Traktorid, kombainid jm tehnika pildid
#1
Pimedatel talveõhtutel huvilistele vaatamiseks 
https://ok.ru/group52452204937345/photos
Vasta
#2
Noo selline vene  Altai tehase  roomikelukas  TCT -130 vääriks eraldi äramärkimist.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#3
samuti  gaasil töötav T-150K


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#4
https://i.mycdn.me/image?id=862745477505...95AK7IhlDo
See on siis see elektritraktor!
Kui masinal on kasvõi üks tehniline puudujääk, siis mingist tuuningust ei ole seal mõtet rääkida. Masinad korda!
Vasta
#5
(03-03-2018, 20:21 PM)CORRADOg60 Kirjutas: https://i.mycdn.me/image?id=862745477505...95AK7IhlDo
See on siis see elektritraktor?

Võid küsimärgi asemele hüüumärgi panna!
Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta
#6
(03-03-2018, 21:41 PM)metsakohin Kirjutas:
(03-03-2018, 20:21 PM)CORRADOg60 Kirjutas: https://i.mycdn.me/image?id=862745477505...95AK7IhlDo
See on siis see elektritraktor?

Võid küsimärgi asemele hüüumärgi panna!

Tehtud!
Ja sel asjal on haakes pöördader! Mis tolle aja N-liidus on samuti väga eriline...
Kui masinal on kasvõi üks tehniline puudujääk, siis mingist tuuningust ei ole seal mõtet rääkida. Masinad korda!
Vasta
#7
Pöördader oli kasutusel juba aurumasinatel...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#8
NSVL-i aegsetel fotodel sellist riista pole kohanud. RS-09 ja T-16 jaoks olid väidetavalt olemas ühehõlmalised pöördadra laadsed tooted, aga lahingus neid näinud ei ole.
Kui masinal on kasvõi üks tehniline puudujääk, siis mingist tuuningust ei ole seal mõtet rääkida. Masinad korda!
Vasta
#9
(03-03-2018, 22:10 PM)CORRADOg60 Kirjutas: ...
Ja sel asjal on haakes pöördader! Mis tolle aja N-liidus on samuti väga eriline...

Nõukogude liidus töötati välja palju suurepäraseid asju. No kõnealune elektritraktor seda küll ei ole.

Aga vat tootmisse juurutamisega olid suuuured probleemid. Big Grin
Vasta
#10
Venemaal katsetati juba 1953 aastal elektrimootoriga roomiktraktorit.Nagu näha voolu saab see masin kaabli kaudu. Ei kujuta üldse ette kuidas see voolu võtmine siis käis . Võimalik elektripostide vahele oli ehitatud eraldi liin nagu trollidel ning koos traktoriga libises ka toitekaabel koos traktoriga tolle liini peal.Kuid suurte põldude peal pidi ju eraldi ehitama kaabliliinid et too elektritraktor üldse liikuda saaks. Veel oleks võimalus suurte põldudel töötamiseks kui teine traktor haakes generaator oleks toitekaabliga ühendatud elektritraktoriga ning sõidaks lihtsalt kõrval. Samas see oleks olnud täiesti absurdselt ebamajanduslik raha raiskamine ning tootma sellist traktorit ei hakatud isegi NSVL kus nii nafta kui elekter olid imeodavad. Kuid kuskil ehitusel või karjääris kus ei pea pikki vahemaid liikuma saaks selline elektritoitega  vist hakkma küll. 


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#11
(04-03-2018, 01:30 AM)E303 Kirjutas: Venemaal katsetati juba 1953 aastal elektrimootoriga roomiktraktorit.Nagu näha voolu saab see masin kaabli kaudu. Ei kujuta üldse ette kuidas see voolu võtmine siis käis . Võimalik elektripostide vahele oli ehitatud eraldi liin nagu trollidel ning koos traktoriga libises ka toitekaabel koos traktoriga tolle liini peal.Kuid suurte põldude peal pidi ju eraldi ehitama kaabliliinid et too elektritraktor üldse liikuda saaks. Veel oleks võimalus suurte põldudel töötamiseks kui teine traktor haakes generaator oleks toitekaabliga ühendatud elektritraktoriga ning sõidaks lihtsalt kõrval. Samas see oleks olnud täiesti absurdselt ebamajanduslik raha raiskamine ning tootma sellist traktorit ei hakatud isegi NSVL kus nii nafta kui elekter olid imeodavad. Kuid kuskil ehitusel või karjääris kus ei pea pikki vahemaid liikuma saaks selline elektritoitega  vist hakkma küll. 

Praegu ei leidnud allikaid üles, aga olen selle masina kohta mingeid jooniseid näinud ja juttu mingist nõukaaegsest allikast lugenud. Samas fotomaterjali polnud näinud. 
Oli see asi nii mõeldud, et masin keris vintsi abiga hulga meetreid kaablit poolilt(see peidus selle kumeruse all kabiini ees) maha ja peale vastavalt vajadusele. Selle kaablit juhtiva masti ja vintsi jaoks oli meeskonnas teine operaator. Idee oli selline, et rajada üle siberi põllu nö liitumispunktidega elektriliin. Kui ühe liitumispunkti ümbrus kaabli raadiuses haritud, tõsteti kaabel järgmisse. Praegu tundub ulmeline projekt, aga ega nad vist katsetustest suurt kaugemale jõudnudki.
Idee tuum oli umbkaudu selline, et lihtsam oli ühekordse investeeringuna rajada elektriliin läbi stepi, kui masinatele iga tööoperatsiooni jaoks kütet järele vedada...
Kui masinal on kasvõi üks tehniline puudujääk, siis mingist tuuningust ei ole seal mõtet rääkida. Masinad korda!
Vasta
#12
"Praegu ei leidnud allikaid üles, aga olen selle masina kohta mingeid jooniseid näinud ja juttu mingist nõukaaegsest allikast lugenud. Samas fotomaterjali polnud näinud." 

Vähemalt 1983 aastal Jäneda Sovhoostehnikumis olid sellised monstrumid põllumajandusmasinate kursusel täitsa õppekavas, st et õppejõud pidas neist loengu. Kui mälu ei peta siis toiteliin paigaldati ühte põllu serva, toitekaabel käis jah masina peal olevas trumlis ja traktorist pidi siis nii maaharimisega tegelema kui kaablit kokku-lahti kerima. Selleaegsetes PM mehhaniseerimise õpikutes peaks täpsem imfo olemas olema.
Vasta
#13
(04-03-2018, 10:52 AM)Meelis2 Kirjutas: "Praegu ei leidnud allikaid üles, aga olen selle masina kohta mingeid jooniseid näinud ja juttu mingist nõukaaegsest allikast lugenud. Samas fotomaterjali polnud näinud." 

Vähemalt 1983 aastal Jäneda Sovhoostehnikumis olid sellised monstrumid põllumajandusmasinate kursusel täitsa õppekavas, st et õppejõud pidas neist loengu. Kui mälu ei peta siis toiteliin paigaldati ühte põllu serva, toitekaabel käis jah masina peal olevas trumlis ja traktorist pidi siis nii maaharimisega tegelema kui kaablit kokku-lahti kerima. Selleaegsetes PM mehhaniseerimise õpikutes peaks täpsem imfo olemas olema.

Pean tunnistama, et 83-ndal aastal polnud  mina veel kooliealinegi, nii et kogu teadmine sellest ajast/vallast on tulnud vanu põllumajandus/tehnika kirjandust uurides. 
Enamus neid õpikuid on ju makulatuuri viidud tänapäevaks... Sad
Kui masinal on kasvõi üks tehniline puudujääk, siis mingist tuuningust ei ole seal mõtet rääkida. Masinad korda!
Vasta
#14
Vanema põlvkonna elektritraktor töös-



Uuem-



Veel miski veneaegne pilt-
[Pilt: el-sowjet.jpg]

[Pilt: electric_tractor_ff.jpg]
[Pilt: 3381f9.jpg?w=570]
Kui masinal on kasvõi üks tehniline puudujääk, siis mingist tuuningust ei ole seal mõtet rääkida. Masinad korda!
Vasta
#15
Erinevat tehnikat motoblokist jumzini 
[video=youtube]https://youtu.be/n89Cl8w33dQ[/video]
Vasta
#16
See ХТЗ-12 (alustati selle mõttega 1928) tundub olevat tüüpiline Nõukogudemaa plaanimajaduse tulem- midagi pidi ju ette näitama. 

Siin lingil esimene pääsuke ВИМЭ-2
http://agrolib.ru/rastenievodstvo/item/f...ndex.shtml
Vasta
#17
[Pilt: Pildid_339.jpg]
Vasta
#18
Sellised T-150K baasil masinad olid nõuka-ajaj Tapal sapööri väeosas täitsa olemas.Meeles on ,et käigukasti süsteem oli
hoopis teistmoodi ja läks tunduvalt kiiremini edasi, kui tavaline.
Vasta
#19
Pikkus 20,6 m, laius 9,87 m, kõrgus 8,165 m.
Tühimass 360 T.

Kaks V16 mootorit koguvõimsusega ~3380 kW.




[Pilt: 1475425725189030920.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne