23-02-2018, 13:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2018, 13:19 PM ja muutjaks oli HenriRa.)
(23-02-2018, 13:00 PM)52mees Kirjutas: Jaotuskastis neid detaile annab vabalt vahetada. Neid vedrusid ja rulle saab lihtsa vaevaga ümber lüüa, kui kasutad siukest kleepuvama poolset tavotti. Hoiab ilusti neid kinni. Lisaks vaheta laagrid ka ära, kui juba teed. Aga noh, otsusta ise kas remondid või ostad uue. Võta alustuseks lahti see krempel ja proovi vanade juppidega kokku panna, siis näed kas on lihtne või ei .Rullid ja vedrud on ainult automaatrežiimiks eluvajalikud. Kui tagaratastel tekib läbilibisemine (st esirattad pöörlevad aeglasemalt), kiiluvad rullid hammasmuhvi ja puksi vahele kinni (kaldpinnad) ning puksi hakatakse kaasa vedama. Puksiga veetakse kaasa seda lülitatavat blokiratast ja sellega omakorda võlli, mis on ühendatud kardaaniflantsiga.
Sorry et risustan aga mis mõte nendel vedrudel ja rullidel on? Endal hakkas tagurpidi sõites kinni pooma ja viskasin nad vahelt minema. Aru küll ei saa, et mingi vahe sees oleks.
Kui sa vedrud ja rullid minema viskasid, ma usun, et automaatrežiim sul ei toimi Kui toimib endiselt, siis ainult vanajumal teab miks.
Parimat,
Henri