05-06-2018, 14:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-06-2018, 14:41 PM ja muutjaks oli HenriRa.)
Tere,
Nädalavahetusel panin tagasilda kokku. Kõige "huvitavam" oli blokeeringu võlli tagasi panemine. Nimelt ei saanud ma kuidagi paika O-rõngaid, mis asuvad diferentsiaalist väljuva võlli sees:
Proovisin o-rõngaid, mis sain kaasa pidurite tihendikomplektiga kui ka erinevaid enda o-rõngaste komplektist, kuid ikkagi võlli sisse surumisel vähemalt ühe o-rõnga pind sai kahjustada. Lisasin määret ja lihvisin ka liivapaberiga blokeeringu võlli üleminekut o-rõnga pinnale, et see poleks nii terav, kuid ikkagi.. Lõpuks jäi üks korralik O-rõngas ja teine pisut kannatada saanud. Üldiselt kahte võlli omavahel keerates tundub asi tihe, seega loodan, et õli peab. Samal ajal teise poole koostamine (käsipiduri võll), läks väga lihtsasti.
Mõningad pildid:
Plaan on järgmisena tagasild värvida, et saaks juba õigepea kõiki kolme osa (vahekast, käigukast ja tagasild) kokku hakata panema.
Parimat,
Henri
Nädalavahetusel panin tagasilda kokku. Kõige "huvitavam" oli blokeeringu võlli tagasi panemine. Nimelt ei saanud ma kuidagi paika O-rõngaid, mis asuvad diferentsiaalist väljuva võlli sees:
Proovisin o-rõngaid, mis sain kaasa pidurite tihendikomplektiga kui ka erinevaid enda o-rõngaste komplektist, kuid ikkagi võlli sisse surumisel vähemalt ühe o-rõnga pind sai kahjustada. Lisasin määret ja lihvisin ka liivapaberiga blokeeringu võlli üleminekut o-rõnga pinnale, et see poleks nii terav, kuid ikkagi.. Lõpuks jäi üks korralik O-rõngas ja teine pisut kannatada saanud. Üldiselt kahte võlli omavahel keerates tundub asi tihe, seega loodan, et õli peab. Samal ajal teise poole koostamine (käsipiduri võll), läks väga lihtsasti.
Mõningad pildid:
Plaan on järgmisena tagasild värvida, et saaks juba õigepea kõiki kolme osa (vahekast, käigukast ja tagasild) kokku hakata panema.
Parimat,
Henri