Tänan vastanuid. Mõned jupid siis vajavad veel identimist. Järgmine nädal laon vast veel siia pilte asjadest. Otsest müügi plaani/vajadust ei ole. Samas olgem ausad radika ja generaatori külge ma ilmselt autot ehitama ei hakka. Kui näiteks kellelgi on pakkuda vahetuseks Opel Kapitäni juppe siis kannataks mõelda
Käisin korra kuuriall. See genekas sobib kinnistutelt täpselt sinna ploki kaanepeale nagu Fiatil on. Piltidel 1, 2, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 19 olevad asjad siis tuvastatud. Kui tarkae klubi oskaks ka ülejäänud asjad tutvastada oleks vahva. Samas tegin mõned pildid juurde
25. Uksed. Kujult väga Fiat moodi. Ei saagi aru kas keegi on hakanud kunagi vanadest uusi tegema või mida. Igaljuhul on ukseplekk ja raamist on ainult see osa kuhu klaas jääb. Mõlemast ei hakanud pilte tegema sest põhimõttelisel teine on samasugune
20, 23 ja 25 on Fiat 500. Arvestades starteril olevaid prantsuskeelseid kirjeid ning paagi kraani kuju on tükid tõenäoliselt Simca 5 5 küljest, mis on prantsuse versioon Fiat 500-st. Neid masinaid toodeti vähemalt kolmes riigis (Itaalia Fiat, Prantsuse Simca ning Saksa NSU-Fiat) ning seetõttu on osa detaile ka kohalike tootjate valmistatud. Põhiliselt mootori abiseadmed ning elektriga seotud osad olid kohalikku päritolu.
Plekk on mootori ning kütusepaagi vahel, selle külge kinnitub radiaator ning pidurivedeliku anum - saad soovi korral proovida, kuna need on olemas. Radiaator oli sellel autol mootori taga, mootor ise ripub esisillast eespool.
Oli kiire ja möödulinti polnud kaasas. Pildid pole kõige paremad aga vast midagi saab aru. Tulnud samast kohast kust see imelik tagasild. Vedrude pikkus ja taldriku läbimõõt ca 41 cm. Taldrikul tundub nagu paistaks rohelist värvi.