Postitused: 3,462
Teemad: 24
Liitus: Dec 2002
Maine:
35
Minu mure pole kindlasti paljudele võõras, uuriks pisut, kuidas lahendada.
Nimelt on auto dokumentides auto mudelinimetus valesti kirjutatud. Peaks olema Bellett, aga dokumentides on Belett. Kuna dokumentide vahetus (ümberregistreerimine ja numbrite vahetus) on nagunii plaanis, mõtlesin, et ajaks selle pisiasja ka korda.
Milliste paberitega peaksin ennast varustama enne MNT büroosse laiama minemist?
Probleem peaks paljudele tuttav olema, isklikult olen näinud mitmeid 90.-datel registreeritud autosid, millel dokumentides igasuguseid huvitavaid asju kirjas. Tundub, et tollal tädikesed kirjutasid vist kuulmise järgi.
Üks konkreetne koheselt meenuv näide oli üks VW Scirocco, millel oli passis Skirocco või Scirokko või lausa Scirocko. Too auto on küll juba pressi alt läbi käinud, aga minu oma loodetavasti sinnapoole veel niipea teed ei leia.
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Kaasa võta manual-kataloog, mis seda näitab.
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
03-12-2017, 16:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-12-2017, 16:58 PM ja muutjaks oli
spitfire.)
Nad tahavad mingit usutavat alust. Isegi Wiki-s on vead sees. Aga sealt nad vaatavad.
Hiljuti olin seal vana E21 pemmiga kimpus. Õige mudel oleks BMW 320/6, aga anti valida kas 320i või 320A, sest esimene oli vanas passis ja teine oli auto birka peal. Lõpuks jäi siis kompromiss 320. (Mis tegelikult tähistas sellel mubelil 2 litra, 4 silindrit, ja karpaga)
All olev jutt on võetud Wikist, kus jutt on õige aga pilt jällegi vale ehk siis pildil on 323i mitte lubatud 320/6.
320/6[edit]
[url=https://en.wikipedia.org/wiki/File:BMW_e21_engine.JPG][/url]
M20 six-cylinder engine
The 320/6 replaced the 320i. It uses a six-cylinder engine with a Solex 4-barrel downdraft carburetor. It accelerates to 100 km/h in 10.0 seconds and has a top speed of 180 km/h (112 mph)
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 1,246
Teemad: 22
Liitus: Jul 2009
Maine:
44
Kõige vettpidavam on arvatavasti esindusest tõend võtta. Selle vastu nad ei saa.
Postitused: 3,170
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
153
Kahtlemata saab passi andmeid muuta, kuid enne oleks kaval järgi mõelda kas see on kasulik.
Näide elust enesest: Tuttav tõi omale välismaalt Ford Focus RS-i ja selle arvelevõtmisel läks kuidagi see RS kaduma passist.
Sõitis aastakese ära ja siis lasi selle teist värvi värvida ja ühtlasi lasi ka selle RS-i passi tekitada.
Tulemus oli poole kallim kindlustus.
Postitused: 6,706
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
Jäta see üliharuldane nimi, kindlusta ära ja lase kellelgi külg maha sõita
Hüvitise eest lased kaks uunikut restaureerida.
PS seadusevastane, mina pole midagi öelnud
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,544
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
(03-12-2017, 02:08 AM)zazik Kirjutas: Milliste paberitega peaksin ennast varustama enne MNT büroosse laiama minemist?
Igati loogiline on ju küsimust küsida teiselt osapoolelt?
https://www.mnt.ee/et/poordu-maanteeameti-poole
(või büroo kontaktid)
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 6,706
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
Ehk on inimesel (algatajal) lihtsalt soov vältida MNT hammasrataste vahele sattumist? Iseenesest tühine kirjaviga võib asutuses, kus suur segadus ja pidevad ümberkorraldused, muunduda krt teabmilleks. Olen ka ise neid spetsialiste, kelle ette mind olematu põhjusega kutsuti, näinud.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
Pööra tähelepanu, et : "andmete parandamisel omanikuvahetusel, lisa riigilõivu ei kaasne"
mis ilmselgelt ei ole sinu keiss.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 1,280
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
10
Ma käisin mingid aastad tagasi ühe enda autoga andmeid muutmas, et vöimsus saaks sada kw väiksem ja kohtade arv ühe vörra suurem. Jutujätkuks, kui asi juba käigus oli, ütlesin et mul pole üldiselt plaanis neile selle tegevuse eest kopkatki maksta, kui tahavad, kasseerigu need rublad sellelt "spetsialistilt" kes need algselt passi kirjutas. Vaadatigi igaksjuhuks veel järgigi, kes see oli, olevat väga vana ja autoriteetne käpik neil seal peamajas.
Igatahes, ehkki küll joriseti veidi, et ma omanikuvahetusel juba neid vigu ei märganud, raha siiski ei vöetud.
(omanikuvahetuse vormistamisel küll märkasin, a tööpäeva löpuni büroos oli paar minutit ja tähelepanu juhtimisel soovitati läbi lillede kas nahhui tömmata sealt vöisiis leppida-rapla ark)
Karateturbo-kolm purki ja tigu