Odav, öko ja vastupidav?
#1
Kuna siin foorumis liikmeid nii palju siis kindlasti on veel rohkem autosid läbi käinud. Olen otsimas omale odavat ökot ja vastupidavat autot. Kas on selline olemas ja soovitate ehk midagi. Otstarve oleks lühikesed linnasõidud, ehk siis bensu mootoriga peaks olema. Olen arusaamisele jõudnud, et mida vähem elektroonikat seda parem.
Ootan soovitusi.
Vasta
#2
Golf 4. Mitte 1.4. Kui ostad siis vaheta kohe küünlad ka ära ja saad hea pilli. Küünlaid on jama vahetada(1.6) ilma sisselaske kollektorit maha võtmata(sellepärast paljudel vahetamata) aga kui silmus võti lühemaks lõigata, õhemaks käiata ja käepide üles painutada siis vahetab niisama ka ära. Voolikut on ka vaja et küünal välja keerata ning uus sisse...

Kui on ilma konksuta pill ja üleüldiselt vähe kulunud, siis võib julgelt ka automaatkastiga võtta aga kütuse kulu vahe on päris suur...
Vasta
#3
Konkurentsitult parim auto selleks on Hyundai Getz!!! Ja siis tulevad "kõik teised" paraja vahega järel. Mõiste "odav" on mitme otsaga aga 1500 eest on valikut ja edasi sõidad aastaid täiesti muretult! See auto lihtsalt ei lagune ja ongi kõik! Ja kummalisel kombel on sigamõnus ka sõita... Üks ostis täiesti alguses ja uuena ning siiani pole midagi teha tulnud ja teine küll kasutatuna aga oma ema endise ametiauto ja samamoodi on täiesti murevaba siiani! 

Näiteks selline Eesti Getz, ühe korra 2007 kerge kõksu idavirus ka teinud. Teine samalaadne ühe kõksuga Eesti isend ja kui ei viitsi linnas kepiga kuuris uhmerdada, siis tomatkastiga on ka väga hää valik. Kuigi automaadid ei olevat nii töökindlad, kui tavamudelid.
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#4
üldsoovitus odavaks kilomeetrihinnaks: "kas midagi hea kerega eelmisest sajandist või jaapanlane (sh 21saj) või ehk ka korealane (millede sõiduomadused ei kannata samas hilisema ajani kriitikat.)". Arenenud nn valge inimese tootjad on viimasel ajal konkurentsis püsimiseks (kallis tööjõud jne) pidanud koonerdama ning eelkõige mehaanika-osadele on tekkinud kallilt ravitavaid " tüüpvigasid".
soovitatud VAG grupi Golf 4 ajastu väiksema mootoriga masinaid vaevavad käigukastiprobleemid - midagi on kastis needitud (difri liugpinnad?) ning needid võivad lahti logiseda. Tulemiks kastikorpusest läbi tulevad hambad vms. Olen lähisugulase masinal praktikas kogenud ja 1.6 Borale polnud romulatest ega VW foorumitest võimalik vajaduse tekkides käigukasti saada Smile
ka on neil masinatel juba soendusradikas armatuurisügavustesse peidetud - vahetus tähendab armatuuri eemaldamist. Teine tore "tänapäevane mõte" - eeldatakse, et selliste asjadega ei juhtu midagi, aga miskipärast ikka juhtub - sama kogemus mul E90-ga...
Golf4 (ja eelnevad) on salongi müraisolatsiooni võtmes ka paras "taburet".
Vasta
#5
Peugeot 207 on 1 muretumaid odava otsa masinaid. Bmw poolt väljatöötatud mootorid ei ole neil ainult töökindlad väga.
Vasta
#6
Kuna kriteeriumid, vajadused ja võimalused on täpselt määratletud, siis pakuks:
Odav Tata    
Öko ja eriti roheline LS Hybrid
Töökindel TG Hilux
Vasta
#7
Eks neid väikseid, lihtsaid ökoautosid ikka on. Mõnel on mõni tüüpviga, teisel pole sedagi. Eks sõltub kokkuvõttes väga palju ka sellest, kas kõlbab täiesti pläss ja plank auto, või peaks ikka mingi iseloom ka olema. Ma olen ka mõelnud töölkäimiseks mingi sellise käpiku ostmisele, aga näiteks päris Yarise või Getzi rooli ei tahaks ennast ka suruda. Citroen C2 on üks mõeldav alternatiiv. Sisuliselt peale roolilati ei tohiks seal midagi väga katki minna (robotkast muidugi välja arvata, sellest tuleb kaarega mööda minna) ja välimus on ka konkurentidega võrreldes pigem kena.

Legendaarne 40kW diisel-Golf-2 vist ei pruugigi enam olla see kõige-kõige odavam võimalik auto.
Vasta
#8
(24-01-2018, 00:56 AM)zazik Kirjutas: ...
Legendaarne 40kW diisel-Golf-2 vist ei pruugigi enam olla see kõige-kõige odavam võimalik auto.

Sellel pole ju kasutusmugavust ega turvalisust sendi eestki. Odav on küll. Cool Palju neid enam läbi roostetamata liikumas ongi.

Heas konditsioonis B4 Passat või Audi 80, kui vana auto elushoidmine hobina kvalifitseerub, on alati hea hinna-kvaliteedi suhtega.

Huyndai on selles mõttes hea soovitus, et sel on kõige enam asja sama raha eest. Tõsi, see asi on odav.

Läbiroostetamata punnsilmne Corolla on väga töökindel asi.

Hea hinna-kvaliteedi suhtega on Suzuki Balenod, aga neid korrolooma närimata kerega on väga harva liikumas.
Vasta
#9
Citroen C1,  Peugeot 107 või Toyota Aygo. 

ja miks mitte ka bensukas Golf MK2.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z 
Vasta
#10
Honda Jazz.
Vasta
#11
Jäi mainimata odavuse piir. Hind kuni 500€, rohkem ei tihka välja käia tööl käimise auto eest. Muidu sõitmiseks 09 kia ceed crdi olemas.
Audi 80 olen ise ka piilunud muidu ja golf3.
Vasta
#12
Balenol on kaks miinust.

Esiteks suur janu ja väike paak. Tallinn-Võru-Tallinn näiteks tankimata ei saa.
Teiseks olematu kandevõime. 4 täiskasvanud meesterahvast, kast õlut ja ämber šaslikut ja juba tänad õnne, et kaalubuss sõiduautosid ignoreerib. Juhitavuses on see ka selgelt tunda.

Töökindluse ja kasutatavuse koha pealt on OK tõesti. Pooleveolisena mõistagi.
Vasta
#13
Oli kunagi 1998 väljaandest kolme uksega almera. Mootori suurust isegi ei mäleta, vist 1,4. Kiiresti läks soojaks, linnavahel oli tragi iseloomuga, benssu kulus 6, korralikult talda andes 7. Roostetas muidugi. Hinda hoidis kah. 6000 ostsin ja peale väikest avariid müüsin 5500-ga maha : )
Vasta
#14
Kui hinnapiir on 500 euri, siis võta audi 80 b4.
Kui bensukas, siis 2.0 85 kw mootor kindlasti. Väldi 2.3 ja 2.6 ja 2.8.
Tööautoks siis kindlasti universaal, eksju.

Ei tasu ka unustada, et vana hea 66kw diisel 80 kere peal on pommikindel loom ja kütust ainult hingab. iseasi, kas korras isendi 500 eest välja meelitab.
Ma pole ühestki asendist saanud üle 6,5 sajale (seda siis max 15 km otsad ja talvel linnas). Maanteel, koos haagisega, ~5,3 L/100 km, taganttuulega vähem veel.

Ma olen neid b4-jasid 4 tk pidanud ning kui ostuhinda ka arvestada, siis eur/km/praktilisus on võrreldav ainult b4 passatiga ehk.
Tüüpvigu on vähe ja nende kõrvaldamine lihtne, kui peaks esinema. Varuosad on samuti kilohinnaga praktiliselt. See kõik loomulikult sõidumugavuse arvelt.
Samas, kui otsida, leiad ka kondi või kliimaga versiooni, millel normaalne sisu ja elektriaknad.

Muidugi, kui hinnapiir oleks kõrgem, soovitaks võta quattro. Vahe on..  mäekõrgune.
Vasta
#15
(24-01-2018, 10:08 AM)baltex Kirjutas: Jäi mainimata odavuse piir. Hind kuni 500€, rohkem ei tihka välja käia tööl käimise auto eest. Muidu sõitmiseks 09 kia ceed crdi olemas.
Audi 80 olen ise ka piilunud muidu ja golf3.

Kas teise auto pidamine iseenesest kogu võimalikku kasu ära ei nulli? Riigilõiv, kindlustus, muud nipetnäpet.
Teiseks, kui lühike see töölkäimise tee siis on, et olemasolevat diiselautot sellega närutada ei taha? 2km? Kui midagi sellist, siis ei ole ükski auto öko ega lõpuks ka vastupidav mitte.
Vasta
#16
Berlingo, partner jms pirukakärusid on ka selle sajandi väljalaskega saada 500 euro eest. Ise küll ühtegi pidanud ei ole, aga linnapildis neid ikka näeb, järelikult väga hull ei tohiks olla.
Vasta
#17
Ma ostsin aasta tagasi 300 euroga Mitsu Carisma tööasjade ajamiseks. Aasta jooksul 0 probleemi ainult kalla ja talla. Kere ja üleüldse on auto heas korras, roostet minimaalselt. Natukene oli vaja otsida, et hea diili peale sattuda aga hetkel olen küll rahul. Berlingosid on näha liikumas küll aga nad on kõike muud kui murevabad, vähemalt need mis alla 500 euro maksavad.
Vasta
#18
(24-01-2018, 10:40 AM)Telc Kirjutas: Balenol on kaks miinust.

Esiteks suur janu ja väike paak. Tallinn-Võru-Tallinn näiteks tankimata ei saa.
Teiseks olematu kandevõime. 4 täiskasvanud meesterahvast, kast õlut ja ämber šaslikut ja juba tänad õnne, et kaalubuss sõiduautosid ignoreerib. Juhitavuses on see ka selgelt tunda.

Töökindluse ja kasutatavuse koha pealt on OK tõesti. Pooleveolisena mõistagi.

Baleno suur janu on küll üllatuseks. Oma vanamehel oli kunagi, tavaline 1,6 sedaan võttis maanteel 5,x linnas 7,x, minu meelest ei tundu väga palju.

Käigukastid olid neil nõrgad, seda mäletan.
Vasta
#19
Ca 4km ots tööl käimiseks, kasu ei ole kuidagi teise auto ülalpidamisest aga ühega ei saa hästi hakkama kuna teine pool käib graafikuga teisel aegadel tööl kui mina ja laps vaja ka lasteaeda ja tagasi vedada. Vaadates tänast ilma ei taha kuidagi jala käia ning oma mugavuse eest peab selle auto ostma. 
Mille poolest see audi 2.0 85kw teistest ettem on, kas ökonoomsem või ka vastupidavam ja lollkindel?
Vasta
#20
See 2,0 bensukas võtab sul talvel 12-13 linnas lõdvalt, hea kui keskmise alla 10 saad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne