Terve päev juba...
#21

(30-11-2017, 10:52 AM)stihl Kirjutas:  160kg paneks dieedile, muidu ei jäksa ta midagi teha ja sureb enneaegselt ära.



.

redelid vist testitud 150 kg massiga ja sellises kaalus tünn ilmselt ei suuda midagiasjalikku teha.
Vasta
#22

(30-11-2017, 12:40 PM)muska71 Kirjutas:  ... ja sellises kaalus tünn ilmselt ei suuda midagiasjalikku teha.

Meie seltskonna kõige paksem tünn teeb enamusele sulgpallis pähe...
Kas sa tahaksid äkki Höövelsoniga vastupidavuses mõõtu võtta?
Vasta
#23

Juba jälle unustatakse ära praktilisus. Ei loe inimese välimus,kaal jne..... loeb p r a k t i l i s u s! Smile 

T.
Vasta
#24

(30-11-2017, 12:55 PM)motamees Kirjutas:  
(30-11-2017, 12:40 PM)muska71 Kirjutas:  ... ja sellises kaalus tünn ilmselt ei suuda midagiasjalikku teha.

Meie seltskonna kõige paksem tünn teeb enamusele sulgpallis pähe...
Kas sa tahaksid äkki Höövelsoniga vastupidavuses mõõtu võtta?

mul tuttav 140 kilone jahimees, kord kevadisel koprajahil noored alakaalulised kutid tegid kõik läbi jää vajudes jalad märjaks, tema oma 140 kg ja mina oma 100 kg leidsime koprasoo jääl võimaluse liikuda kuiva jalaga ja jõuda samasse punkti ...
Vasta
#25

(30-11-2017, 12:36 PM)honkomees Kirjutas:  
(30-11-2017, 10:52 AM)stihl Kirjutas:   Heitgaase sihukestel nagunii keegi enam ei mõõda.

.
Ei oska öelda, veel mõned aastad tagasi mõõdeti küll 1970-1980 aastate väljalaske uazikul, mossel ja nival gaase. Egas need 66-d jms ka vanemad pole. Õnneks on need normid leebed, vaid mossel oli probleeme aga mõningase gaasitamise järel sai ikka läbi. Nüüd pole küll kümmekond aastat enam nendega ülevaatusele asja olnud, seisavad kuuri all.

Heitgaase ei mõõdeta sõidukitel, mis on valmistatud/registreeritud enne 1973. aastat.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#26

kui tehnika ei ole teedel liiklemiseks kõlbulik, siis miks peaks keegi üldse selliste rontidega avalikule teele kippuma ning miks peaks sellise ürituse tarbeks maksuraha kulutama?
vabatahtlik pääste olgu ikka "tegijate" valdkond (ma loodan, et üldiselt ikka ka nii on), mitte saamatute ignorantide või pohhuistide tarbeks loodud sotsiaalamet.

muidu ülal viidatud heitgaasimuresid võiks keegi päriselt suuremate karpamootoritega kokkupuutunu faktipõhiselt lahti seletada - vähemasti sõiduautomootoritel on KAT-ta normid küll nii tagasihoidlikud, et isegi üpris hõreda mootoriga pole normi sisse mahtumine küll mingi probleem.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#27

(30-11-2017, 21:28 PM)13piisab Kirjutas:  kui tehnika ei ole teedel liiklemiseks kõlbulik, siis miks peaks keegi üldse selliste rontidega avalikule teele kippuma ning miks peaks sellise ürituse tarbeks maksuraha kulutama?
vabatahtlik pääste olgu ikka "tegijate" valdkond (ma loodan, et üldiselt ikka ka nii on), mitte saamatute ignorantide või pohhuistide tarbeks loodud sotsiaalamet.

No mis Sa siis arvad,et miks selliste rontidega teepeale üldse kiputakse? Kas lõbusõidule? Big Grin 
Eks need ikka sellepärast remontimata,et raha ei ole.

T.
Vasta
#28

(30-11-2017, 21:28 PM)13piisab Kirjutas:  kui tehnika ei ole teedel liiklemiseks kõlbulik, siis miks peaks keegi üldse selliste rontidega avalikule teele kippuma ning miks peaks sellise ürituse tarbeks maksuraha kulutama?
Sama küsimuse võiks esitada ka EKV -le kelle "musta numbriga" museaalid kulgevad avalikus liikluses ilma liikluskindlustuseta ning mitte kedagi see ei huvita absoluutselt. Loevad prioriteedid. Avarii korral kui erandit ei tehta (üldiselt ei tehta...) kasseeritakse kulud autojuhilt. Ei kujutagi ette mis maksaks kogu selle laigulise veeremi kohustuslik kindlustus riigile.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#29

Vaatan, et mu eilne suht tugevalt karikeeritud post on saanud otsest ja kaudset vastukaja. Kes liiga sõnasõnalt võttis, vaatab peeglisse.
Loomulikult peab päästeauto suutma pidurdada, paak peab täis olema operatiivsõidul, sillad peavad raami küljes kinni olema ja rattad sildade küljes Smile
Ma tean ka ühte vabatahtlike gruppi, kus masinale ostetud varumootor viidi vanarauda ja remondikõlbmatuks kuulutatu jäi garaažinurka seisma, mis siis?  Välja sõites teevad nad seda, mis vaja ja saabuvad euro6 saastenormile vastavast suitsusukeldujate komandost pool tundi varem...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#30

(30-11-2017, 20:57 PM)Edel Kirjutas:  
(30-11-2017, 12:36 PM)honkomees Kirjutas:  
(30-11-2017, 10:52 AM)stihl Kirjutas:   Heitgaase sihukestel nagunii keegi enam ei mõõda.

.
Ei oska öelda, veel mõned aastad tagasi mõõdeti küll 1970-1980 aastate väljalaske uazikul, mossel ja nival gaase. Egas need 66-d jms ka vanemad pole. Õnneks on need normid leebed, vaid mossel oli probleeme aga mõningase gaasitamise järel sai ikka läbi. Nüüd pole küll kümmekond aastat enam nendega ülevaatusele asja olnud, seisavad kuuri all.

Heitgaase ei mõõdeta sõidukitel, mis on valmistatud/registreeritud enne 1973. aastat.
Paras absurdsus tegelikult. Oletame, et tuletõrjujatel on 2 päästeautot ZIL-130 baasil. Üks valmistatud 1972. a., teine veeres tehaseväravast välja 1974. a. Esimesel autol siis heitgaase ei kontrollita, teisel aga küll, kuigi tegemist on kahe igas mõttes täiesti identse masinaga? Õigem oleks, kui heitgaase kontrollitaks vaid neil sõidukeil, mille mootor Euro 1, 2, 3 jne. normidele peab vastama. Kõigi ülejäänute puhul võiks vaid kontrollida seda, et töösoe mootor tühikäigul lausa ei tossaks ehk kui ülevaataja ülevaatuse teostamise käigus vingumürgitust ei saa, on kõik OK. Ja nii mitte ainult pääste- vaid kõigi sõidukite puhul.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#31

(30-11-2017, 20:57 PM)Edel Kirjutas:  Heitgaase ei mõõdeta sõidukitel, mis on valmistatud/registreeritud enne 1973. aastat.

Nii on see bensukate puhul. Diislitel on piiriks 1980 aasta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne