Vana Traktor?
#1
Kui sai Gruusias käidud ja igasuguste vanavara vendadega kohtutud, siis nüüd tehakse igasugu ostu pakkumisi. Kui kellelgi on huvi allpool oleva isendi vastu võin kontakte jagada.
   
   
   
   
   
   
   
Originaalis peaks isend välja nägema selline
   
Vasta
#2
Universaal 2. Ei tea palju tahetakse?
Vasta
#3
(13-12-2017, 23:41 PM)Taaviw126 Kirjutas: Universaal 2. Ei tea palju tahetakse?

 Tead, nad küsivad algul utoopilist hinda, aga nad tuleb maa peale tagasi tuua. Peab kauplema jube konkreetselt, ainult see toomine sealt on tiba kallis. Võib-olla toovad TIR-ga läbi Venemaa, siis odavam. Mis kuradi traktor ja mis aastast see üldse on, kas keegi teab?
Vasta
#4
Ees on tähis BTZ, peaks olema Volgogradi Traktori Tehas. Aastat küll ütelda ei oska, kas Grusiinid ise ei tea? Aga vist enne sõja aegne 1930-dad.
Vasta
#5
Vladimiri traktori tehas on. Kopeeritud on ta Farmall Regular 2 pealt. Kaks tähistab esirataste arvu. Olgugi et universaal ja farmall regular 1-l oli ka kaks ratast, olid need praktiliselt kõrvuti. Toodeti 50ndatel. Võin eksida aga äkki kuni 54 aastani? Eestis vurasid ka ringi.

Mingeid uuendusi tehti ka vahepeal. Varasematel polnud jõuvõtu võlli taga. Eestis vedeleb neid ka aga enamustel see malmist roolisammas kadunud ja mingi Gaz 51 roolisammas peale pandud. Üks oli siin hiljuti müüa mis oli T-28ks maskeeritud. Kummirattad all jneSmile
Vasta
#6
(14-12-2017, 00:17 AM)Taaviw126 Kirjutas: Vladimiri traktori tehas on. Kopeeritud on ta Farmall Regular 2 pealt. Kaks tähistab esirataste arvu. Olgugi et universaal ja farmall regular 1-l oli ka kaks ratast olid need praktiliselt kõrvuti. Toodeti 50ndatel. Võin eksida aga äkki kuni 54 aastani? Eestis vurasid ka ringi.

Mingeid uuendusi tehti ka vahepeal. Varasematel polnud jõuvõtu võlli taga. Eestis vedeleb neid ka aga enamustel see malmist roolisammas kadunud ja mingi Gaz 51 roolisammas peale pandud. Üks oli siin hiljuti müüa mis oli T-28ks maskeeritud. Kummirattad all jneSmile
  Uskumattu, et selliseid peletisi veel 50-ndatel toodeti. Min küll oma teadliku elu jooksul pole selliseid elukaid ringi liikumas näinud. Kurat poisikesena oleks ka selline raudratastega koll meelde jäänud.
Vasta
#7
Eks nad kadusid suht kiiresti ära ka sest polnud just kõige ergonoomilisemad ega ka vastupidavamad. Roolimehanismid kulusid kiiresti läbi. Kepsusaaled olid babiidist valatud ja ei kestnud eriti kaua. Mootorile on juba tehasest luugid tehtud küljepeale et kepsud lihtsamini kätte saaks. Neid pidi isegi põllupeal vahetama. Sealt olevatki tulnud väljend "kepsud kotis" sest kui traktorist oli lohakas ja lasi kepsudsaaled kiirelt läbi, pidi need põllul välja võtma ja kartulikotis üle õla töökoja alla viima...
Vasta
#8
Tootmine algas 1944ndal,1947 modifikatsioon ja toodeti kuni 1955. Edasi tuli juba DT-24.
http://www.techstory.ru/trr_foto/trr_vtz.htm
Vasta
#9
Külavahel võis vast isesõitja, rehepeksumasin sabas, liikuda. Universaalid olid Masin-Traktorijaamade rida. Hea pikk masin, polnud hirmu et üle selja tõmbab end.
Univeri kepsud tuli vahetust vastu võttes läbi logistada. Vajadusel kepsupoolte vahelt peiliplekke vähemaks võtta. Hobusega toodi petrooleum põllule. Vähemalt Hallistes on veel üks mees, kes võib oma univeril töötamise nüanssidest rääkida.
Vasta
#10
Oli just hiljuti juttu ühe vanema mehega TD-20 teemal. Rääkis, et kui need hakkasid taoliste raudratasega kollide kõrvale ilmuma, siis öeldi nende kohta, et "küll on kiire!"  Big Grin
Vasta
#11
Tundub suht uskumatu hüpe.  55'ndal selline raudpeletis ja 58' tuli juba esimene mtz50 roolivõimendi, jope riputuskonksu ja muude mugavustega.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#12
(14-12-2017, 00:49 AM)krossifänn Kirjutas: Tootmine algas 1944ndal,1947 modifikatsioon ja toodeti kuni 1955. Edasi tuli juba DT-24.
http://www.techstory.ru/trr_foto/trr_vtz.htm

Täpsustuseks niipalju, et 1944 alustati selle traktori tootmist Vladimiri tehases. Aga esimesed Universalid tulid 1934 aastal Leningraadist "Punasest Putilovetsist". Kutsuti neid ka "karkudeks" , arvatavasti sellepärast, et kõvemal pinnasel raputaskõvasti.
Vasta
#13
(14-12-2017, 00:34 AM)Formika Kirjutas:  Uskumattu, et selliseid peletisi veel 50-ndatel toodeti. Min küll oma teadliku elu jooksul pole selliseid elukaid ringi liikumas näinud. Kurat poisikesena oleks ka selline raudratastega koll meelde jäänud.

Põllumajandusmuuseumis on aurukatel (st mitte isegi isesõitja vaid selle eellane), mille valmistamisaastaks oli märgitud mäletamist mööda 53. aasta. Parimates 19. saj traditsioonides neetimise tehnoloogia, raudrattad jm juurdekuuluv. Seal samas vaid paar aastat uuem ilmselt toonases maailma mõistes kaasaegse tehnoloogia järgi tehtud traktor. Mõlemad valmistatud NSVL. Suur riik, palju vastuolusid.
Vasta
#14
Kas jutt neist masinatest? Pildid 70 ndatest või 80-ndatest aastatest.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Инвалид информационной воины.
Vasta
#15
Seda Armeenia päritolu maamootoriga mudapumpa toodeti vist veel 80ndatel? Selle eeskujud jäid möödunud sajandi algusesse.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#16
Siiamaani tehakse Big Grin

[Pilt: 164142670_w200_h200_nasos1.jpg]
Насос С-245 Андижанец (с дизелем Т-62-1)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne