Ämblik/kõrgratas 1880-1890
#1

Head uut aastat enam ei saa soovida aga ütleme: Tere, laiskurid! Sellega on tehtud etteheide, et keegi pole viitsinud nädala jooksul ühtegi vanaratta teemalist postitust teha ja üleüldse ei viitsita oma leidusid ja huvitavaid asju üles panna. Tubli! Igatahes proovin selle aasta esimeseks teemaks midagi natuke suuremat ja globaalsema haardega asja välja pakkuda, et latt saaks piisavalt kõrgele seatud ja poleks vaja põdeda, et mõnest marginaalse tähtsusega ETKst, Saarest,  Husqvarnast, Naumannist või Dürkoppist teemat pole jõudnud teha kuna nii tavalised asjad enam ei huvitagi kedagi ja ei vääri kirjutamist.

Nimelt õnnestus saada kontakti ühe inglise kollektsionääriga, kes mõningaid asju oma erakogust ja masslademetest oli pika veenmise peale nõus loovutama. Kõrgrattaid pidavat olema härral 20+ ning lisaks sajandi alguse autosid, tsikleid jne. Mina lähenesin asjale tagasihoidlikult ja palusin ainult ühte närust jalgratast humanitaarabi korras ja tõin argumendiks, et meil siin valitsus kiusab töötavaid pensionäre, tõstab pidevalt viina hinda, inimesed tegelevad kannibalismiga, internet puudub ja pärisorjus kestab. Selliste tugevate argumentide taustal lubatigi lõpuks üks jalgratas loovutada, et matsirahvas ka tehnoloogiaimedest osa saaks ja vähem kannibalisimi ning muu taolisega tegeleks. Mitu nädalat ootamist ja kohal ta oligi. 

Esiratas on 54 tolli. Raaminumber 26274 on kahes kohas, esimesel raami liigendil ja tagumise jalatoe küljes. Võimalik, et kusagil veel aga mingil hetkel on raami värvitud ja ei paista välja. Käepidemed paistavad ise tehtud olevat ja sadulanahk on ka ilmselt kunagi vahetatud, hetkel on küljes katkine Brooksi nahk. Muus osas paistab kenasti algupärane olevat või vähemalt samast ajastust. Kuna raaminumber on küllaltki suur, siis võiks tegemist olla mõne suurema inglise tootjaga  ajavahemikust 1880-1890 ja mark tuvastatav aga minul pole see senini veel õnnestunud. Kui keegi suudab abiks olla, siis oleksin väga tänulik!

Vändad kinnituvad võllile arusaamatu süsteemiga aga tundub, et laagreid süsteemis pole ja asi liigub lihtsalt pronkspuksi peal. Iseloomulikud osad on veel kahvli kinnitus ratta külge ja tagumine jalatugi.

Hetkel rohkem ei oskagi midagi kosta ja näitan parem pilte.

ALBUM

[Pilt: uoaFREV5wDO-33gSmqd8gAo8Y1UAXP-onpWR6eLa...31-h588-no]
[Pilt: -xDhDC4TkQQSUhwH_cpI1IyG6_NKZi_k3iKJt7SG...46-h588-no]
[Pilt: Uh40RKK8qppwt-wYJxHnEhpt-NKWEZdmv5h6uCXe...46-h588-no]
[Pilt: KuavDXhf7bgjs9uazfBmNM3ef-88pB_R-ptDz6t8...46-h588-no]
[Pilt: EJvFjjKhIxl_nfLM9VFl0zq3qypFlhbi7HmAG1PC...46-h588-no]
[Pilt: IuBC-NKtM0-lO3KSamdNcZgD_jAAuH6TCJf_mmxy...31-h588-no]
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: s2si - 08-01-2018, 11:57 AM
RE: Ämblik/kõrgratas - Autor: TeeTL - 08-01-2018, 12:41 PM
RE: Ämblik/kõrgratas - Autor: kram123 - 08-01-2018, 13:06 PM
RE: Ämblik/kõrgratas - Autor: v6sa - 08-01-2018, 13:10 PM
RE: Ämblik/kõrgratas - Autor: s2si - 08-01-2018, 13:14 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: samodelkin - 08-01-2018, 16:04 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: muska71 - 08-01-2018, 17:24 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: kalju1 - 08-01-2018, 17:47 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: s2si - 08-01-2018, 18:02 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: spitfire - 09-01-2018, 13:40 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: TeeTL - 10-01-2018, 01:09 AM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: aksel73 - 17-01-2018, 13:44 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: s2si - 17-01-2018, 15:35 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne