14-02-2019, 17:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2019, 17:11 PM ja muutjaks oli mossepower.)
Väga ilus vaadata kogu ehitust ja viimast videot!
Ise polnudki varem tähele pannud asjaolu, et GAZ-21 mootoril juba 1960 aastal paistab olevat kummist klapikambrikaane alune tihend. Sama ajastu teised kaks levinud odavamat nõukogude autot, Moskvits ja Zaporožets omasid sel ajal korgimaterjalist "ühekordseid" kambrikaanetihendeid. Sellest selgub, et Volga oli ka tehnoloogiliselt arenenum võrreldes tollaste tavaautodega.
Auto värvikombinatsiooni nähes meenus kohe selle I seeria kaksikvend: http://www.volga.ee/modules.php?name=For...&start=106
Ise polnudki varem tähele pannud asjaolu, et GAZ-21 mootoril juba 1960 aastal paistab olevat kummist klapikambrikaane alune tihend. Sama ajastu teised kaks levinud odavamat nõukogude autot, Moskvits ja Zaporožets omasid sel ajal korgimaterjalist "ühekordseid" kambrikaanetihendeid. Sellest selgub, et Volga oli ka tehnoloogiliselt arenenum võrreldes tollaste tavaautodega.
Auto värvikombinatsiooni nähes meenus kohe selle I seeria kaksikvend: http://www.volga.ee/modules.php?name=For...&start=106