26-12-2017, 19:29 PM
kui pole hädavajalik , siis parem mitte . võid silindri maha võtta ja hinnata selle sisu, kontrollida kepsu alumist lõtku jne .
kuna sääru mootoril on raamlaagrid ebavajalikult suure istuga võlli otsas , siis nii lahtivõtmine , kui ka koostamine võivad vähese kogemuse peat tuua pigem kahju .
mootori heaks toimimiseks on olulune väntvõlli võimalikult vaba käik , mitte vähemtähtis on vävda rihis olemine . D-mootori eripäraks on kütteseku jagamine pöördsiibriga , mis kahjuks äärmiselt primitiivse ehitusega , aga ka keeruline asendada. pöördsiibri toimimise põhieeldused oleks: suurim võimalik tihedus võlli suhtes koos vähima saadaoleva puutega , st.võll peaksjooksma puksi sees võimalikultvabalt ,kuid pilu oleks minimaalne .kui seejuures vändaotsa kanali nn lukuauk on faaside suhtes soodsalt sattunud on mootoril väänet. kõik muud jutud peaksid olema loogiliselt kah võimalikult heas korras.
naiivne on loota ,kõigelihtsamate/odavamate liigutuste kaudu suurt tulemust ,seda juhtub nõukaaegses propakandasugemetega kinopildis .
vahetamiskõlbulike tihendeid niiehknaa pole võtta , kui ehk vanast rasvast. kui oled kindel , et vändakarteris leke ,siis muidugi , aga tihend tuleb omakäeliselt teha .
kuna sääru mootoril on raamlaagrid ebavajalikult suure istuga võlli otsas , siis nii lahtivõtmine , kui ka koostamine võivad vähese kogemuse peat tuua pigem kahju .
mootori heaks toimimiseks on olulune väntvõlli võimalikult vaba käik , mitte vähemtähtis on vävda rihis olemine . D-mootori eripäraks on kütteseku jagamine pöördsiibriga , mis kahjuks äärmiselt primitiivse ehitusega , aga ka keeruline asendada. pöördsiibri toimimise põhieeldused oleks: suurim võimalik tihedus võlli suhtes koos vähima saadaoleva puutega , st.võll peaksjooksma puksi sees võimalikultvabalt ,kuid pilu oleks minimaalne .kui seejuures vändaotsa kanali nn lukuauk on faaside suhtes soodsalt sattunud on mootoril väänet. kõik muud jutud peaksid olema loogiliselt kah võimalikult heas korras.
naiivne on loota ,kõigelihtsamate/odavamate liigutuste kaudu suurt tulemust ,seda juhtub nõukaaegses propakandasugemetega kinopildis .
vahetamiskõlbulike tihendeid niiehknaa pole võtta , kui ehk vanast rasvast. kui oled kindel , et vändakarteris leke ,siis muidugi , aga tihend tuleb omakäeliselt teha .