Ctek 5.0 akulaadija
#1
Kellel sellega kogemust?
Panin 3 kuud seisnud tsikli aku laadima, kuna oli päris tûhi ja aku on paar aastat vana, siis sättisin ilusti "recond" reziimile.
Kuna agm aku , siis ka sai valitud tsikkel+ agm+recond.Nüüd teist päeva järel ja vaikselt keedab seda akut, kaua ta raisk keedab seda? Peaks ju intelligentne olema ja järgi andma kui aku täis.Proovisin enne ûht vana autoakut, see ka hommikuks kees.
Vasta
#2
Palju aku klemmidel pinget on keetmise ajal? Voolu võiks ka teada. Ja vaata, et mõõtmisega sädet ei tekita, pauk on kiire tulema.
Pole välistatud, et tootja unustas intelligentsi enda juurde või sai teine pisut isevärki.
Vasta
#3
Eile korra vaatasin oli 14.5v, täna 15.1v,palju võitu on see 15v.
Mõtlesin et äkki see nn.taastamisreziim nõuabki sellist pinget?
Vasta
#4
(29-12-2017, 20:51 PM)diselist Kirjutas: Eile korra vaatasin oli 14.5v, täna 15.1v,palju võitu on see 15v.
Mõtlesin et äkki see nn.taastamisreziim nõuabki sellist pinget?

Rida kasutusjuhendist- Etapp 6 – Recond

Aku Recond etapi lisamiseks laadimisprotsessile valige programm Recond. Etapi Recond ajal tõstetakse laadimispinget, et akus hakkaks kontrollitud viisil eralduma gaas. Eralduv gaas segab akuhapet ja annab akule tagasi jõudluse. 

https://patareid.ee/est/ctek-mxs-5-0-12v-5a-laadija Siin ka see jutt pikemalt kirjas koos pingete jms.
Kui masinal on kasvõi üks tehniline puudujääk, siis mingist tuuningust ei ole seal mõtet rääkida. Masinad korda!
Vasta
#5
(29-12-2017, 19:36 PM)diselist Kirjutas: Kellel sellega kogemust?
Panin  3 kuud seisnud tsikli aku laadima, kuna oli päris tûhi ja aku on paar aastat vana, siis sättisin ilusti  "recond" reziimile.
Kuna agm aku , siis ka  sai valitud tsikkel+ agm+recond.Nüüd teist päeva järel ja vaikselt keedab seda akut, kaua ta raisk keedab seda? Peaks ju intelligentne olema ja järgi andma kui aku täis.Proovisin enne ûht vana autoakut, see ka hommikuks  kees.

Mul ühe laiba keetis kuivaks. Aga ma ei välista, et see aku oligi küpse enne keetmaasumist. Neli päeva mulistas....

Ma olen teinud kahtluse korral seda trikki, et võtnud krokod lahti ja saba mõneks minutiks seinast ning seejärel uuesti käima lülitanud. Kas asjal mingit sisulist mõtet on olnud, aga igatahes on järgmine laadimistsükkel kiiresti lõppenud.
Vasta
#6
Tuleb välja et asjatu muretsemine.
Et väike keetmine kulub aku tervisele ära.
Vasta
#7
(29-12-2017, 21:07 PM)v6sa Kirjutas:
(29-12-2017, 19:36 PM)diselist Kirjutas: Kellel sellega kogemust?
Panin  3 kuud seisnud tsikli aku laadima, kuna oli päris tûhi ja aku on paar aastat vana, siis sättisin ilusti  "recond" reziimile.
Kuna agm aku , siis ka  sai valitud tsikkel+ agm+recond.Nüüd teist päeva järel ja vaikselt keedab seda akut, kaua ta raisk keedab seda? Peaks ju intelligentne olema ja järgi andma kui aku täis.Proovisin enne ûht vana autoakut, see ka hommikuks  kees.

Mul ühe laiba keetis kuivaks. Aga ma ei välista, et see aku oligi küpse enne keetmaasumist. Neli päeva mulistas....

Ma olen teinud kahtluse korral seda trikki, et võtnud krokod lahti ja saba mõneks minutiks seinast ning seejärel uuesti käima lülitanud. Kas asjal mingit sisulist mõtet on olnud, aga igatahes on järgmine laadimistsükkel kiiresti lõppenud.

Proovima ka tavatsûklit, vb.siis hoiab rahulikumalt.
Vasta
#8
(29-12-2017, 20:51 PM)diselist Kirjutas: Eile korra vaatasin oli 14.5v, täna 15.1v,palju võitu on see 15v.
Mõtlesin et äkki see nn.taastamisreziim nõuabki sellist pinget?
Minul auto ka laadib teatud juhtutel 15+ voldiga.Saan kompuutrist pidevalt laadimispinget jälgida.
Vasta
#9
Lae parem tavareziimiga.
Vasta
#10
Miks mitte kasutada taastelaadimist?
Vasta
#11
(30-12-2017, 22:24 PM)v6sa Kirjutas: Miks mitte kasutada taastelaadimist?

 Eelpool kirjutajaid uskudes, siis paar akut ju ära keedetud. Kui korkidele löögile pääseb siis võiks seda keetmist teha, vajadusel saab vett juurde valada. Ise olen sarnase digimon laaduriga pikalt seisnud akut laadinud, algul tester näitas 7 volti. Aga laadis tavareziimis ning aku sai ca ööpäevaga piisavalt täis ning pani diiselmootoriga auto käima. Ma treeniks akut (kui üldse) pigem tavaliselt laadides ning siis pirniga tühjaks laadides ning uuesti täis laadides. Samuti ei jätaks ma ööseks akut keema, on seal siis mingi digi asja üle juurdlemas või Start tuimalt 15+ volti peale vägistamas.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#12
(01-01-2018, 18:42 PM)Tegelane5 Kirjutas:
(30-12-2017, 22:24 PM)v6sa Kirjutas: Miks mitte kasutada taastelaadimist?

 Eelpool kirjutajaid uskudes, siis paar akut ju ära keedetud. Kui korkidele löögile pääseb siis võiks seda keetmist teha, vajadusel saab vett juurde valada. Ise olen sarnase digimon laaduriga pikalt seisnud akut laadinud, algul tester näitas 7 volti. Aga laadis tavareziimis ning aku sai ca ööpäevaga piisavalt täis ning pani diiselmootoriga auto käima. Ma treeniks akut (kui üldse) pigem tavaliselt laadides ning siis pirniga tühjaks laadides ning uuesti täis laadides. Samuti ei jätaks ma ööseks akut keema, on seal siis mingi digi asja üle juurdlemas või Start tuimalt 15+ volti peale vägistamas.

Mul hetkel 2 95Ah akut avariivalgustust andmas kordamööda. Nädal kasutuses, pinge 11,8 peale kukub, siis koju laadima.
Proovisin sama ctek-i 5A laadija taga seda recondi. Mingil aeg surus 15+voldiga minna, siis viskas täis aku signaali ja hoiab säilitusrežiimis 13,4-6V. Akud juba korra utiili mõistetud, aga nüüd kaks aastat "igaks juhuks" valvel. Seega oletan, et kui aku enam-vähem elus, siis see recond teda ei tapa ja õhku ei lase.
Proovisin ka muruka geelakut sellega laadida, AGM (võimistandoligi) režiimis 17V laadimiseks tundus liiast, auto režiimis 14,7 ja laeb.
Vasta
#13
(01-01-2018, 18:42 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Eelpool kirjutajaid uskudes, siis paar akut ju ära keedetud.
...

Minu oma oli surnud juba laadima asudes. Big Grin Küll on mul majapidamises kasutuses 6 erinevat akut, mis kõik on autodelt maha mõistetud kui "kõlbmatud". Peale paari tsüklit siiteki taga saavad UAZ, saska, klonksvaageni tavadiisli ja õuemosse käivitamisega suurepäraselt hakkama. Pluss elektrikarjuse toide ja üks varupatarei riiulis. Mulle piisab. Cool Hübriidrussil on ainsana korralik aku peal, mis sai kunagi raha eest ostetud.

Natuke aku keemiat tundes pean ülepingepulssidega laadimist väga tõhusaks algavat sulfateerumist aeglustavaks abinõuks. Siiski mitte imerohuks ja on akusid, kus kahujustus on pöördumatu.

Millega peab nende pisikeste laadijate puhul arvestama, on aeglus suurte akude laadimisel. Massilüliti lekke tõttu 4 V tühjenenud 100 Ah akut laadis siitek taastelaadimise režiimil vähemalt kaks ööpäeva (täpselt ei tea, kuna kolmandal hommikul oli kõik rõõsa ja rahul). enne, kui ükskord täisolevaks tunnistas. Kusjuures üllatav oli see, et laadimine üldse algas - tavaliselt kõik alla 8 V mõistetakse automaatselt utiiliks ja tuleb trikitadaWink
Vasta
#14
Panin veoka 180ah akule taha , 2päeva mulistas ja rahunes maha, tiksub nr.7 , ehk siis rohelises.Tundub et korras.Aga AGM akut ei tahtnud rohkem keeta.Samas tundub , et sai parem.Pinge langenud pole.12.4 on ndl. aega sees hoidnud.Enne tühjenes kiiremini.Nüüd katsetan ûhe autoakuga , mis sai kõlbmatuks tunnistatud.Paistab kas saab ehk selle aku agooniat pikendada.?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne