Vaaluti
#1

Mure siuke et sai vaaluti reduktorit vahetatud, aga uus tundub kuidagi kiirem olema . St et ilmselt hakkab heina loopima. Kas keegi oskab öelda mis kiirusega/ pööretega see asi ( asja all pean silmas 8t pulka millel piid otsas) pöörelda vöiks/peaks? Ainuke koht kus birka säilind on äsja monteeritud reduktoril. Enne ei tahaks vanadel hambaid lugema hakata, kui teaks mis see üldse olla vöiks vöi olema peaks.
Vasta
#2

(09-01-2018, 00:23 AM)labtec4 Kirjutas:  Mure siuke et sai vaaluti reduktorit vahetatud, aga uus tundub kuidagi kiirem olema . St et ilmselt hakkab heina loopima. Kas keegi oskab öelda mis kiirusega/ pööretega see asi ( asja all pean silmas 8t pulka millel piid otsas) pöörelda vöiks/peaks? Ainuke koht kus birka säilind on äsja monteeritud reduktoril. Enne ei tahaks vanadel hambaid lugema hakata, kui teaks mis see üldse olla vöiks vöi olema peaks.
Ma ise pole sellega kursis,kuid ma usun,et saad targemaid vastuseid ,kui siia pildi lisad ja miskigi pirka andmeid.
Keegi näeb tunneb ära ja oskab Sulle ka nõu anda.
Parimat!
Vasta
#3

Vaaluteid on kaunikesti erinevaid. Leedukas?
Vasta
#4

Erinevaid vöi mitte neil peaks ikka mingi töövahemik olema? Ilmselt peab proovima ja lootma et ei hakka väga heina " pilduma ", Aga seda ju alles suvel.. Pm kaubamajast vaatasin ka mingeid reduktoreid ja seal ülekande suhe 8,1: 1-le. Tundub ikka jube aeglane.

Samas vöib seda teemat ka seda pidi arendada et kui ise vaalutit teha siis mis reduktoriga( ülekande suhe ) olema peaks et asi ka heina vaalu lööks ja mis ülekandega olla ei tohiks et juba liiga kiire on. Vbl saan niipidi hoopis oma murele lahenduse.
Vasta
#5

Sõltuvalt rehavarre pikkusest on pöörded.

540/8,1 teeb 66,67 pööret ehk rammusa pöörde sekundis. Parasjagu allameetrisele rehale. Ülemeetrisega läheb ägedaks.

Ikkagi, mis müstiline vaaluti see on, millele saab suvalise reduktori külge panna? Enamasti on neil üsna isenäolised igaühel...
Vasta
#6

Mis sa selle leeduka all silmas pidasid?

Raami osa ja rattad tunduvad piltide järgi pakutuna dobilas 3 moodi olema, küll aga reduktorid/ reduktor ei ole ammugi sarnane, st ainult üks on säilinud, sellegi vahetasin ära. Kinnitused uued ja rihmarattale ka ning küljes ta oligi.

"540/8,1 teeb 66,67 pööret ehk rammusa pöörde sekundis. Parasjagu allameetrisele rehale. Ülemeetrisega läheb ägedaks" Nii ja edasi, kui mul see on 3,5m ja kui 4,1m? Üldises pildis vöiks seda nüüd nii kaugele arendada et oleks 4,1m kogu laius. Et seda ülekannetki sättida niiet see sobiks, kui saaks teada mis see olla vöiks.
Vasta
#7

Küsimus on joonkiiruses. Mida pikem on sama pöörlemissageduse juures "reha vars" seda suurem on joonkiirus. Ehk, et kui 1m varre juures 67 pööret/minutis "reha" joonkiirus arvutatav järgmiselt:

67 pööret/minutis -> 7,01 rad/s (w)
1 meeter ( R )
v= R*w= 1 * 7,01 = 7,01 m/s
Kui sama joonkiirust tahaks säilitada 3,5m töölaiuse ehk 1,75m "varre" puhul (ma muidugi ei ole kindel, et see joonkiirus on sobiv vaalutajale ?!?), peaks pöörlemissagedus olema ca 4 rad/s ehk 38 pööret/minutis.
Ülekande arv tuleb sel juhul siis 14,2 (540 pööret/minutis sisendvõllil). 

Netist saab selliseid kalkulaatoreid küll. Näiteks: http://www.endmemo.com/physics/rpmlinear.php

Parimat,
Henri
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne