Projekt: T150-K 1982a.
#61

ainult tõmmates saad mootorit ringi sajakal kahjuks.
Vasta
#62

Saab vedada ka , aga sul oli vist siduririke. Kabiini all, jõuvõtuvõlli sisselülitus kangi juures  on lukustus nupp,  kui seda sees hoida, siis saab jõuvõtu kangist pumbad ringi lülitada ratastele.
Vasta
#63

Vabandan, eelmine postitus jäi napisõnaliseks, kuna arvuti tahtis restarti.


Kabiini põhja plekk maha, see sul vist on maas niikuinii,  jõuvõtu kangi juures on nupp, vajutad alla, lükkad jõuvõtu kangi ette, lased nupu lahti ja nupp peab tagasi välja tulema. kabiini põhja plekk peab kindlasti maas olema, sest muidu ei lähe kang piisavalt ette, käik peab  sees olema kui tahad mootorit ringi saada. kunagi otsisin nagu lollakas seda vigurit. pärast selgus et plekk oli põhja keevitatud, ja kang ei liikunud piisavalt ette. Nüüd käib kahe mehe ja eebliga see, kui peaks vaja olema. kui kogu eepos toimis nii nagu pidi ja mootor ellu kärgatab kaugemas tulevikus, siis tuleb kang oma asendisse tagasi tõmmata, muidu jääb kast ilma rõhuta

. Võiks sellest masinast pika loo rääkida, mida talv otsa remontisin ja pulkadeks tõmbasin ja kokku tagasi ladusime, aga piirdun ühe küsimusega siis: umbes poolteist tundi saab sajakaga tõõd teha, siis õlisurve nii madal juba et hakkab tuligi põlema, lasen 15 mintsa jahtuda, siis saab mingi tunnikese teha jälle. Saalering? mootor tuleb niikuinii maha uuesti võtta, sest vändaotsa simmer ei taha koostõõd teha ja sidur tahab paremat reguleeringut. reduktsiooni klapp on enesepete aint.
Vasta
#64

Ma ei tea 150 kohta midagi aga kas jõuvõtu kaudu ei saa kuidagi seda mootorit teise traktori pealt ringi lasta. Või ka näiteks hüdropumba kaudu, kuna olen kuulnud, et rataspump pidi ka mootorina töötama. Ega ma eriti ei süvenenud mida ma kirjutasin. Asjadel on muidugi aeglustavad ülekanded aga vb tekib mingi mõte.
Vasta
#65

(20-12-2017, 01:07 AM)Laurimetall Kirjutas:  Ma ei tea 150 kohta midagi aga kas jõuvõtu kaudu ei saa kuidagi seda mootorit teise traktori pealt ringi lasta. Või ka näiteks hüdropumba kaudu, kuna olen kuulnud, et rataspump pidi ka mootorina töötama. Ega ma eriti ei süvenenud mida ma kirjutasin. Asjadel on muidugi aeglustavad ülekanded aga vb tekib mingi mõte.

Sellel masinal on ju tehasest tulles vänt kaasas, et mootorit ringi ajada klappide reguleerimisel. Vända otsas on käbi nagu enamusel vanematel masinatel.
Vasta
#66

Kui käivitusmootor ei jõua ringi ajada siis mina ammugi mitte...  Big Grin Rolleyes

Uurin mõnipäev seda käigukasti lahendust

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#67

(20-12-2017, 09:41 AM)mlsluik Kirjutas:  Kui käivitusmootor ei jõua rongi ajada siis mina ammugi mitte...  Big Grin Rolleyes

Uurin mõnipäev seda käigukasti lahendust

Sa oled ju loov inimene. Keera käbist kasvõi Jumzi jõuvõtuga.
Kui tahad ratastelt nii tihedat mootorit ringi ajada, siis oht rikkuda pikk võll, mis on hooratta vahevlantsi ja tagumise jaotuskasti vahel.
Need tihenuudid on vanemal masinal pea olematuks muutunud. Oma masinal läksid nuudid põllul töötades. Peale seda pole ei hüdrosüsteemi,  rooli ega jõuvõttu.
Vasta
#68

Ma igaks juhuks mainin kuna juba kütte torusid tegid, et äkki panid pihustid peale. On oht et kui hüdroga sai kolbe liigutatud, siis õli on veel sisselaskes ja teistes silindrites.Võib tekkida hüdro takistus, kuna õli ei saa kokku suruda. Keegi rääkis ,et kui ōli palju peale saab võib mootor ka käivitades lõhkuma minna. Pms oleks vaja ilma pihustiteta see mootor natuke käima harjutada ja õli kuidagi ära puhastasa.
Vasta
#69

Viljandi kuusakoskis 3 t 150-met 2 komplektset,üks ilma mootorita,asjameestega saab läbi rääkida.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#70

(20-12-2017, 10:11 AM)Meistrimees Kirjutas:  
(20-12-2017, 09:41 AM)mlsluik Kirjutas:  Kui käivitusmootor ei jõua rongi ajada siis mina ammugi mitte...  Big Grin Rolleyes

Uurin mõnipäev seda käigukasti lahendust

Sa oled ju loov inimene. Keera käbist kasvõi Jumzi jõuvõtuga.
Kui tahad ratastelt nii tihedat mootorit ringi ajada, siis oht rikkuda pikk võll, mis on hooratta vahevlantsi ja tagumise jaotuskasti vahel.
Need tihenuudid on vanemal masinal pea olematuks muutunud. Oma masinal läksid nuudid põllul töötades. Peale seda pole ei hüdrosüsteemi,  rooli ega jõuvõttu.

Kui pumbad on lülitatud ratastelt , siis see pikk võll ei ole enam kuhugi ühendatud.
Vasta
#71

(20-12-2017, 21:33 PM)Laurimetall Kirjutas:  Ma igaks juhuks mainin kuna juba kütte torusid tegid, et äkki panid pihustid peale. On oht et kui hüdroga sai kolbe liigutatud, siis õli on veel sisselaskes ja teistes silindrites.Võib tekkida hüdro takistus, kuna õli ei saa kokku suruda. Keegi rääkis ,et kui ōli palju peale saab võib mootor ka käivitades lõhkuma minna. Pms oleks vaja ilma pihustiteta see mootor natuke käima harjutada ja õli kuidagi ära puhastasa.

Päris eilane ka nüüd ei ole.... otseloomulikult pole pihusteid peal....    Big Grin 

Muud tralli hetkel niivõrd palju et selle masina juurde polegi jõudnud, ehk mõnipev lähen tegelen sellega.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#72

Nagu eelnevalt soovitati,lülitad kasti pumba rataste peale ja tõmba palju tahad,surve tuleb kastis ülesse ja probleemi pole.Soovitan kässar korda teha ,muidu ei saa pidama seda kolakat.Aa mis siduril olla saab?Kinni?Seistes võib jääda küll kinni ,talseal väike siduri pidur ka olemas.Head lõppu!
Vasta
#73

Sidur olevat lõpetanud töö, ei lahutanud enam, Käik sees sõideti töökoja juurde kuhu see masin seisma jäigi. Survelaager vms laiali vast.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#74

Läks jutuks, et kuidas seda aparaati käima tõmmata saab ja asi näeb nii välja, et pump ratastele lülitada kas vanemal versioonil eraldi kangist ja uuemal siis jõuvõtuga samast kangist, tõstes ennem üles lukusti ja võttes ära põhjapleki.
Järgmiseks mingi kiirem käik sisse ja seni kui õlirõhk kastis üles tuleb ja sidur vedama hakkab on 20-25m maad hoogu võtta.
Vedamist peab kindlasti teostama mõlemast raaminurgast ja soovitav on vedava traktori taha haakida läbi plokiratta kus tross joosta saab et saaks traktorit juhtida.
Roolivõimendi hakkab tööle kuskil 15 meetril ja niipalju peaks olema sirget maad.
Kindlasti peab roolikambris olema inimene, kes keerab rooli vastavalt tõmbamise suunale sest võimendi ise õli läbi ei lase ja küljele tõmmates läheb silindrites surve nii suureks, et lükkab kas mõne tihendi või vooliku puru.
Vasta
#75

Pukseerimis kiirus max 15km/h . Suvisel ajal, töösoojal pillil, hakkas rool juba esimestel meetritel toimima ja 4-5 meetriga sai mootori tööle, see 20 aasta tagune mälestus ei pruugi olla absoluutne tõde.  Talvel külmaga läheb kindlasti kauem. Võõra masina puhul, ei loodaks eriti seisupiduri peale. Enne tõmbamist, pumpa õhusüsteemi rõhk üles.
Vasta
#76

Tuttav rääkis ühe toreda loo pukseerimisest - sidur olla katki läinud põllul. No mis ikka, teine masin ette ja kodu poole. Mootor töötas pukseerimise ajal. Kui juba mõnda aega kulgetud, siis tuli mõte, et mis see massin ikka tühja põriseb. Lülitas mootori välja. Läks mõni hetk mööda, kurv ka tulemas ning siis kargas järsku pähe, et kuidas sa keerad kui miski pumpasid ringi ei aja... Elu kiireimad 10 sekundit ja suur mootor käis. Polnud just kõige minejam masin olnud...aga kurvi peal keeras juba iseseisvalt.
Vabandust teema risustamise eest  Smile
Vasta
#77

Mingi päev tuli ka kohustusliku liikluskindlustuse teatis juba, noo selge mis seal siis ikka, tegin kindlustuse ära... Big Grin
Kui juba see olemas siis tuleks vist masina juures ka natuke nokitseda vahepeal.
Selleks käisin ühe doonori juures ja sain sealt käigukangi ilma milleta on keeruline tulevikus toimetada... Samas olid ka üsna korralikud näidikud jms pudi. 

[Pilt: 01114367892e13f.jpg]


Ei tea kas need plastikust zetori käsipumbad kannatavad kriitikat et võiks sellise hoopis peale panna, need vene metallist käsipumbad on ikka üsna viletsad viimasel ajal kui aus olla. Olen jumzidele pannud fortschritti kombaini alumiiniumist korpusega isendeid peale ja need on küll maru head. Aga kas nende plastikust junnidega kellegil kogemus on, võtsin paar tükki mingi päev varuks.

[Pilt: 01114367915e904.jpg]''

Doonor oli selline...

[Pilt: 01114367817145a.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#78

Vabandused juba ette vähese teema risustamise eest. Aga antud videos on näha erinevaid variante t150 ümberehitustest. Ehk saab ksf Luik siit inspiratsiooni  Big Grin.

EDU EHITAMISEL.

https://www.youtube.com/watch?v=zUvEga9x0FI

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#79

Mina olen sellist kàsipumpa aasta jagu kasutanud juba, ja vàga rahul ja mugav.
Vasta
#80

Kas seda tüüpi käsipumpa, on ka banjo poldiga kinnitatavat varianti?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne