28-05-2018, 14:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2018, 14:36 PM ja muutjaks oli HenriRa.)
Tere,
Vahepeal väga palju aega pole olnud aga olen sealmaal, et tagasilla kokkupanek on käsil. Sestap ootan endiselt kedagi, kes pakuks mulle "vana tüübi" käise kaant... Nagu varasemalt välja tõin, oli tagasilla seisund üldiselt enam-vähem ja midagi suurt välja ei tulnud vahetada. Vahetasin tihendid ja mõne kehvema laagri.
Tagasilla korpuse põhjast leidsin järgneva varanduse :
Komplekt sisaldas laagrikuule, laagri võrude tükke ja superhead kruvikeerajat, mille kohe kasutusse võtsin. Ma tean, et enne muistsel aal sellisi apse remonttöödel juhtus AGA ikkagi ei suuda seda mõista...
Pidurisüsteem + blokeermehhanism sai uued kettad, piduri surveplaatidele panin uued vedrud, sest vanad olid sisuliselt juba sirgeks veninud . Kui kellelgi on kogemust blokeeringusüsteemi taastamisega, siis võiks julgelt nippe, tähelepanekuid jagada. Saan aru, et kasutatakse roolivõimendi õli, millega surutakse diafragmale ja see surub kettad omavahel kokku aga kuidas see aktiveerimine toimub? Millised on süsteemi nõrgad kohad, sest pahatihti see süsteem Belarussidel ei tööta?
Mõningad pildid veel:
Parimat,
Henri
Vahepeal väga palju aega pole olnud aga olen sealmaal, et tagasilla kokkupanek on käsil. Sestap ootan endiselt kedagi, kes pakuks mulle "vana tüübi" käise kaant... Nagu varasemalt välja tõin, oli tagasilla seisund üldiselt enam-vähem ja midagi suurt välja ei tulnud vahetada. Vahetasin tihendid ja mõne kehvema laagri.
Tagasilla korpuse põhjast leidsin järgneva varanduse :
Komplekt sisaldas laagrikuule, laagri võrude tükke ja superhead kruvikeerajat, mille kohe kasutusse võtsin. Ma tean, et enne muistsel aal sellisi apse remonttöödel juhtus AGA ikkagi ei suuda seda mõista...
Pidurisüsteem + blokeermehhanism sai uued kettad, piduri surveplaatidele panin uued vedrud, sest vanad olid sisuliselt juba sirgeks veninud . Kui kellelgi on kogemust blokeeringusüsteemi taastamisega, siis võiks julgelt nippe, tähelepanekuid jagada. Saan aru, et kasutatakse roolivõimendi õli, millega surutakse diafragmale ja see surub kettad omavahel kokku aga kuidas see aktiveerimine toimub? Millised on süsteemi nõrgad kohad, sest pahatihti see süsteem Belarussidel ei tööta?
Mõningad pildid veel:
Parimat,
Henri