GAZ A
100000nda auto aegu oleks nagu kilp keskelt värvitud...

[Pilt: 0_12eeac_bbd441d2_orig.jpg]
Vasta
(5 tunnid tagasi)Taaviw126 Kirjutas: 100000nda auto aegu oleks nagu kilp keskelt värvitud...

[Pilt: 0_12eeac_bbd441d2_orig.jpg]

Mida ma rohkem neid pilte vaatan, seda asi segasemaks läheb. Sellel isendil on ilmunud täiesti teistsugused signaalid, lisa laternad, mida seni olen näinud ainult Fordidel. Kaks kojameest. Mingi kapoti kaunistus radika korgi küljes. Muidugi võib oletada, et 100 000-da auto puhul ehiti kuusepuud. Kas kellelgi on võimekust lugeda, mis seal radika peal kirjas. Ja tõesti paistab, et ilukilbi südamik on värvitud, mis teeb juba kolmanda versiooni.
Vasta
(5 tunnid tagasi)Formika Kirjutas: Mida ma rohkem neid pilte vaatan, seda asi segasemaks läheb. Sellel isendil on ilmunud täiesti teistsugused signaalid, lisa laternad, mida seni olen näinud ainult Fordidel. Kaks kojameest. Mingi kapoti kaunistus radika korgi küljes. Muidugi võib oletada, et 100 000-da auto puhul ehiti kuusepuud. Kas kellelgi on võimekust lugeda, mis seal radika peal kirjas. Ja tõesti paistab, et ilukilbi südamik on värvitud, mis teeb juba kolmanda versiooni.

Tekst "Серго Орджоникидзе от коллектива Молотовцев" - erimudel rahvakomissarile.
Tsitaat:Юбилейная машина ГАЗ-А для наркома Серго Орджоникидзе



Несмотря на то, что на Горьковском автозаводе им. Молотова началась реконструкция, а кроме того, велись работы, связанные с подготовкой выпуска нового легкового автомобиля Ml, темпы производства уже освоенных моделей не снижались. Более того, 17 апреля 1935 года автозавод достиг определенной вехи в своей истории  со сборочного конвейера сошел стотысячный автомобиль. Сто тысяч советских автомобилей  еще несколько лет назад это представлялось утопией, а теперь стало явью.

Юбилейная машина ГАЗ-А, сделанная с особым старанием, получила имя наркома тяжелой промышленности Серго Орджоникидзе. Она имела яркую окраску, дополнительные фары и звуковые сигналы, решетку радиатора с хромированной надписью «100000 Серго Орджоникидзе от коллектива Молотовцев 17 IV 1935».Вручение машины наркому состоялось в Москве 3 мая. За рулем автомобиля сидел комсорг Горьковского автозавода В.Н. Сорокин. В беседе с наркомом Сорокин заявил, что завод способен давать больше машин, если «разжать узкие места». На что Орджоникидзе сделал такое предложение: мы вам даем Дворец культуры, а вы нам  производительность труда.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: urmet48, 2 külali(st)ne