M:MB w115 220D 1971a
#1

Pakuks ajutiselt siis talviseks nokitsemiseks sellist innovaatilist maiust nagu modernse auto eelkäija MB w115 220d manuaal, pre facelift aastast 1971. Masin on täieliku Eesti ajalooga, ehk siis siin kohe 91 algusest, ls ostjatel ilmselt tülitada pole mõtet, esimene miljon käis ees kusagil Moskva Olümpia ajal ja saabus siia juba vana ja kasutatuna. Tänu siin olemisele roostet jagub ja naiivne seda mitte eeldada, seisukord otse kasutusest ja elust enesest, soovituslik oleks roostega tegeleda aga sõidab sellele vaatamata ning täisprojekti pähe ei pea asja esmalt võtma. Vanakooli kvaliteedile omaselt põdeda ei ole, ei vaja doonordetaile uste jms näol, mugavuse mõttes karbid, tiivakaared, tagapõll, ääreplekid taga külgedel võiks lihtsuse mõttes vahetada - kõiki detaile on ka saada ja elu selle isendiga üle keskmise raske ei ole. Samuti kõik kereplekid ja varuosad on madalate hindadega, nii et rahakotti lõhki kindlasti ei löö ja pigem on ehitus odavamapoolses klassis. Kolmnurkklaasid keeratavad, mitte käega asendisse pandavad, välised küljepeeglid mõlemal pool - käega reguleeritavad, tagaklaasisoojendus, 4k manuaalkast, push buttoni eelkäijast kangist käima/kinni - originaallahend, 3e punkti ajastukohased vööd ees, peatoed ees, kütusemärgutuli, toimiv kellaploki valgustus, kodune Webasto, kütuse tankimisava keskel - ei pea järjekordi tanklas valima, võtab lühima. Tahavaatepeegel, päiksesirmid, nõukaaegne kärukonks - toimiv. Makk tuleb kaasa suvaline, millel pistikud sobivad, nö linnuke kirjas, et audio on sees ja vaikuses olema ei pea. Becker GP2000 või Monza makk soovi korral kokkuleppelise hinnaga lisaks kaasa. Augutäiteks, millel pistikud koheselt ühtivad, on pakkuda toimiv suvaline VAGi alpha kassetikas. Kõlareid kaks ja taga aknalaual, uksepolstrid ja armatuur nö porno vaba ja lõikumata. Erinevaid puuduvaid vidinaid esineb aga mitte oluliselt palju, on ka mõned vidinad läinud vahetusse uuema fl omadega - muuseumieksponaadiks või musta nr kandidaadiks ei sobiks, niisama vanakooli tunnetuse saamiseks ja sõitmiseks küll, samuti osavõtmaks mõnest üritusest nagu Uunikute Talveralli. Viimase tarbeks tee kindlustus ja pane talverehv alla ning kõik. Velgedest on valikus 14" plekk + orig. ilukilbid, w116 kodarveljed 14"+whitewalls rehvid, MB keskauguga Melberi Pentad 15" suvekatel ja all hetkel, MB w124 kaevukaaned ( pritsitud, rantide keevituse ja värviootel, ilma rehvita ) 15", ajastukohased kultusveljed Oz MSW kärg tagasihoidliku randiga, ilma rehvita 15". Mingi osa velgi saab autoga kaasa, ülejäänud soovi korral kokkuleppelise lisarahaga. Tehtud töid on lähikuudest 1000.- eest, peamiselt siis mootori korralik käivitus nii külmalt kui soojalt, põhjaalune väljalaske ja 100% mahus tagumiste pidurite osas. Tehniliselt poolelt on välised tuled paigas ja töökorras, sõidetud ka öösel pimedal ajal edukalt. Suunad, kojamehed töötavad, kellaploki valgustus olemas, samuti ka pidurdab-peale sügisest ülekäimist ei saanud 100km sissesõitugi. Üldiselt sõidukorras aga omab kamaluga väiksemaid vigu, mis vanusest ja kulumisest tingituna peaksid olema vastuvõetavad fännile, suurem ja kallim osa peaks olema paigas. Ülevaatus kehtib, kindl lõppenud aga uus pole probleemiks.

Puust punaseks on masin siis sõidukorras, välimus paigas, ei ole tingida mõradega klaaside või esitulede vms arvelt ning ei pea pisiliiste arvestatava raha eest ebays taga ajama. Atraktiivsem pre facelift isend. Toodetud enne juunit 72, ehk siis detailsem ja väidetavalt paremate materjalidega sisu kui hilisemad isendid. Sisu kannatab kriitikat- lagi ei ripu, 90datel popiks saanud suvalise katuseluugi sisselõikamist robustselt rikkudes laepolstri, ei ole. Tehtud tööd vägagi arvestatavaks säästuks uuele omanikule ning tehtule kehtivad ka garantiid, nii et seis on pikalt väga muretu. Eestis arvel, minu nimel puhtad dokumendid, kehtiv ülevaatus, vajadusel kindlustus kokkuleppeliseks perioodiks peale. All olevaid Pentasid ilmselt ei viitsi keset hoovi eemaldada ja arvestatav väärtus ka neil eraldi aga tulevad ilmselt boonuseks auto all kaasa. Sõidab pea kõige pealt, mis põleb, ehk siis, kellel on huvi ulmesäästusõiduki järele pannkoogilõhnade saatel ja saab ligi soodsalt igasugu kasutatud toidu-, hüdro-, jne õlidele, siis kindla peale minek.

Masina eest ilmselt mõistusega maa peal olles võtan ümara 2000.- Seisukorra kirjeldus on päris detailselt olemas ja peaks olema õigustatud. Samuti kui näpuga järge ajada, siis masina juppides väärtus tuleb vähemalt 1500.- konservatiivselt lähenedes. Juppideks ta loomulikult ei lähe - liiga hea veel selleks aga tuletab ostjale meelde, et ost on nö igati õigustatud vs tänapäevasem kraam, mille hind on kokkuleppeline ja teinekord juppides vaid kaaluhinnaga võrreldav, kuna ostjaskonda pole.
Istu ja sõida, kuigi väiksemad nokitsemised soovituslikud aga iga fänni enda südametunnistusele vastavalt, teoorias annab kalendriaasta minu kulul ära sõita. Kui hind ei meeldi, leiad mujalt midagi muud, samuti ei võta turu uuring üle maailma kaua aega. Müügis vaid, kuna see aasta põhjalikult ette võtta ei kannata ja enamuses ootamine ei ole talle parim. Vahetust võid pakkuda, eelistatud väikekaubikud/kastikad aga vastan viisakalt kõigile huvilistele. Keila külje all, 56096074 või PS siin.

[Pilt: 26234271_10155023327726338_1251506615_n.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne