Autoremondi hüvitus ebakvaliteetse varuosa töttu
#1

Tere!

Probleem siis selline, et autol oli vaja vahetada hooratas ja sidur.
Kuna sain varuosad ise oluliselt soodsamalt, kui olid töökoja hinnad, otsustasin need osta ise.
Hooratas+ sidur sai võetud LUK aga kuna kogu asi läks nii kalliks, otsustasin survelaagri võtta odavama.


Lugu selline, et survelaager andis kohe peale paigaldamist esimesel katsel otsad.
Kuna sai tõestatud, et odavaga ikka ei maksa mängida, pandi ka survelaager LUK ja kuna käigukasti pidi uuesti maha võtma küsis töökoda minult topelt tööraha.

Küsimus siis selline, kas saan müüjalt varuosa + topelttöö raha välja nõuda, kuna müüdud varuosa oli ebakvaliteetne?
On kellelgi sellega kogemusi?


Parimat
Vasta
#2

tasub pöörduda tarbijakaitsesse, aga kipun arvama, et mis sa saad, on hüvitis purunenud detaili eest. Tööraha ei kuulu enam selle alla. aga hea oleks muidugi teada, kui on taolisi positiivseid lahendeid.
Vasta
#3

tarbiakaitse vast jah detaili hinna saad tagasi,aga tööraha ainult kohtu kaudu,arvan nii.
Vasta
#4

Koonerdamine ei ole kokkuhoid!
Vasta
#5

Kes selle odava survelaagri valmistaja??????

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#6

Üldiselt tasub ka LUK-i kaksik massiga hooratastest eemale hoida. Kunagisest LUK kvaliteedist on alles ainult nimi. Olen 2 Luki ratast 6 kuulise vahe järgi vahetanud ja rohkem seda marki ei kasuta.
Vasta
#7

(17-12-2017, 22:39 PM)fanatt Kirjutas:  Üldiselt tasub ka LUK-i kaksik massiga hooratastest eemale hoida. Kunagisest LUK kvaliteedist on alles ainult nimi. Olen 2 Luki ratast 6 kuulise vahe järgi vahetanud ja rohkem seda marki ei kasuta.

Niii... 
Ja kes siis see "hää" asja valmistaja on?
Vasta
#8

(17-12-2017, 21:25 PM)lauriclf Kirjutas:  Probleem siis selline, et autol oli vaja vahetada hooratas ja sidur.
Kuna sain varuosad ise oluliselt soodsamalt, kui olid töökoja hinnad, otsustasin need osta ise.
Hooratas+ sidur sai võetud LUK aga kuna kogu asi läks nii kalliks, otsustasin survelaagri võtta odavama.


Lugu selline, et survelaager andis kohe peale paigaldamist esimesel katsel otsad.
...
Lõhnab siiski paigaldusvea järele. Isegi odavaim sodi võiks mõnda aega toimida.
Aga teekond rahalise hüvituseni saab olema pikk ja okkaline.
Vasta
#9

Pange tähele varuosamüüja veeretab kõik paigalduse süüks, kui hiljemgi midagi p läheb siis paigaldaja saab alati öelda et kliendi toodud varuosale nad garantiid anda ei saa.
Seekord heakene küll läks sidur laiali, aga kui minna näiteks töökotta oma hammasrihmakomplektiga ja pärast on klapid peas, siis kes maksab?

Ei maksa omade õlledega baari minna

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#10

Ükski varuosa müüja ei maksa kinni defektse varuosa paigaldamisega seotud lisakulu. Üldiselt ka ei saa varuosa raha tagasi, vaid saab asemele uue osa.
Vasta
#11

Päriselus vist ikka enamus varuosapoode võtavad mittesobiva varuosa tagasi tingimusel et pakend on ilusti avatud ja jupp pole kuskil küljes käinud.

Tahaks näha pilti sellest esimesel lahutusel purunenud survelaagrist.

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#12

(17-12-2017, 23:59 PM)Laurts Kirjutas:  Päriselus vist ikka enamus varuosapoode võtavad mittesobiva varuosa tagasi tingimusel et pakend on ilusti avatud ja jupp pole kuskil küljes käinud.

Selliseid defekte, mis kohe karpi avades ja ilma varuosa külge panemata (ja võibolla mõnda aega kasutamist) silma hakkavad, on paraku väga väike osa.
Vasta
#13

(17-12-2017, 22:28 PM)impreza Kirjutas:  Kes  selle odava survelaagri valmistaja??????

Valmistaja oli Westlake
Vasta
#14

Ühesõnaga võib siis välja lugeda, et ise oled süüdi, et ostad seda mittekvaliteetset kaupa mida varuosamafia müüb.
Kedagi ei huvita, keegi ei vastuta, kannatab eratarbija. Welcome to Estonia.
Vasta
#15

Kui viid auto remonti siis viigi ainult auto mitte koos igaltpoolt odavamalt kokku otsitud osadega mis sinu arvates on paremad.  See on umbes sama nagu läheks poodi leiba ostma ja võtaks oma jahu kaasa et tehke sellest vast siis saab odavamalt. Viid auto remonti ja ütled mis viga ja et olgu korralikult tehtud. Kui pärast selgub et ikka ei ole hea vot siis mine mölisema et olgu ümber tehtud või raha tagasi makstud. Kui ikka oma aruga juppe kokku otsid siis tuleb omal ka see kompott kokku panna ja ise rahul olla.
Vasta
#16

(18-12-2017, 09:58 AM)lauriclf Kirjutas:  Ühesõnaga võib siis välja lugeda, et ise oled süüdi, et ostad seda mittekvaliteetset kaupa mida varuosamafia müüb.
...

Kui esimesel rakendamisel survelaager puruneb, siis on kas:
A: labane räme tootmispraak, mis oleks pidanud karbist võttes juba tunda olema ja ohukellad helisema panema või
B: paigaldusviga.

Mõlemal juhul tekib küsimus, milles praegu varuosamüüjat süüdistada? Ma pigem piidleks kahtlustavalt montaaži teinud lukkseppa.

Kui laager oleks saba andnud mõne tuhande kilomeetri peale, siis oleks saanud rääkida osa kehvast kvaliteedist, kuna paigaldusel ilmselt seda märganud ei oleks.

Üldiselt, kui on kange tahtmine säästa, siis tuleb ise teha, mitte hajutada vastutust ise varuosi soetades. Ega ilmaasjata mitmed töökojad oma juppidega teenendada ei taha. Enamusel on see reha juba läbi tammutud.

Tasuta juust on ainult hiirelõksus.  Praegu tuleb kas kanda koolituskulud või minna oma õiguste kaitsel lõpuni läbi tarbijakaitse. See aga eeldab, et auto kuulub eraisikule ja kannatanul on mune mitmeaastaseks seksiks.
Vasta
#17

Nende pulkadega on nagu on. Näen siin juba tähtsaid targutusi stiilis, et "ise süüdi, et sitta kokku ostad..." - kõvad rahamehed, need targutajad sel juhul, kel iialgi midagi ei juhtu ja kui juhtub, siis varmalt valmis remonditöökodade käpardlikke töölisi süüdistama..
Ma reeglina remondin kõik oma tehnika ise. Juba aastaid. Siis saan vaid ennast süüdistada kui miskit ära vusserdan.
Ja on ka minul olemas kogemus ebakvaliteetsest survelaagrist. Tõsi, ei lagunenud kohe, vaid kestis pool aastakest ja mõne kuu peale. Seejärel ühel sidurdamisel oli lambist õlirada taga ja vaatasin, kuis ilma sidurita kodupoole sain longatud Sad. Tegemist oli Valeo varuosaga, millel töösilinder laagriga ühes komplektis. Lõppjäreldus oli tookord selline, et nähtavasti on teatud firmasildiga ja teatud piirkondades toodetud laagrid-silindrid tiba teisema mõõduga treitud ehk siis tolerants kaldub sinnapoole, et ta sul ikka kiiremini läbi kuluks.

Teema algatajale võin vaid endiselt soovitada, et kui ta tahab nii kangesti protsessida, siis alustada tuleks enese informeerimisega. Küsid täpselt tarbijakaitseametist järgi, mismoodi nüüd edasi toimima peaksid. Selleks me neile ametnikele ju ometigi palka maksame, et tasuta nõu saada. Foorumis kaagutamine ei anna midagi. Siit saad sageli ainult parastavaid vastuseid nagu praktika juba ilmekalt näitanud on - eestlased.
Vasta
#18

Kus on parastamist? Paluks tsiteerida. Või vähem lahmida. Sad

Küll on korduvalt kurba tõdemust, et ikka peab igaüks ise rehade otsas tallama, ei kõlba teiste kurvad kogemused.

Ning jah, ma endiselt julgen jääda arvamusele, et juba esimesel rakendumisel laiali lennanud survelaagri korral on märkimisväärne osa süüst ka paigaldajal, kes kas ei märganud otsest praakosa või paigaldas selle külma kõhuga.

Tarbijakaitsest peab antud kodanik alustama igal juhul, kuna asi on sõna sõna vastu ja otse kohtusse minnes kaotab ta suure tõenäosusega. Või siis mitte, kui teemaarendus on vaid suitsukate ja trollimine.Big Grin
Eriti masendavaks teeb asja vaidlusaluse tüki hind... Palju hea jublakas sellele asjale paigaldavast töökojast maksnud oleks?

Ma teen ka enamuse töid ise, kuna valdav enamus töökodasid lihtsalt ei soovi head tööd teha. Arusaadav ju - ületüratööga nõus olevaid kliente on ju uksetagused täis. Milleks siis mingi vingatsi kaariku peale aega raisata, eksole.

Ma saan küll aru, millest töökoja 30-eurone tunnihind tekib, aga vaid loetud tööde puhul olen ma kuus korda sitem mees. Big Grin Meelerahu ja meeldivalt veedetud aeg peale selle.
Vasta
#19

Arendaks siis teemat ka mehaaniku seisukohast .
Tuleb auto remonti ja omanik ilusti varuosad kaasa andnud ( näiteks sidur )   , siis võtad auto lahti ja selgub et jupid ei sobi . Nojah kiire suhtlus kliendiga ja tema siis hakkab otsima, tooma ja vahetama jne ... samal ajal auto on laiali ja töökoht hõivatud ja mees ootab ...
Küsimus siis selline et kelle kulu on see aeg ? Kas töökoda esitab ootamise eest arve kliendile ,mis teda kindlasti ei rõõmusta kuna auto juures midagi ei tehtud . Või siis töökoda kannab kulu korstnasse ?
Samas kui töökoda oleks ise vale jupi toonud siis on see aeg töökoja oma mure ja kliendile selle eest arvet esitada ei saa loomulikult .
  Ehk kahjuks suhteliselt sage probleem hinnatundliku kliendi puhul . Algne näiline hinnavõit tihi  kaob hoopis ära ja läheb kallimaks.
Kui ikka ostad jupid ja teenuse ühest kohast siis on sul lihtne ja kergem probleemidega tegeleda , teisel juhul hakavad kõik süüd edasi veeretama .
  Algse loo peale usun pigem hooletut  survelaagri või kasti paigaldust , seni pole küll nii kehva toodet näinud mis kohe puruks Smile
Vasta
#20

(18-12-2017, 12:45 PM)vanapagan Kirjutas:  Kui viid auto remonti siis viigi ainult auto mitte koos igaltpoolt odavamalt kokku otsitud osadega mis sinu arvates on paremad.  ... Viid auto remonti ja ütled mis viga ja et olgu korralikult tehtud. ...
no aga kui mu ihuremontija asub nagu minagi karup.s, siis tähendab see 
1. pikemat remondiaega, kuna tal tuleb pärast lahtivõtmist sõita 25+25 km juppi ostma, enamikel juhtudel aga 2x25+25 km - tellima ja välja ostma
2. tänu sellele kallimat hinda, mis sisaldab sõidukulusid
3. jupid tulevad ikka samast poest ja need mida sugulasest või tuttav müüja soovitab. On ta hää või mitte, seda ei oska tihti nad ise ka öelda.

täna käib minu masinate remont umbes nii, et viin kohale, asi võetakse pulkadeks ja siis tuleb kõne, mida vaja. Töölt tulles käin linnast läbi ja tellin jupid, järgmine-ülejärgmine päev linnast läbi sõites võtan need kaasa ja toon töökotta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne