Uunikute 17. Talveralli 2018 pildid, videod, järelkaja
#21

Kuidas sellest järjestusest aru saada? Järjestus on ristsõna punktide järgi? Mida teises tulbas olevad punktid tähendavad?
Vasta
#22

(11-02-2018, 21:05 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Kuidas sellest järjestusest aru saada? Järjestus on ristsõna punktide järgi? Mida teises tulbas olevad punktid tähendavad?

Järjestus on alati olnud ristsõna tulemuste järgi. Teises reas on punktid kokku, ristsõna + stardipunktid + ajakaristused + LK tulemused.
Vasta
#23

Kas korra saad selgitada täpsemalt seda punkti arvestust, ma lugesin läbi mis kirjutasid kuid ei saa ikka aru. 

köigepealt ristsöna punktid
siis üld punktid
siis koht? 
ja siis koht klassis ? 

kui vaatan erinevate masinate punkte siis ikka ei saa veel arvestusest aru...
Vasta
#24

Aga muidu tänud korraldajatele, väga mõnus oli kodustel teedel võistelda. Võistlus oli hästi korraldatud, eelmise korraga kui osalesin võrreldes jäi kaks asja silma- väga segane ristsõna ja teiseks suhteliselt palju 90-ga maanteel kruiisimist. See viimane muidugi andis võimaluse aeglasematest möödumiseks, pikalt kolonnides venimist ei tulnud meil vähemalt kordagi ette. Siinkohal tänud 52 tiimile kes esimesel katsel endale taha kogunenud kolonni ilusti mööda lasi. 

Esimesel korral osaledes oli eesmärgiks ainult raja läbi orienteerumieme, seekord jälgisime natuke juba aegasid ka. Aegadesse jõudsime üldiselt ilusti, esimeses AKP-s pidime lausa 20 minutit ootama. Hiljem õnnestus ühes kohas legendist järg kaotada ja mõne vastuse otsimisega sai ka liiast aega kulutatud niiet kolme AKP-sse jõudsime mõned minutid hiljem, kolme enda arvestuse järgi täpselt. Kõige rohkem meeldis võrreldes eelmise osalemise korraga mitme LK olemasolu. Esimene väga hästi ei läinud, viimases tagasipöördes läks pikale. Missos sai trampliini juures fotograafidele showd tehtud  Big Grin 

Villis pidas ennast väga hästi üleval, ühtegi tehnilist probleemi ei esinenud ja libedatel teedel sai korraliku tempot hoida, kellelegi jalgu ei jäänud  Smile

Kuigi ristsõna väga hästi ei läinud siis seal teises tulbas punktide summa teeb headmeelt küll  Smile
Vasta
#25

(11-02-2018, 21:38 PM)enta Kirjutas:  Kas korra saad selgitada täpsemalt seda punkti arvestust, ma lugesin läbi mis kirjutasid kuid ei saa ikka aru. 

köigepealt ristsöna punktid
siis üld punktid
siis koht? 
ja siis koht klassis ? 

kui vaatan erinevate masinate punkte siis ikka ei saa veel arvestusest aru...

Oled õigesti aru saanud.
Üldjärjestuse panevad paika ristsõnapunktid, võrdsete ristsõnapunktide korral tulevad mängu üldpunktid.


See väga keeruline ristsõna oli selles mõttes isegi äge, et segas korralikult kaarte. Igal juhul on liiga raske ristsõna palju parem variant kui liiga lihtne ristsõna. Kuigi edaspidi ootaks küll mingeidki asukohavihjeid kui otsinguala on 5 hektarit (ööbikuorg).
Vasta
#26

Seda "maakonnasipelgat" oli suht keeruline sealt torni alt otsida, sest rõudpukis on märgitud pööre paremale ja KP 50m pöördest paremat kätt, kus oli mega plakatiterivi.
Mitu märki "anna teed" mis olid legendi joonistatud, looduses tegelt ei esinenud, (paari "stopiga" oli vist sama lugu) aga kuna vahemaad klappisid siis probleeme polnud.

Distants ja vahemaad klappisid VÄGA HÄSTI. 
Itsitasime seda legendi märgitud lahtist koera, et mida juttu 32,3km "lahtime koer teel".
Ja täpselt nii oligi, kaks kikkis kõrva ja koer lebotas hange otsas täpselt 32,3km nagu kokku lepitud Smile

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#27

"anna teed" sai lisatud jah ka sinna paaril korral kus märki ei olnud. 
See oli selleks et otse teele välja ei lendaks.
Vasta
#28

Raske ristsõna on kindlasti hea variant, kuna 'toob rahva kokku' Big Grin
Mida pimedamaks läks, seda rohkem neid kogunemisi ja arutelusi kp-des oli, mulle meeldis.
Meil oli lõpus nagunii puder ja kapsad, polnud kahju oma 'teadmisi' laiadele massidele jagada.

Üks avantüür oli meil veel- legendis see lõik, kus ise tuli vahemaad arvutada, läksime seda teed, et panime stopperi käima ja sõitsime 50-ga Big Grin Tuli välja küll, kuigi jah, hea jänes oli ka ees, too kuldne 633.

Tipp-topp nädalalõpp oli, #27 kiidab korraldajaid!
Vasta
#29

See ano1822w, kindel et polnud ano1829w? nühkisin näpuga kivi, et vaadata kas on alt ots kah kivisse raiutud või ei, no ei olnud vaid kivi värv oli selle koha peal teine, esimesel nr kahel oli aga sügav vagu.
Vasta
#30

Ekipaaži 56 poolt ka kniks ja kummardus korraldajatele. Ilm ja teed olid fantast. Eespool startimisega oli kadunud kolonnis sõitmise probleem. Sai oma tempos kulgetud. Ristsõna lahendamine tundus üsna kerge olema sinna maani, kui kaardilugeja hakkas põhiküsimuse vastust välja veerima Big Grin

Legendis olnud koer suutis kaardilugejat korralikult ehmatada aga paistis, et koeral olid distansitunnetus ja pidurid head - sai mõni(kümmend) sentimeetrit enne auto ette tormamist pidama. Veidi enne koeraga kohtumist hüppasid ka kaks kitse auto eest üle tee - need olid jäänud korraldajatel legendi märkimata Smile

Lisaks tänusõnad punase žigulli(?) tiimile, kes oma toetava õla alla pani, kui mu poolele nõlvale pargitud auto (loll pea on ihu nuhtlus)  Kämpingu sildi juures ei soostunud omal jõul enam edasi liikuma.
Vasta
#31

Tsikliga talverallil osalemise juures on, erinevalt paljude kaassõitjate südamlikust murest, külm pisike probleem... Meil tuumakummikud jalas, soojad kindad käes, tuuleklaas, kaunid Lõuna-Eesti vaated - vinge. Aga ole mees ja navigeeri ning lahenda ja täida ristsõna, kui lund loobib peale, kiivri klaas on jääs ning sideseade külmaga pange pannud.  Big Grin

Eile oli tõeliselt äge sõita. Ilmataadile 5, rajameistrile 5+ ja aplaus - tänan korraldajaid!

---

Joone alla hala: toitlustamise (toitlustamatuse) eest tõsine noomitus! Meie masinate piiratuse tõttu oleme hoolimata varasest stardist  lõpuks ikka igal pool viimaste seas ja nii juhtuski, et seekord sõitsin ma 14h sisuliselt hommikusöögi pealt. Lõunal said osad meie mehed paljast kartulit ja minuga koos jäid umbes 10+ rallitajat ootama kuidas sööklatädid kartulit juurde keedavad... Arvasin, et olen kaval ja suundusime Olerexi kütuse ja tortilia järele. Seal oli kahjuks ainult 3 hot dogi. Näksisime ja rallitasime edasi. Suusabaasi jõudes unistasime soojast söögist, kuid kohalik vennike keeldus konkreetselt: "söömine lõpes 2h tagasi" (kell oli 22.15). Kuidas on see nii, et võtad vastu tellimuse võõrustada mitusada inimest keset metsa ja sellises olukorras annad resoluutselt mõista, et köök on kinni ja kogu lugu? Ühelt poolt korraldajad ütlevad, et neid kohti, kes suudaks sellist massi vastu võtta, pole palju, kuid minu arusaamine on ikka selline, et tegu on seda enam suure ja korraliku tellimusega. Sündmuse korraldajad kui selle tellimuse esitajad peaks omalt poolt nii lõuna kui õhtusöögi pakkujatele kurjad nõudmised ette seadma. Kui minu hingel oleks mitusada "sportlast" siis ma veenduks, et teenusepakkuja toidab nad 110% juhtudest ära - isegi siis, kui nad teel olles erinevat vanatehnikat remontides, kraavist välja lükates, pukseerides (jah pukseerides) jmt lollusi ellu viies paar tundi kaotavad ja lõpmata hilja kohale jõuavad. Läksime pikemalt aru pidamata Otepääle sööma - sinna ka jäädi.

Kui nüüd head otsida, siis sõit oli nii äge, et nälg ei suutnud seda sugugi rikkuda. Lisaks keetsin lisakatse järtsus primusega kohvi ja lõikasin pooljäätunud konservist viile.

EDIT: Lisan siia, et mõni mu kaaslastest ei ole sama meelt (khkhmmkaardilugeja) ja piirduksid ainult kiitusega (kõik ei ole gurmaanid, eksole). Minu hala võtta heasoovliku tagasisidena tuleviku tarbeks.

---

PS! ksf speedsta kellasid ma ei näinud - aga tore, et meid märgati  Cool
   
   
   
   
Vasta
#32

Hei kõik talveralli jäädvustajad, jagage hetki mis salvestatud...
 
https://www.flickr.com/photos/35633958@N...0367021582

   
Vasta
#33

Kirjutan ka siis omaltpoolt miskit siia ekipaaž nr. 90 nimel

Sel aastal tehnika pidas üllatavalt hästi vastu. Kui viimasel 2 aastal on lõunasöögile jõudes tõsine hääletus olnud, et kas pakime pillid kokku ja katsume koju ära liibata või üritame jätkata (oleme alati jätkanud, ja ka lõpetanud), siis sel korral võis lõunasöögil isegi kiidelda massina vastupidavusega. 

Tegime head sõitu ja punktideski läks nagu oo-koolt. Lisakatsed aga hävitasid meie sõiduki. Kui esimese lisakatsega hakkas sumbuti natukene lärisema, siis keset teist kiiruskatset käis järksu pauk ja mootori hääl oli nagu traktoril. Panin siduri alla ja hääl kadus - selge, sumps alt läinud. Sel hetkel polnud aega mõtelda, vaja kiiresti ära lõpetada ja takka anda. Finishis vaatasime, kohe juhi jalgealt torustik pooleks murdunud ja rippus maas. Siis maadlesime tund aega, et seda sealt kätte saada ja ilma sumbutita edasi sõita. No ei saa kätte. Vana asi, kokku roostetanud, torustik üle tagasilla ja sealt seda välja ei vääna mitte mingi valemiga. Maadlesime selle väänates mitmeks tükiks ja lõpuks need kuradima kangelastest siklimehed päästsid meid. Nimelt üks mees andis meile hunniku pikki jämedaid nipukaid ja saime selle pooliku sumbutijooksu kuidagi põhja alla kokku tõmmata. Kangelased tõesti, keedavad aga kuuma vett ja sõidavad muudkui edasi. Imetlesin nende ühtehoidmist, endale tundus, et -3, mis kraad näitas, oleks nagu -13 ja ei kujuta kuidagi ette, et oleks suutnud ise selle kadalipu kaherattalise otsas üle elada. 

Tund ajakaotust, kõik juba ära läinud. Sõitsime siis kõrvulukustavas autos tasapisi selle raja lõpuni, esikojamehed ei pühkinud ka enam midagi ja välja ka ei näinud. Aga ära lõpetasime, koht polegi kõige halvem lõpuks arvestades, et põhimõtteliselt katkestamine. Aga see ristsõna küll, no see ajas küll juuksekarva lõhki Smile Oled punkis ja vaatad küsimust ja saad arugi aga lihtsalt ei oska sinna midagi panna. No kasvõi need pulmalindid olid sellised meie jaoks, küsimuse püstitus ja vastus ei ole loogilised, kas pead panema ainsuses vms. See tegigi keerukaks asja, et tihti oli nagu mitu võimalust panna. Kirev kukk, tuulelipp. Lõpuks hoopis kolmas, mille peale ei tuleks uneski tuulekuke näol. Kuigi nt. Hillari laadsed küsimused jällegi superhead. Kui saad asjale pihta, on kohe "ahaa" moment. 

Kokkuvõtvalt ikkagi väga äge ettevõtmine just sellisena nagu ta on. Ristsõna ideed polnud ka pahad, küsimuste enda esitamise viis vahel oli eksitav lihtsalt meie jaoks. Mina igaljuhul tänan võimaluse eest sellest kõigest osa saada.
Vasta
#34

Ekipaas nr 8 valge kassteiga tänab korraldajaid! Jube andmine oli kui kp-s rahulikult küsimuse vastust otsida,keskmist kiirust ikka andis hoida.Väga meeldis ,et vastuse saamiseks ei pea auto aknast talu ja postkasti silte vaatama vaid ka ikka autost välja astuma.
Lause ehitus oli ristsõnal selline,et ei saagi kohe aru mida ma irjutama pean,kuke kohapealt oli ju selge vihje hommik,panin koidukukk,sest see rajakas hommikul ju kireb Big Grin
Mida siin 2 on? No seal oli kahte asju palju ju Big Grin Söök,pidu,tudu ja kõik oli hea,ootame juba 2019 talverallit.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#35

Tiim 600 avaldab kiitust. Ristsõna ära andes oli üpris nukker tuju, tavaliselt on ikka õnnestunud lahendusest ikka midagi kätte ka saada. Tulemused näitavad, et seekord oligi maru raske õiget vastust ära tabada ja sellega esialgne pisike pettumus lahtus. Kui üldse, siis võiks ristsõna lõpplahendus olla paremini aimatav ning vastused võiksid olla ka ülalt all või tagurpidi ning tavalise ristsõna moodi kasvõi mõnes kohas ristkontrollitavad. Just kaardilugeja jaoks on väga oluline positiivne emotsioon lõpplahenduse äraarvamisel. Rajalegend oli väga täpne ning juhile seetõttu lihtne ja nauditav. 

Aitäh ja edu edaspidiseks.
Vasta
#36

Ei ole nõus et siin ANO1822W on vastus

Aastaarv on 1829. 

[Pilt: 27907560_1836985856336095_75356909460864...e=5B15E0BA]
Vasta
#37

Kas LK-de tulemustest keegi pilti ei teinud?
Vasta
#38

(12-02-2018, 10:48 AM)Oliverk Kirjutas:  Ei ole nõus et siin ANO1822W on vastus

Aastaarv on 1829. 

Nagu juhendis kirjas on - proteste vastu ei võeta Big Grin
Talveralli ristsõna vastates peabki olema ülitähelepanelik ning selle peale ongi see üles ehitatud.
Vasta
#39

Naiskond 18 tänab ka korraldajaid super päeva eest! Kniks ja kummardus! Ja vabandame kõikide kaasvõistlejate ees, kui oma tuledega segadust tekitasime. Lihtsalt eelmisel hilisõhtul läks kuskilt mingi juhe massi ja et seda leida....pikk ja ehk ka tulemita üritus. Nii oligi, et kui pöördel suuna sisse panin ja pidurit vajutasin, siis suund kadus Big Grin Seetõttu katsusime rahulikult tiksuda ja kõik ikka esimesel võimalusel mööda lasta (sellisel möödalaskmisel saime ka meie tunda, et sahk oli lume lükanud kraavi peale Wink  aga saime teele tagasi õnneks).  See oli Feueri-vanakese viimane sõit, tal tiksus täis 10 Talverallit ja enam ta neil ei osale, läheb väljateenitud puhkusele. Mõnikord suvel veel ehk teeb mõne tiiru. Seega, loodame siis uuel aastal juba uue massinaga üllatada. Variante on ...aga need otsused,otsused Wink Aga koer oli jah ilusti korraldajate poolt kinni makstud, passis kannatlikult hanges. Ristsõna oli purakas, kohati oleks täpsustamist vajanud aga eks see eraldaski terad sõkaldest. Miinusena vast hoopis märgiks ära loogikapuuduse mõnedel võistlejatel. Kui on näha, et suure tõusu eel millegipärast masinad ootavad kannatlikult reas, siis ikka ei tasu ette trügida ja keset tõusu seisma jääda, et KP-d otsida  Big Grin Millest see järjekord teie arvates sinna tekkinud oli? Aga muidu, ikka super! Järgmiste kordadeni! Tsutsufrei!  Cool
Vasta
#40

(12-02-2018, 11:38 AM)Prii Kirjutas:  
(12-02-2018, 10:48 AM)Oliverk Kirjutas:  Ei ole nõus et siin ANO1822W on vastus

Aastaarv on 1829. 

Nagu juhendis kirjas on - proteste vastu ei võeta Big Grin
Talveralli ristsõna vastates peabki olema ülitähelepanelik ning selle peale ongi see üles ehitatud.

Et pean kirjutama igaks juhuks vale vastuse ristsõnasse?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne