Gaz 51 karburaatori jalg tõmbub härma.
#1
Tere. Kellelgi mingit head ideed äkki välja pakkuda. Nimelt alates sügisest kuni kevadeni, on see mure, et Gaz 51, K-22G ühe lõõriga karbussi jalg tõmbab külmast peast käivitades härma ja auto ei taha tühikäigul üldse töötada. Kui mootorit natuke pideva käsigaasiga mängimisega soojendada, niipalju et juba kollektor soojeneb, siis teha vahepeal u-10min. paus (niipalju et karburaatori jalg juba üles sulab) ja siis uuesti käivitada-siis jääb ka ilusti käima. Kollektori peal see "Leto"ja "Zima" klapp on kinni roostetanud ja seda kasutada kahjuks ei saa. 

Terv. Ago
Vasta
#2
(15-01-2018, 15:13 PM)aqu77 Kirjutas: Tere. Kellelgi mingit head ideed äkki välja pakkuda. Nimelt alates sügisest kuni kevadeni, on see mure, et Gaz 51, K-22G ühe lõõriga karbussi jalg tõmbab külmast peast käivitades härma ja auto ei taha tühikäigul üldse töötada. Kui mootorit natuke pideva käsigaasiga mängimisega soojendada, niipalju et juba kollektor soojeneb, siis teha vahepeal u-10min. paus (niipalju et karburaatori jalg juba üles sulab) ja siis uuesti käivitada-siis jääb ka ilusti käima. Kollektori peal see "Leto"ja "Zima" klapp on kinni roostetanud ja seda kasutada kahjuks ei saa. 

Terv. Ago

Mõistlik on see klapp liikuma panna või siis töötava klapiga kollektor panna.
Vasta
#3
(15-01-2018, 15:55 PM)volvo Kirjutas:
(15-01-2018, 15:13 PM)aqu77 Kirjutas: Tere. Kellelgi mingit head ideed äkki välja pakkuda. Nimelt alates sügisest kuni kevadeni, on see mure, et Gaz 51, K-22G ühe lõõriga karbussi jalg tõmbab külmast peast käivitades härma ja auto ei taha tühikäigul üldse töötada. Kui mootorit natuke pideva käsigaasiga mängimisega soojendada, niipalju et juba kollektor soojeneb, siis teha vahepeal u-10min. paus (niipalju et karburaatori jalg juba üles sulab) ja siis uuesti käivitada-siis jääb ka ilusti käima. Kollektori peal see "Leto"ja "Zima" klapp on kinni roostetanud ja seda kasutada kahjuks ei saa. 

Terv. Ago

Mõistlik on see klapp liikuma panna või siis töötava klapiga kollektor panna.

Ise ka mõtlesin sellele, aga ilma kollektori maha, ja pooleks võtmata seda klappi ilmselt liikuma ei saa. Pole ka kogemust, kas see "Zima" peale keeramine ennast tegelikkuses õigustab, ja karpa jala jäätumisest päästab...
Vasta
#4
Ehita siis õhuvõtt ümber. Sisseimetav õhk tuleb võtta kollektori vastast.
______________________________________________________________
Müüa Peugeot 406 osi. Küsi, teen hinna.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50520
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=55704
http://tulepesa.wordpress.com/


Vasta
#5
Täpsustuseks, et väljalaskekollektori pealt ikka. Cool
Vasta
#6
Või.... Kaugel see kevad enam on....
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#7
(15-01-2018, 19:35 PM)mlsluik Kirjutas: Või.... Kaugel see kevad enam on....

Big Grin  Just, ilmselt nii igav niipea ei hakka, et tekiks tahtmine keset talve kollektorit vahetama hakata. Kunagi muidugi võiks selle leto-zima klapi seal liikuma panna-ehk on tast isegi mingit kasu... Siiamaani on suurim kasu olnud vanast puhvaikast, mis mootori soojendamist mõnevõrra on kiirendanud.  Wink
Vasta
#8
Mingitel vanematel VAZ-i  karbussidel oli jala soojendus tosooli pealt.
Vasta
#9
(18-01-2018, 23:57 PM)süsikas Kirjutas: Mingitel vanematel VAZ-i  karbussidel oli jala soojendus tosooli pealt.

Jah, ja toimib üli hästi, Vaz-il pole kunagi probleeme karbussi härma tõmbamisega tänu sellele tosooli pealt soojendusele, Vanemad Mossed olid ka hädas selle karpa värgiga, uuematel oli ka vist soojendusega jalg ja probleem kadus.
Kahjuks 51 karpale väga keeruline mingit soojendust juurde leiutada... Seda sooja õhu võtmist kollektori juurest katsetab, aga ilmselt on kõige lihtsam see külm aeg lihtsalt ära kannatada Big Grin
Vasta
#10
Pane siis kummivooliku, traadi ja teibiga õhuvõtt väljalaskekollektori pealt toimima, kui käed paremat lahendust ei võimalda. Töötab küll ja kasuks on lahendus ka - mingit taolist tüüpi lahendus on kõikidel karpaautodel - vanematel manuaalne (liiguta klappi, tõsta filter teise asendisse vms), uuematel automaatne (vaakumklapp vms).

Veel on variant ehitusfööniga karpat sulatada.

Kui kange tahtmine on kollektorit kütta, siis vanadel karpa-VW-del on sisselaskekollektoris elektriga köetav siil. Näiteks 1,8 66kw santanal oli (DS mootor).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne