soeta uus UAZ euroopast :)
#41
(09-02-2018, 11:42 AM)v6sa Kirjutas:
(09-02-2018, 11:17 AM)honkomees Kirjutas: Mul oli/on selline kastikas 452D, nelikvedune ja puha, kümme aastat igapäevane sõiduk.
...
Kõva ohutu masin, korra jahis buhankaga õnnestus kokku põksata Nivaga, Niva suht mahakandmise lähedases seisus, Buhankal häda ei midagi.

Ja aasta oli siis?

Mis kasu on kõvast autost, kui inimene seal sees katki läheb?
aasta võis olla nii 1990-1995, buhanka kuudi sees oli 5-6 meest, kõik terved.
Hea oli uaz-452d-ga sõita mööda võsastunud metsateid, raudstangega sai käsivarrejämedusi puid maha murda, pärast pidi ainlt numbri uuesti sirgeks väänama.
Vasta
#42
(09-02-2018, 12:02 PM)honkomees Kirjutas: ....
Hea oli uaz-452d-ga sõita mööda võsastunud metsateid, raudstangega sai käsivarrejämedusi puid maha murda, pärast pidi ainlt numbri uuesti sirgeks väänama.

Jep, säärastele pohhuistidele sobibki uaasik hästi. Cool

Ning hea, et keegi pedekunungriigist on võtnud ette sadomasovahendi legaliseerimise teeliiklusesse. Nende serdid kehtivad ka siinse LRB tarbeks, teoorias...

Huvitav, kas neil on siseriiklik erand vaid ühele tarnijale või oleks võimalik otse venest samasugune ka ilma börjelandias registreerimata siin arvele saada?
Vasta
#43
(09-02-2018, 09:48 AM)muska71 Kirjutas: mina olen diisel villisega keila tartu ja ka keila sõrve säär ää sõitnu ja polnud häda meskit.tagusment pigem jääb kangeks,aga seda igasuguse liikuriga ka corillaga.
ei laguneud ta ka,pidureid tuli lihtsalt peale keerata just klotse trumlites.ka käändtelgede kuulliigend oli õnnetu,aga koonusrullid sisse ja üks mure jälle vähem.90 tuhhi sai maha uhatud.

 No gorilla pole mingi mugavuse etalon ka Big Grin  Enne ei usu, et mingi korralik kastiga UAZ on tekkinud, kui pool Aafrikat  Hilux'ite asemel UAZidega ringi ei lase.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#44
Teete siin maha seda autut. Tuletan meelde,et niipea kui lähete oma uute autodega heinamaale lillelõhna nuusutama,lõpeb see sõit.... Big Grin  Sama on siis,kui teepealt natike kõrvale põikate....ehk siis juhtub sama lugu,kui riigist vool kaob. Big Grin
T.
PS.mul ei ole UAZ-d.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#45
(09-02-2018, 12:39 PM)Tegelane5 Kirjutas:  No gorilla pole mingi mugavuse etalon ka Big Grin  Enne ei usu, et mingi korralik kastiga UAZ on tekkinud, kui pool Aafrikat  Hilux'ite asemel UAZidega ringi ei lase.

Pool Aafrikat sõidavad siiani tõesti originaal-Defekate ja vanade Länkaritega, millede sõiduomadused on VEEL palju halvemad originaal-Uaazikust! Olles elus nende KÕIKIDEGA mingi hulga kilomeetreid sõitnud + veel "mõned" maastikuvanakesed originaal Willys/Jeep, C3315, C202, Range 1971, w460, Iltis aga ka muidugi Niva jne, siis ei ole sellel skaalal ka midagi "hullu" UAZil. Minu jaoks kõige ebamugavam on üldse olnud kõige kuulsam TopGeari haibitud Hilux, mul oli bensukas ja ka punane aga no oli ebamugav! Ja kõige sitem vene käru pole ka nii roostetanud, kui see junn + fekaal mootor(tuli teha teine kaprem juba)!!! See oli täielik saast aga ma sain sellest persses autost topeltkasumi! Hullud jahimehed viisaid laiba minema... see jäi küll sellesse sajandisse Wink 

Sõidumõnu poolelt on muidugi omaette klass originaal Range-Rover oma kolme ukse ja nelja käiguga. Sellele järgneb w460 Gelandewageni bensukas (diisel on suhtelislet saast) ja siis ongi UAZ 469. Siis on tükk tühja maad ja BENSUGA LC BJ45 (olen ka sõitnud!!!) tuleb veel enne diislit ja Defekaid. Me räägime ORIGINAALIDEST originaalrataste, rehvide, veermiku ja mugavusega!!! Ei ole need vanakesed palju paremad isegi GAZ69'sast Big Grin Gaz 69A oma vedrupingiga taga on suisa mugavusime... 
Bussilaadsetes ei oskagi öelda, on väike "Lapakas" mugavam kui UAZ, minu arust mitte! Sõidab UAZ aga paremini, sest omab originaalis ikka väga palju jõulisemat mootorit. Karpaga B18 ei ole Volga-katla arendusega üldse võrreldav. 

Mis Te arvate, et mul tuli mõte teha klubikaaslastega koos esimene sportlik võistlus Saku Safari 4X4 aastal 1998 just MAASTIKUautodele niisama "lambist"??? Lihtsalt 90'te alguse autoäri käigus sattus ette ikka tõesti kõike Big Grin Ning siis tekkis ka see tohutu mugavushüpe, kus vägagi maastikusuutlik asi võis olla ka sigamugav. Range polnud mingi mugavusmasin, GrandCheroga tuli tegelik luksus koos maastikusuutlikuse ja ulmelise tänava-dünaamikaga (ja bensukuluga ofkoors). Brabuste, AMGde, Bemmi "Ikside" ja Audi "Quudeni" jms oli veel aega minna Wink
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#46
Ei mina küll maha ei tee, vahest harva söita on väga hea.
Vasta
#47
(09-02-2018, 12:58 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: ...
niipea kui lähete oma uute autodega heinamaale lillelõhna nuusutama,lõpeb see sõit...

Jutud rivis!
   
Sama nalja tegime Peugeot 5008 eelmisel suvel. Tulemuslikult ja autot kahjustamata.

Kuigi tuleb tõdeda, et ühegi tänavalegaalsega hää meelega nii ei teeks:
   

EDIT: Tänan, isand Zazikut mu kobakäplusele tähelepanu juhtimast. Aga pildi oleks võinud ära kustutada tsitaadistWink
Vasta
#48
Saab ka nii...

https://youtu.be/2Tjkcp1Pmd4
Vasta
#49
Sellel kippus käigukang murduma, oli miski õrnast segust tehtud. Difri laagrist sain jagu, muus osas ei kaeba. 72 a. paiku.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Инвалид информационной воины.
Vasta
#50
Ma ei ole veel käigukangi ära murgnud aga ühekorra hoogsamalt esimest käiku sisse lüües lõhkusin spidoka klaasi ära.
Vasta
#51
sai suvel läbi terve venemaa sõidetud ja niimõnegi uaziku omanikuga suheldud, üldiselt sai teada seda, et kere poolest ei kannata see mingit kriitikat, metall pidi olema kordades kehvem kui 70-80nedatel tehtud masinatel ehk on juba uuena pehme ja värv on sisuliselt roostele kantud, mootori osa eluiga on max 100t km, pigem vähem, ostetkase neid eelkõige hinnapärast, auto kasutus iga on ca 3-4a ja siis visatakse lihtsalt minema kuna remontida pole midagi, hinnatud pidid olema just 30-40a tagasi toodetud isendid mis on kas säilinud või siis restaureeritud - need pidid kestma ka
Vasta
#52
aga huvitav kuidas need 3162 ja simbir ning hunter on, samasugused?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne