GAZ A
https://osta-ee.postimees.ee/haruldane-n...81051.html
Vasta
Äkki selles galeriis mõni asjalik pilt: http://www.junipergallery.com/vintage_car_photos
Vasta
[Pilt: 9937711.jpg]
Originaal: https://www.kolesa.ru/uploads/2017/11/5.....1932g.jpg
Vasta
(07-06-2018, 20:34 PM)Formika Kirjutas: Momendil tegelen GAZ A ja Ford A erisuste välja selgitamisega. ...
6. GAZ autodel üldjuhul puudusid esimesed gabariit tuled, kuigi oli erandeid.

Kui vaadata Ford-A kasutusjuhendeid, siis mulle hakkab elektriskeemi juures silma kaks asja.

1. Gabariidituled, kui need toll ajal kandsid seda mõtet(?), on kujutatud eraldi tuledena. Venekeelses juhendis "лампа у фартука", saksakeelses "torpedolampe". 1935.a venekeelses GAZ-A/AA raamatus on see näidatud aga esilaterna sisse.

2. Ford-A elektriskeemidel näidatakse elektrilist kojameest. Rolleyes 

Kas üks või teine kvalifitseerub 11e erinevuse alla, peab peremees ise uurima,
Vasta
(09-10-2018, 18:53 PM)Raivo Kirjutas:
(07-06-2018, 20:34 PM)Formika Kirjutas: Momendil tegelen GAZ A ja Ford A erisuste välja selgitamisega. ...
6. GAZ autodel üldjuhul puudusid esimesed gabariit tuled, kuigi oli erandeid.

Kui vaadata Ford-A kasutusjuhendeid, siis mulle hakkab elektriskeemi juures silma kaks asja.

1. Gabariidituled, kui need toll ajal kandsid seda mõtet(?), on kujutatud eraldi tuledena. Venekeelses juhendis "лампа у фартука", saksakeelses "torpedolampe". 1935.a venekeelses GAZ-A/AA raamatus on see näidatud aga esilaterna sisse.

2. Ford-A elektriskeemidel näidatakse elektrilist kojameest. Rolleyes 

Kas üks või teine kvalifitseerub 11e erinevuse alla, peab peremees ise uurima,
 Ford A-l ka vaakumiga, elektrilisi pole kohanud.
Kindlad erinevused, mis praeguseks on selgunud
 1. Iluvõre kuju nagu Ford AA-l ja Gaz AA-l
 2. Roolisamba kinnitus nagu Ford AA-l ja Gaz aa-l
 3. Pasun töötab teisel põhimõttel ja väliskuju ka teine.
 4. Fordi embleemi asemel Gaz embleem
 5. Ampermeeter vene keelne
 6. Spidomeeter näitab kilomeetreid
 7. Ratta ilukilbid teistsugused.

Elektrisüsteem peaks olema sama, sest esimesel paaril aastal osteti kogu elektrisüsteem USA-st. Peale selle veel amortisaatorid ja karbuss. Ülejäänuga saadi ise hakkama.
Vasta
[Pilt: KSL-230_30-31_std_roadster_phaeton.jpg]

Kui ma nüüd õieti aru sain, siis Ford-A ja AA pasunad olid erinevad ning võeti AA pasun.
Muide, 1930.a maksis Ford-A pasun 14 krooni ja tuuleklaasi puhastaja (sähk, A-17551) 24 krooni.  Cool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne