Postitused: 4,633
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
23
see ju nukk differ,kulunud ei või olla?uaasidele tehakse samasugused.
Postitused: 10,568
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
151
Kui kõik tihvtid saavad vabalt liikuda ja ükski ei ole pooleks/puudu, jääb üle labane kulumine. Teab keegi, kui pikk tihvt olema peab?
Vabadifri sissepanekul kaob maastikuvõimekus...
Postitused: 3,170
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
153
Kui sinna see kauss peale pista ja keerata siis kui suur lõtk on?
Rohkem kui 1/3 laine pikkusest tähendab, et koormuse all jooksevad pulgad juba laine viimasel kolmandikul ja seal on nurk juba nii lame et hakkab kinni pooma.
Postitused: 3,284
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
63
(13-12-2017, 23:32 PM)hulgus Kirjutas: (13-12-2017, 23:23 PM)süsikas Kirjutas: Tsitaat:Kusjuures tõin teise 66 silla ja seal sama differ sees. Kas neid lahtiseid üldse on?
Gaz 66-l polegi lahtist diffrit, pane 53 oma.
66 on jah nukkdiffriga.
Kunagi ammu oli see reduktori vahetus teemaks ja väidetavalt 53-66 reduktorid omavahel vahetatavad ei ole, ei sobivat.
Nõuka ajal tõsteti 53-le terve sild alla, olla kolemaru tank olnud.
Mahub kenasti. Pole vaja silda vahetada.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
14-12-2017, 08:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-12-2017, 08:29 AM ja muutjaks oli
hundu615.)
52-hele sai ka 66 differ pandud,vend pani, siiani sees.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 120
Teemad: 15
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
Kas siis 66 reduktoritega on see difrite probleem levinud? Kas 53 sateliitide süsteemi on võimalik 66 reduktori sisse panna? Oluline on, et ülekanded ka samaks jäävad. All olnud sillal on kroonrattas 33 hammast ja "käbil" 6, doonor 66 silla kroonrattal 41x6 hammast. Esialgne plaan on reduktorites difrid ära vahetada