tagumise poole erinevusi. Üldiselt ei saa jällegi kindlalt öelda et vot, vaadake neid pilte ja nii oligi. Kindlasti on veel erinevaid raame olemas...