Vw Lt50 1980 Puksiir
#21
See põlva doonor oleks mõistlik Sul 500 eest ära tuua, nagunii varuosi läheb hulgim vaja kui sõitma kavatsed hakata sellega. 

Ca 10a tagasi uhasin isegi ühe täispika ja täiskõrge LT28-ga ringi,  varuosi kulus läks pidevalt vaja aga kilometraas oli ka tollajal meeletu sellise vana masina kohta. Ls oli üle  poole milli.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#22
Olen sellise LT mootoriga kokku puutunud päris palju oli ta mul 900 volvo vahel nii vabalthingavana kui turbokana, sai täiesti nullist üles ehitatud.
Pumbal kütusekogust saad muuta väga lihtsalt, tagaosas on kruvi 13 võtmega mutter lõdvaks ja kruvikaga keerad, sisse võrdub juurde välja võrdub vähem. Eelsüütenurk tasuks ikkagi üle kontrollida, mõjutab nii külmkäivitust, küttekulu jne selleks vaja iindikaator kella, vahetükk oli mul isetehtud. Kuigi vabalthingava pumbaga ma kellajärgi teda käima normaalselt ei saanud, aitas välja nina,kõrvad ja silmad. Kui on küsimusi olen meeledi nõus aitama, numbri leiab profiilist.
Vasta
#23
Esimene pikem sõit ka tehtud, Tartu- tln Tartu.
Kohe 70km eemal kodust sain esirehvist lahti, sellega oli parajalt jagelemist, kuna varuratas oli ka vahvalt kinnitatud, pärast lahtisaades, selgus , et tühi ka muidugi. See selleks.
Kütuse filtrid vahetasin ära ja õhufiltri, lisaks õli koos filtriga.
Õlivarras nii sitas kohas, et kõik on ainult juurde valand, hea et see mootor laiali ei lendand, või kokku.
Nimelt sisse peaks käima umbestäpselt 7L õli, välja tuli 11.5. Kõik valasid peale ainult, kontrollimiseks peab minul ära võtma kõrvalistuja istme, et üldse kaant lahti saada.
Õhufilter nägi välja rohkem nagu tahma filter tuhaimuril.
Lõpuks miskit 80ga lastes sain kesk kuluks 12, pumpa veel näppida ei jõudnud. Must toss enam seuke pole. Nüüd tossab vahepeal kõvasti heledamalt ja sinisemalt kui vähe kiiremini lasta. Aga jah, vean auto vanusele vastavaid autosi
Kardaani tugilaagri häält oli kuulda, tänan õnne et see ei irdund seal kuskil tallinn tartul ja vahepeal sai päris raskeid asju võru poolt toodud.
Endale see raip sisse ei mahu, sain bussipargis kanalile, oi seda vandumsit ja peksmist. Ükski tellitud kardaani pukk sinan ei sobind, lõpuks selgus, et keegi vigurvänt on gaz 53 oma? vist? sinna aretand.
Lisaks kõik rooliotsad vajavad vahetust.
neid ka pakutakse sada varianti, aga kuna võõras kohas polnud ei leeklampi ega tõmmitsat siis kuvaldaga nad lahti ei tulnud igaljuhul. Homme uuele tiirule minema ja uurima miukest sinna vaja siis.

[Pilt: 2514886187c5db_l.jpg]

[Pilt: 25148865bbaa22_l.jpg]



[Pilt: 251488699e2774_l.jpg]




53me mehed? on tema oma?
[Pilt: 2514887980d236_l.jpg]

Suvel peab putka tagumise osa kandureid keevitama, kole sitasti situtud ja niisama ka mäda
[Pilt: 251488750be9a8_l.jpg]



Muus osas on raam ja muu värk korras.
[Pilt: 2514887380c601_l.jpg]


Vasta
#24
Õlivarras väikse luugi taga ju,kapotti sain ma ka nii avada,et parem uks lahti,iste ülesse ja kapott lahti.Minu jaoks olid need pikad otsad piin,80-nega karjub nagu siga enne tapmist jne.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#25
(15-01-2018, 09:12 AM)hundu615 Kirjutas: Minu jaoks olid need pikad otsad piin,80-nega karjub nagu siga enne tapmist jne.

Oot,oo sõber. Kas see asi sul nii hull oli ikka. Minu Perkins lärmab kõvemini. Big Grin
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne