Projekt: T150-K 1982a.
#41

Kahe kolme veljega koos rehvidega saaksin aidata. Rehvid mäletamistmööda olid siiski kasutuskõlbmatud pikast seismisest.
Plaanis oli nad kunagi T-25 alla aretada. Kuna aga iga aasta ei viitsi mahamurdunud käistega sehkendada, siis said alla hoopiski CK4 kombaini omad.
Seisavad nad rehvihunniku all. Seega nädala sees praegu pärast tööpäeva pimedas kaevama ei viitsi hakata. Nädalavahetusel võin tükiarvu välja selgitada ja mõned klõpsud teha.
Vasta
#42

Tere
Originaal võrud on väga head, aga need tõmmitsad on ainul vanaraud. Neist tuleks ikka eemale hoida.
Rabas tehtud turbaveo kärud 150 sildadega. Võrud lihtsalt lastud painutada leht metallist. Oli vist 4 või 6 mm.
Aga kinnitus ikka ketiga või tavaline keermelatt. Väga hästi peab.

Ivari
Vasta
#43

Paar pilti, millised rehvid ja veljed välja näevad. Neljas rehv paraku ilma veljeta, nii et komplekti välja ei anna.
Kui teemaalgatal huvi, võib järgi tulla.
               

Lisaks, kui soopeal liikumiseks vaja veel R38 velgi, siis T-40 omasid ka kaks üle.
         
Vasta
#44

Kõigepealt suur tänu ksf meli666'le velgede eest, kaup sai tehtud kiirelt ja korralikult. Topeltrataste jaoks on nüüd veljed koos, nüüd tuleb veel rehvid peale vaadata. Mul on CK-5 rehve igavene posu aga need sunnikud maru jäigad ja üsna päevinäinud.

Täna käisin Rapla kandis ja astusin läbi ka AS Ingle kontorist kust siis sain ostumüügi lepingu kuna T150-K oli veel selle firma nimel, järgmine omanik ümber vormistanud polnud. Nüüd ei jää muud üle kui homme hommukul otsejoones MNT büroose ja hoida pöialt et saab ilma suuremate sekeldusteta arvele, on ju agar maanteeamet masina registrist vahepeal maha võtnud. Viimane teh. ülevaatus oli 2005 aastal.

Kui juba sealkandis seiklesin sai käidud ka kohilas ja toodud ära esimene sahk, seega nüüd on kogu masin kodus.

[Pilt: 24991318_1723098547729986_76033342532358...e=5AC73920]

[Pilt: 25353916_1723098631063311_62220521146585...e=5ACBCF28]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#45

Hommik oli taaskord tegus ning masin siis lõpuks ametlikult ka omaniku vahetanud. Tartu MTN büroos taaskord kiire ja sõbralik teenindus ja igati abivalmis seltskond. Garaasist võeti vanast andmebaasist andmed ja polnudki muud kui omaniku vahetus ja voila, uue numbri tellisin ka ära, see lubati reedeks valmis saada.

Piduritega haagist võib sikutada 24 742kg, ilma piduriteta samapalju kui masina enda mass ehk 8247kg. Olen rahul, nüüd vaja veel mõni vann muretseda, arvatavasti koos eelikuga ehk vedada kutsikaga.

Mingi päev peaks suurem kogus varuosi ka leedust saabuma, siis võtan mootori käsile.

[Pilt: 011139685383cac.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#46

Palju see uuesti arvele võtmine ja omaniku vahetus maksab kui saladus pole. Tahaks ka enda MTZ-50 uuesti arvele saada. Tal ka oli viimane ülevaatus 2005.aastal olnud.
Vasta
#47

(12-12-2017, 15:02 PM)deeremees Kirjutas:  Palju see uuesti arvele võtmine ja omaniku vahetus maksab kui saladus pole. Tahaks ka enda MTZ-50 uuesti arvele saada. Tal ka oli viimane ülevaatus 2005.aastal olnud.

Peaks olema tavalise omanikuvahetuse hinnaga. Registrisse ennistatakse kui TÜV läbitud ja kindlustus peal.
Vasta
#48

60€ kui maha pole kantud...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#49

Ise tegin 2a tagasi sama asja mtz'iga läbi ja siis mees pakkus, et kas tahan mootori tähist ka passi või kirjutab "märgistamata". Soovitas ise viimast valikut, siis võib mootoreid vahetada ja pole paberitööd. Sul polnud seda teemaks?

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#50

See pole õnneks tänapäeval enam oluline, keegi ei eelda et sama plokiga mootor sul 35aasta vanusel traktoril veel peal on.  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#51

Kuna eelmine omanik käigukangi üles ei leidnudki siis ehk keegi aitab välja ja juhatab mind ühe käigukangini. Oli maha võetud kuna sidur ei lahutanud ja jõuga käiku välja tõmmates lõpetas kang töölepingu... nüüdseks kadunud. Seega koos selle väikse kaanega oleks käigukangi vaja.  Ilma on maru paha käike sisse panna  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#52

Täna kodumaale naastes käisin MNT büroost ka läbi ja sain kätte uue läikiva numbri, nüüd on kõik eeldused loodud et võiks asja mõnipäev käsile võtta ja proovida masinale elu sisse ajada...

[Pilt: 0111398935b6b14.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#53

No nüüd siis kui märkame seda numbrit,teame kelle traktor see on. Vaata siis,et ära seda viinaga niisuta,must tuleb maha muidu. Big Grin

Õnnitlused!
Vasta
#54

(16-12-2017, 18:48 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Vaata siis,et ära seda viinaga niisuta,must tuleb maha muidu. Big Grin

Õnnitlused!
Viinaga on nii, et lubasid piserdatakse ja auto esiklaasile visatakse pits viina. Traktorit pole sisse õnnistanud, sellepärast ei tea.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#55

(16-12-2017, 19:45 PM)aavu Kirjutas:  
(16-12-2017, 18:48 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Vaata siis,et ära seda viinaga niisuta,must tuleb maha muidu. Big Grin

Õnnitlused!
Viinaga on nii, et lubasid piserdatakse ja auto esiklaasile visatakse pits viina. Traktorit pole sisse õnnistanud, sellepärast ei tea.

Laeva parda pihta peab naisterahvas pudeli shampust puruks viskama. Traktori puhul äkki siis pudel viina?
Vasta
#56

(17-12-2017, 01:16 AM)zazik Kirjutas:  Laeva parda pihta peab naisterahvas pudeli shampust puruks viskama. Traktori puhul äkki siis pudel viina?

Mingi odav Läti viin siis? Venes tehtudBig Grin
Vasta
#57

Traktoril läheb törts kangemat paaki.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#58

Huvitav päev oli... lõunaajal panin jumzi käima et selle hüdroga siis lõpuks proovida kas saab T150-k mootori liikuma lükata. Tuli aga niivõrd palju muidu tegemisi ja käimisi vahele, et õhtul kui koju tagasi jõudsin korra mõtlesin et mida masin see maja kõrval käib, meenus et ise ju jätsin sinna jumzi tiksuma... et käin korra kiirelt ära või nii... Big Grin Big Grin 

Ega jäänudki muud üle kui panna tuled põlema ja siis lõpuks proovida kas õnnestub või mitte. Esimesena survestasin seda silindrit millel vesi sees oli, olin küll klapid vabaks keeranud ja neid ka natuke haamriga toksinud et tihedamalt pessa istuksid aga sisselaske klapp lasi siiski läbi, mida oli ka arvata. Jooksis õli kenasti läbi turbo õhupuhasti juurest välja..  Big Grin 
Tõstsin siis teise silindri peale kus parasjagu kolb üleval oli ning uus katse, polndki palju vaja kui mootor liikuma hakkas. Nüüd polegi muud kui tuleb käivitusmootoriga lasta ringi käia ja pihustid peale tagasi ning edasi juba tuttav rada. Kas rõngad tulevad lahti ja kas klapid jäävad pidama näitab ainult proovikäivitus. Mootor tuleb aga nagunii maha võtta sest sidur ei toimi.

[Pilt: 0111399097f4c20.jpg]

[Pilt: 011139909937e4d.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#59

Õhtul nokitsesin paar tunnikest selle isendi juures.  Õigemini lõhkusin rohkem kui parandasin. Kõik mis kätte sai võetud läks katki, peamiselt kütuse plastikust torud. Ühendasin paagi tagant ära sest seal korki peal polnud ja arvatavasti vett täis. Sättisin kanistri tiivale ja pumpasin kütte üles, sette lasin ka välja. Õhutades purunesid juba ainuüksi pealevaadates filtri ja pumba vahelised torud kildudeks, stutsid urgitsesin sealt siis välja ja tegin uued kütuse torud, seekord siis sellised tummised ja korralikud. Pressisin hüdrovooliku stutsidele otsa ja voila, peaks käima küll.
Jahutusvedelik sai ka sisse ning siis oli plaan mootorit ringi ajada käivitusmootoriga, siis alles õige vahekord algas. Käivitusmootor oli kinni külmund, panin puhuri peale. Ei saanudki aru kas kolb oli kinni või alt hammasratas, igatahes puhuriga sulatas poole tunniga lahti ja selle sai kiirelt käima. Vett käivitusmootori alt kasti punnist ei tulnud seega vist oli kolb kinni.
Aga ega sellest suurt kasu ei olnud, käivitusmootor suurt mootorit ringi ajada ei suutnud, eks silindrid paksult õli täis ja hülsid veel roostes...

Nüüd tekkis selline täiesti võhiklik küsimus, kuidas see T150-K kast toimib, ega läbi käigukasti vist mootorit ringi ei aja kohe mitte kuidagi?

[Pilt: 01114035474f1d9.jpg]

[Pilt: 011140354579a90.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#60

Meenub, et nendel sai panna mingi käigukasti pumba ümber rataste ajamile ja sellega tekkis kasti surve ja vedu ratastest mootorile. Uuri tarkasid raamatuid ehk on seal vihje.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne