23-01-2018, 18:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2018, 18:46 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
üldsoovitus odavaks kilomeetrihinnaks: "kas midagi hea kerega eelmisest sajandist või jaapanlane (sh 21saj) või ehk ka korealane (millede sõiduomadused ei kannata samas hilisema ajani kriitikat.)". Arenenud nn valge inimese tootjad on viimasel ajal konkurentsis püsimiseks (kallis tööjõud jne) pidanud koonerdama ning eelkõige mehaanika-osadele on tekkinud kallilt ravitavaid " tüüpvigasid".
soovitatud VAG grupi Golf 4 ajastu väiksema mootoriga masinaid vaevavad käigukastiprobleemid - midagi on kastis needitud (difri liugpinnad?) ning needid võivad lahti logiseda. Tulemiks kastikorpusest läbi tulevad hambad vms. Olen lähisugulase masinal praktikas kogenud ja 1.6 Borale polnud romulatest ega VW foorumitest võimalik vajaduse tekkides käigukasti saada
ka on neil masinatel juba soendusradikas armatuurisügavustesse peidetud - vahetus tähendab armatuuri eemaldamist. Teine tore "tänapäevane mõte" - eeldatakse, et selliste asjadega ei juhtu midagi, aga miskipärast ikka juhtub - sama kogemus mul E90-ga...
Golf4 (ja eelnevad) on salongi müraisolatsiooni võtmes ka paras "taburet".
soovitatud VAG grupi Golf 4 ajastu väiksema mootoriga masinaid vaevavad käigukastiprobleemid - midagi on kastis needitud (difri liugpinnad?) ning needid võivad lahti logiseda. Tulemiks kastikorpusest läbi tulevad hambad vms. Olen lähisugulase masinal praktikas kogenud ja 1.6 Borale polnud romulatest ega VW foorumitest võimalik vajaduse tekkides käigukasti saada
ka on neil masinatel juba soendusradikas armatuurisügavustesse peidetud - vahetus tähendab armatuuri eemaldamist. Teine tore "tänapäevane mõte" - eeldatakse, et selliste asjadega ei juhtu midagi, aga miskipärast ikka juhtub - sama kogemus mul E90-ga...
Golf4 (ja eelnevad) on salongi müraisolatsiooni võtmes ka paras "taburet".