Mobiilne saeraam
#81
Peensaetud ja servamata lauast tehtud voodrilaud ongi kõige kallim voodrilaud!
Vasta
#82
(28-06-2018, 17:29 PM)pkmp Kirjutas: Peensaetud ja servamata lauast tehtud voodrilaud ongi kõige kallim voodrilaud!

Selleks on lihtsalt teised saed. Erinevat tüüpi raamidel on omad eripärad ja nendega tuleb leppida või rõõmustada nende üle, sõltuvalt olukorrast.
Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta
#83
(28-06-2018, 10:27 AM)pkmp Kirjutas: see libesti on Fairy ehk nõudepesuvahend

Tegelikult hoopis metallide lõikamisest tuttav õlilisand olevat.
Vasta
#84
(28-06-2018, 17:16 PM)diesel Kirjutas:
(28-06-2018, 16:14 PM)metsakohin Kirjutas: ... Ülearust siledust saetud materjalist ei tohikski tahta...

see kõlab nagu palgatöölise vabandus.
naabrimehel kettaga raam ja seal kenasti näha kuis värskelt vändrast tulnud kettaga on haavalaud nii sile, et höövli näitamine oleks materjali raiskamine.
ja iga järgneva palgiga järjest karusemaks läeb. õhtaks ilmselt oleks plangu pind nigu lamba kasukas.

See sileduse tagaajamine võib paika pidada metsakuiva kuuse puhul, seda ka suurte agadega. Toore materjali puhul seda lootes oled Sina, kodanik diesel, naiivselt sinisilmne. Big Grin

Kui toorest materjali saagida, siis mõni oksklik kuusk lisaks kuivades karvaseks muutumisele tõmbab ka hullult kõveraks olenemata staabeldamisest. Räägin siis just laua servast, kui laud staabeldatuna hunnikus on. See kõveraks tõmbamine ei tulene mitte ujuvast saelindist/-kettast vms, vaid lihtsalt erinevad kohad puidus kahanevad kuivades erinevalt, seda just laiuses (kiu ristisuunas) ja sellepärast tulebki mööblimaterjal enne mööbliks muutmist erinevatest masinatest läbi lasta. On see siis materjali raiskamine või mitte. Loogiline ju.
Vasta
#85
donn väga tubli ja hea teostus asjale. need kummirattad ei tohiks räsale mõjuda, mul paar klienti kellel on tehtud auto ratastele ja kui lindid teritusse tulevad on räsad täiesti rahuldavalt paigas. Tahtsin infoks öelda, räsa on lindi juures kõige määravam (max 0,05mm kõikumist) et lainetust vältida ja teritamine käib ikka min 3 ringi (ise teritan 3-4 ringi) et saada hea tulemus Kui lint terav ja räsa õige saab ilusa materjaali
Vasta
#86
(30-08-2018, 13:57 PM)Tarzan Kirjutas: ... need kummirattad ei tohiks räsale mõjuda, ...

Ma ei tea, miks Sind, Tarzan, bänniti, aga loodan, et vastus jõuab siiski Sinuni. Arvan räsa kohalt sama, mitte küll lameda rehviprotektoriga autorattaid silmas pidades vaid tsikli kumerat sügava mustriga rehvi, kus saab mustrit õgvendada nii, et räsa vastu käima ei hakka. Noh, tegelikkuses saab sama ka autorehviga teha. Ise lihtsalt kasutan tsikli omi.

Kuna need IZi kodarveljed viskavad mõnusalt sai asemele soetatud Yamaha XJ600 valuveljed, mis peaks sirged olemad. IZi velgede puhul oli probleemiks just pöia ebatsentrilisus rummu suhtes ja ilmselt selle halb mõju lindi tervisele, kuna seda pulseerivalt venitati siis, kui rataste viskumine ei toimunud sünkroonis.

Peab need kunagi külge panema ja katsetama. Saan kasutada olemasolevaid Mitase rehve.
Vasta
#87
Sai jälle veits saetud. Laisk nagu ma olen - endiselt kratsin esimese (ainsa) lindiga. Ei ole iga paari tunni tagant vahetanud ega kordagi teritanud. Palke olen hoolega vaadanud, et väga mullased ei oleks. Ammu oleks juba võinud vahetada. Aga küll jõuab.

Video siin: https://www.youtube.com/watch?v=Q9FMjHcyrz8
Vasta
#88
5100-5200mm linte on pakkuda kui vaja, aga vist jäävad pikaks?
Vasta
#89
(23-09-2018, 09:41 AM)hulgus Kirjutas: 5100-5200mm linte on pakkuda kui vaja, aga vist jäävad pikaks?

Mul oleks tarvis 4800 mm. Laiust hetkel ei mäleta peast.
Vasta
#90
Saeraam sai uued ja sirged veljed. Õnnestus netis peale sattuda vanematele Yamaha XJ600 valuvelgedele ja need endale krabada. Mõõt kenasti 18 tolli ja IZ-i rehv ja lohv läks muretult tubeless veljele peale. Laagripesadele tuli vahetükid sisse treida, et need IZ-i mõõdus laagreid sööks, aga sai hakkama. Olemas ka kümme uut linti ja nüüd saab jälle hakata materjali lõikama.

   
Vasta
#91
Täna katsetasin pärast uuenduste tegemist saeraami olukorda ja lõikasin mõned 50x100 prussid töökoja ehituseks.

Tähelepanek nr 1: rattad on sirged - st. lint ei vibreeri ega laineta, aga need tuleb tasakaalustamisse viia
Tähelepanek nr 2: vints, mis sai kõrguse reguleerimiseks installeeritud koos jupi mõõdulindiga töötavad hästi - nüüd saab millimeetri täpsusega materjali lõigata

Mõõtmise lihtsustamiseks tuleks lisada veel teinegi tükk mõõdulinti, mis näitaks lindi absoluutasukohta treileri suhtes ja ei oleks liigutatav nii nagu praegune on.

   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne