Uunikute 17. Talveralli 2018 pildid, videod, järelkaja
#81

(20-02-2018, 10:41 AM)PlyVal64 Kirjutas:  
(19-02-2018, 20:17 PM)nymmik Kirjutas:  Panen Kiiruskatsete tulemused, mis mul olemas on. 

MIS ASI see on??? Raisk, kas Inimesed on LOOMAKARI, nummerdatud elukad??? 
Ma mõistan, et Te pole kõige sportlikumad poisid aga meetrise lati ALT läbi joosta karjapoisi hüppamise asemel... Ma ei arva, et Te peaks rulli, veel vähem floppi oskama!!! 

Kas ma pean kuulutama välja "Eksperiment: noorem generatsioon mõtlema" on läbikukkunud ja Uunikute 18.Talveralli veebruaris 2019 toimub vanal klassikalisel kvaliteetsel tasemel perekond Veskite korraldusel??? Et nagu PÄRISELT?
Ma ei mõista mida siin lärmata,kõik ei peagi nii olema nagu sinul oli,sinu rallidel võitsid peaaegu koguaeg samad näod,kes nüüdsetel rallidel aga tagaotsas istuvad. Kiirabi UAZ-ik pole ka enam katsetel kõige kiirem nagu sinu lisakatsetel oli,kus tõmbas kõikidele koti pähe,ning sa kostsid selle peale,et see mees ongi kiire,miks nüüd polnud?!  Nüüd on vähemalt võimalus kõikidel võrdsed võita,kaotada olla kiired jne. igasugune sõprade soosimist pole!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#82

Hai,

et kui saab veel, lisaks ka ühe "isehakanud Tänaku" siis häbiposti juba:
   

ja et täiesti olematus kurvis välja sõita, siis kiirus pidi vist oma 160 vähemalt olema...või jooksis hoopis ootamatult mõni purask ette? :P
   

Tegelikult muidugi ise lihtsalt räigelt segasin juhti, rääkides vist alul koerast, kes sealkandis kohe igahetk teele lubas hüpata... ja siis palusin veel hoo pealt nautida idüllilist vaadet 180kraadi vasakule jäävale jõele ja vesiveskile, samas promodes Võhandu maratoni, kus sarnaseid palju lähemalt näeb jnejne...kuniks parem ratas lahtises teepervele lükatud lumes ja sealt edasi nagu nõiaväel kraavi ära vedas.
Samas annaks "tolle Tänaku" kätte iga kell ükskõik millise oma saani juhtraua uuesti. Sest hoolimata täiesti kustumas mootori ja "krtteabmille" poolhärmas monokarbuutori jõuetust kombinatsioonist, p..s tagaamortidest ja endiselt üherattaveost, mis aastatuhande vahetuse paiku toodetud Nokia HKPL1 abil teega ühenduses...suutis päris kiiruskatsetel auto ikkagi "kakskümmendmidagi" kohtadel veatult finishijoonele tuua :)

Küll aga tahaks kraaviskäigu järel siis ka siitkaudu tänada ennekõike beezhi Gaz69 tiimi (vist 14 oli võistlusnr.), kes ei pidanud paljuks mõned minutid oma võistlusajast meie sikutamisele hukata, siis vist musta Pobedat, kes meile vähe rammusama köie selle tarbeks jättis...ning seltskonda nooremaid, kes punasel Mossel (miski "studentbays" logoga?) kulges ja Gazi tõmbamist hoolimata sügavast lumest siiski ka inimjõul toetama tuli (kuigi alul korraks jäi mulje, et nagu tänapäeval kombeks, siis "moblaga klõps" ja siva edasi : )



Igaljuhul rõõm oli järgmine hommik tõdeda, et pehme lumi nagu emasüli: polnud isegi kogunenud "paatinat" rikkunud, plekist/värvist rääkimata...ainuke kaotus siis vist oligi see kaotatud 22min vms, mis tänu "rasketehnika" ootamisele AKPsse hilinesime.
   

Ning noh, et keegi "köögipoolelt", kes ilmselt parimat soovides vähemalt mingi esialgsegi lisakatsete info siia pani (parema saamiseni?)...nüüd taha saab, ka vist päris kena ikka pole. Mul näiteks küll polnud väga raske korra teine "aken" kõrvale lahti teha stardinimekirjaga...ja siis "ctrl+f" abil numbrite järgi otsida, mis masinad siis ntks eesotsas domineerisid ( kus küll peale paari "rootslase" tundus suht VAZide pidu olema...et järelikult ikka häid autosid me idanaaber omal ajal tootis ;)
Vasta
#83

(20-02-2018, 20:35 PM)hundu615 Kirjutas:  Ma ei mõista mida siin lärmata,kõik ei peagi nii olema nagu sinul oli,sinu rallidel võitsid peaaegu koguaeg samad näod,kes nüüdsetel rallidel aga tagaotsas istuvad. Kiirabi UAZ-ik pole ka enam katsetel kõige kiirem nagu sinu lisakatsetel oli,kus tõmbas kõikidele koti pähe,ning sa kostsid selle peale,et see mees ongi kiire,miks nüüd polnud?!  Nüüd on vähemalt võimalus kõikidel võrdsed võita,kaotada olla kiired jne. igasugune sõprade soosimist pole!

Mis aegasid puudutab, siis pöördu kiirete kaassõitjate, Kohtunike (näiteks Antole ja ka Alvarile, kes on AEGA võtnud!!!) ja kuratteab kelle poole, ja kaeba vanaema kassile et sa sõita ei mõista... PS: Kiirabi-UAZ on ka seekord kuratlikult kiire, lihtsalt on teised ka sõitma õppinud ning oma kergetele võimsatele autodele rehvid alla ostnud!!! Ainult herr Mähar BUSiga ja esimesed kaks saavad olla uhked, teistel(meil ka) tuleb veel harjutada, et uaazik-kuudi käest mitte põhimõtteliselt tappa saada... 

Muuseas, täiesti samad tegelased on ka seekord eesotsas, lihtsalt ENAMUS läbi aegade kiiretest katsetulemuste tegijatest enam ei sõida, sõidavad aeglase rasketehnikaga või on üldse Kohtunikud! Esimesed kaks, teistest kaugel ees on Martin Saan ja Margus Kivi. Herr Saan oleks peaaegu katse kinni pannud ka Laitses, kaotas vaid paljuveolisele pisi-Pappeli Audile ja herr Kivi on üle KÜMNENDI igalpool ja kogu aeg eesotsas olnud! Siis ongi 10 sekki tühjust, kuhu mahuks ära kogu edasine nimekiri! 
Meie herr Kristjuhaniga saime täiesti tavalise K70 tulemuse, kuhu jäi sitaks varu! Rahulikult kolmanda koha jagu, kiiremini kindlasti mitte. So what??? Näiteks kolm korda hüppas 2.käik välja jne, see on nii meie viga kui täiesti poohui fakt. Ja näiteks herr Hinsberg istus ju valli otsas Big Grin Ülejäänud esiots 3-22 koht on ka kõik enamuses vanad tuntud tüübid, lihtsalt seekord on mõned ehk umbes KÜMME+ ÜLIkiiret puudu!!! 

Stern Ilves - seekord Lapakaga, Martti Suur seekord iidvana Isuzuga; Herkki Reismann (Celica), Jaanus Palo (Lada-Muhk + Fiatid) ja Imre Nõmmik (Volgast Muhuni ja Subarumuhust Datsunini) Kohtunikud.
Toomas Kreek(Lada), Veiko Vilu(412), Sander Ilves(Lada), Tarmo Remmet(2140), Uku Heldna(Lada), Ervin Kroon (Iltis), Villu Koppel(TaunusV6+XR4), Harri Tiidus (Opel GT), Hasso Arnim (635i), Enar Pank (2107), Taavi Siirus (2105) jne, jne - KÕIK need olid puudu! See oli praegu peast läbi aegade lisakatsete kiiremate nimekiri, kes KÕIK on olnud sama kiired ja KIIREMAD, kui seekordne esikolmik!!! 

Eelmine aasta ma teadlikult hoidsin eemale tulemustest ja isegi autasustamisest - ma lõpuks sain oma abikaaga lõputult tantsida! Seekord panin tähele ja kuulsin laiemat nurinat just autasustamise ja selle "organiseerimise" poole pealt! Ja panin ise ka tähele: mis kuradi numbrid??? Tegu on INIMESTELE korraldatava vanade AUTODE üritusega ja Inimestel on nimed ja autodel mark-mudel-aastaarv (mis on kogu tulemuste pingerea aluseks)! Kui sulle meeldib olla number, mine vanglasse või tõuloomafestivalile!! Seal saad olla fa...ng number! 

PPS: kui JUBA lisakatsete tulemused ja üldine tulemuste usaldusväärsus kõneks on, siis ma ei saa aru, miks on SAMA koondajaga (kuna on ümardatud, siis komakohad ei loe, mis Ajakaardile kirjutati) 1972 Commo tagapool 1973 K70't ja meie ees on 1975 Volvo ning 1980 Alfa??? Kindlasti on seda viga veel. Meie peaks olema 22.kohal Big Grin Commo 21.
Tuletan meelde: 

Tsitaat:Juhend 9. TULEMUSED (käivad KÕIGI tulemuste kohta!!!) - Võrdse lõpptulemuse korral on parem see meeskond, kes lõpetas vanema jõuvankriga.  Vajadusel määrab paremuse väiksem rataste arv (kõigil 4), katuse olemasolu (kõik kõva katusega) ja veorataste arv (kõigil 1, ainult Volvol võib olla originaalis blokkdiffer), just sellises järjekorras. 


Muuseas, selle punktiga on kunagi ka üldine kolmas-neljas ära jagatud!
Vasta
#84

(20-02-2018, 10:41 AM)PlyVal64 Kirjutas:  
(19-02-2018, 20:17 PM)nymmik Kirjutas:  Panen Kiiruskatsete tulemused, mis mul olemas on. 

MIS ASI see on??? Raisk, kas Inimesed on LOOMAKARI, nummerdatud elukad??? 
Ma mõistan, et Te pole kõige sportlikumad poisid aga meetrise lati ALT läbi joosta karjapoisi hüppamise asemel... Ma ei arva, et Te peaks rulli, veel vähem floppi oskama!!! 

Kas ma pean kuulutama välja "Eksperiment: noorem generatsioon mõtlema" on läbikukkunud ja Uunikute 18.Talveralli veebruaris 2019 toimub vanal klassikalisel kvaliteetsel tasemel perekond Veskite korraldusel??? Et nagu PÄRISELT?

Priit, mis sa lärmad. 
Kuna osalejad soovisid oma kiiresõidu aegasid, siis need on mul ainukesena olemas. Kõik lõplik puhas vaade peaks tulema Alvarilt, kuna mul lihtsalt füüsiliselt ei ole andmeid.

Ehk minu üles pandud fail on puhas katse aeg ja tõmmatud kokku exceliga, seal ei ole autode vanust ülekäidud, vaid näeb kui kiire olid ühel ja teisel katsel ja kokku katsete aeg.

Ja Priit kuna sa nii väga soovisid, siis täiendasin TV kõrval seda faili.

Nautige, kuniks Alvar taastub ja kogu koondi teieni toob.
.pdf lisakatsed2.pdf Suurus: 47.78 KB  Tõmbamised: 453


Mis aga puudutab Uunikute Talveralli muutusi, siis sa ise ei tahtnud/julgenud neid ellu viia. 

Konstruktiivne tagasiside, mis puudutab seekordset ristsõna on vastuvõetud ja siit on ka tehtud järeldused sellest, mida teisiti teha. 
Ristsõna loomisel ei olnud eesmärk mahakirjutavat ristsõna teha, see oleks olnud piinavalt igav. Vähemalt nii tundus tookord, heameel on et ka osad osalejad on sellega päri.



Ma nüüd alustan igatahes Muhuklubi "Kevadralli" ja Suvepäevade raja koostamisega.
Vasta
#85

See poriloopimine siin on VÄGA INETU! Ma pole sõitmas käinud, alati kaasa elanud ja nüüd selline sõda eimillestki? Mis siis kui mõni asi oli tiba teisiti? Uuel korraldajal läheb tõesti aastaid, et ree peale saada, selge see.
Kui talveralli on regatud kaubamärk, siis on torin õigustatud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#86

Vaatan kella 1:20 @ 21.veebruar... ja nüüd on kõik tulemused koos ja statistikat rohkem, Kui Ei Kunagi varem. 
Aga See postitus jääb koos kommentaaridega ja värskema peaga küll homsesse (tegelikult tänasesse) õhtusse.
Vasta
#87

(21-02-2018, 02:19 AM)Marko Kirjutas:  See poriloopimine siin on VÄGA INETU! Ma pole sõitmas käinud, alati kaasa elanud ja nüüd selline sõda eimillestki? Mis siis kui mõni asi oli tiba teisiti? Uuel korraldajal läheb tõesti aastaid, et ree peale saada, selge see.
Kui talveralli on regatud kaubamärk, siis on torin õigustatud.

Ei ole ma ka osalenud,ega tunne väga puudust ka,ju siis ei söenda kaotada,jääda viimaseks Smile

(10-02-2018, 21:05 PM)tarmok Kirjutas:  olles talverallilt õnnelikult koju jõudnud ja õlle avanud, on aeg teha kokkuvõtte
auto pidas vastu, ise pidasin vastu, ilm oli hea ja üritus ise ..... nagu ka eelmine aasta ... ÜLIKÕVA Big Grin
Müts maha meeste ja naiste ees kes viitsisid meile sellist üritust korraldada, jätkake samas vaimus

ekipaaz nr 9

Vot sellised postitused kuuluvad siia teemasse,sellest saab aru, enamus on positiivselt häälestatud ja neile meelmis,see ongi kõikse tähtsam.Ma justkui aru saand,et see üritus kui selline ikka fun,mitte et.
Vasta
#88

Veskioja:



Tsitaat:Vot sellised postitused kuuluvad siia teemasse,sellest saab aru, enamus on positiivselt häälestatud ja neile meelmis,see ongi kõikse tähtsam.Ma justkui aru saand,et see üritus kui selline ikka fun,mitte et.



Üritusel aastaid osalenuna ja ka seekord, kinnitan et kõik oligi väga hästi. Ma ei mäleta, et kunagi nii täpne rajalegend oleks olnud.
Kuna peakorraldaja ametlikke tulemusi pole avaldanud, siis need inetud eel-tatipritsimised võiks tõesti olemata olla, niipalju ikka suudame ennast ohjeldada?
Vasta
#89

Vaade ürituse kvaliteedile on ikka tugevasti sõltuvuses sellest, kas oled korraldaja või osavõtja, edetabelis kõrgel kohal või enda arvates ebaõnnestuja. 

Mida suurem ja populaarsem on inimene/üritus, seda rohkem on sellel ka mahategijaid. Minu poolt veelkord kiitus korraldajatele ja palju jõudu tulevikuks vaatamata kriitikale. Vanatehnikaüritus on ikka nautimiseks, ülbe kritiseerimine on lihtsalt labane ja väiklane. Kui ei teaks, et peakorraldaja on muutunud, siis sisu ja vormi järgi küll märkimisväärset vahet ei ole näha. 

Lisan kriitikanoole tulemuste venimise kohta. Nii samal õhtul kui ka lõpptulemuste avaldamine on selgelt liiga pika vinnaga. Ülim täpsus ei ole vajalik, eriti olukorras, kus vaidlustamisi ei arvestata. Soovitan uurida, kuidas seiklusministeerium suudab reaalajas tulemusi esitada. Osavõtu mõttes on vanakooli paberite täitmine loomulikult mõnus, kuid tagasiside mõttes ei ole vaja olla 20. sajandis, vaid võiks astuda uude sajandisse. 

Kuid veelkord - mina olen juba eelmise korraldaja ajast harjunud selle eripäraga ning ei pea seda probleemiks. Kui aga saab paremini, siis võiks proovida.
Vasta
#90

Ka võistkond 43, Hillman Super Minx iga tänab korraldajaid superhea ürituse eest. Olen aastaid hoogu võtnud osalemaks, kui alati on elu teistpidi tahtnud. Seekord siis saime ennast viimase hetke - viimasel hetkel kirja jõudsime rajale ja ilma probleemideta ka õnnelikult finisisse. Nagu ma hiljem olen kuulnud, siis oli suht suur ebausk, et suudame lõpetada, aga Inglise vanahärral oli peale 40 aastat Rootsi küünis seismist ilmselge soov taaskord tegus olla. Smile

Korraldusliku poole pealt saan öelda ainul kiidusõnu, legend oli väga täpne, ilm ja rada super. Ristsõna tekitas rajal kohati korralikku vahkviha, et "mida......te siis nüüd tahate", aga tagantjärele nõustun igati, et see segas väga hästi kaarte ja andis paljudele võimaluse..... Tulemuste väljakuulutamine, delo tehniki...ilmselt saab seda paremaks teha, aga iga asi vajab aega....

Meeldiv on sellise formaadi juures ka see, et ei lasta "silmi ruutu minna" ehk siis kihutamine on mõttetu. Samas tunnistan, et sain silmad ruutu küll, aga seda  rooli tagaristsõna nuputades, proovides juba ette vastuseid aimata....kohati isegi õnnestus.

Korraldajatele jõudu, jaksu ja suht paksu nahka, kui kannikatunne ütleb, et teete õiget asja, siis pange sajaga edasi, Koerad hauguvad, karavanil on teised eesmärgid..... 100+ võistkonda rajale saata, kõik elus - terved ja järjekord ukse taga...järelikult on hea üritus!

Olen olnud seotud mõnevõrra samalaadse võistluse korraldamisega maastikul ja seeläbi tean täpselt, et korraldaja on alati süüdi, sest reeglina loobivad P...ka ventikasse justnimelt need kodanikud, kes ise ei ole elus midagi samalaadset korraldanud. Tehke proovi ja kutsuge kõvemad kommenteerijad järgmine aasta korraldama, kaasalööjaid on väga heal juhul 5%, proovitud ca 8 aasta jooksul...

Veelkord jõudu ja jaksu!

Priit
Vasta
#91

(21-02-2018, 02:19 AM)Marko Kirjutas:  See poriloopimine siin on VÄGA INETU!
Tsitaat:Ma pole sõitmas käinud, alati kaasa elanud
ja nüüd selline sõda eimillestki? Mis siis kui mõni asi oli tiba teisiti? Uuel korraldajal läheb tõesti aastaid, et ree peale saada, selge see.
Kui talveralli on regatud kaubamärk, siis on torin õigustatud.

Mu arust pole justkui tegu poriloopimisega vaid kriitikaga. Kas õigustatud, ei  oska öelda kuna
Tsitaat:Ma pole sõitmas käinud, alati kaasa elanud 

samas avalik kriitika on iga kell parem kui nurgatagune susimine ehk kui 2 automotolast saavad kokku ja hakkavad korraldust kiruma aga avalikult korraldajale näkku ei taha öelda.
Mulle meeldivad inimesed, kes otse näkku ütlevad, mis nad mõtlevad, mitte ei räägi taga. Loodan, et ka korraldajatele.
Vasta
#92

(21-02-2018, 21:25 PM)indreksirk Kirjutas:  Osavõtu mõttes on vanakooli paberite täitmine loomulikult mõnus, kuid tagasiside mõttes ei ole vaja olla 20. sajandis, vaid võiks astuda uude sajandisse. 

Kuid veelkord - mina olen juba eelmise korraldaja ajast harjunud selle eripäraga ning ei pea seda probleemiks. Kui aga saab paremini, siis võiks proovida.

See ongi eripära. Ristsõna õigust kontrollida sellise mahu juures ei saa kuidagi kiiremini. Alwaro on teinud selle muudatuse, et tähti enam ei loe, mis kiirendab räigelt õhtuste tulemuste saamist. 
Lõpptulemusi saab kiiremini: ega ma ikka mitte kunagi "täiega" ei teinud, sest lihtsalt ei viitsinud! Ja lisaks viitsimisele pole Alwarol ka seda aega mis minu oli vabalt võtta. Nõus, natuke ikka liiga kaua läks, sest idee oli õhtuks kõik valmis saada.
Mis tulid alati kiiresti, olid ajapõhised tulemused, need on ju "olulised" Big Grin Ralli ikkagi.  

Mis kõike muud puudutab: tänasel päeval VANATEHNIKA sõidul hakata rõhuma moodsale arvutus/ajavõtutehnikale, samas mitte rajale lasta reaalset vana tehnikat??? Sa ju tead, kuidas seda tegevust nimetatakse Wink 
Seesama liiga hea elektroonika on ka põhjuseks, miks näiteks mul oli natuke igav! LIIGA täpne on nii rada/Legend kui selle jälgimine. Kuni 12.rallini tegime hodomeetriga ja lõbu oli kõigil rohkem. Selline oli autentne raja kirjutamine ning muuseas, Alwaro, olles siis kontrollija, kontrollis ka oma auto hodomeetriga. Sealt saime "keskmised vahemaad".  Muuseas, reaalsus, kuidas teha põnevamaks...
Seekord meie rallikas Terratrip2 valetas piisavalt palju, et minna kergema vastupanu teed GPS-põhise nutifoni-tripmasteriga.
Vasta
#93

(21-02-2018, 23:51 PM)honkomees Kirjutas:   avalik kriitika on iga kell parem kui nurgatagune susimine
Indreksirki post sisaldab ka kriitikat ja ettepanekuid, samas selle lugemine ei tekita tülgastust, nagu Val oma.
Viimane post näitab muidugi vastulausetest arusaamist Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#94

(22-02-2018, 21:43 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Seekord meie rallikas Terratrip2 valetas piisavalt palju, et minna kergema vastupanu teed GPS-põhise nutifoni-tripmasteriga.

See milline vidin valetab ja milline mitte.. seda ei tea keegi. Mõõteriist taadeldakse paika km postide järgi. Legendis üldjuhul on ka märgitud kus rajameister oma relva taatles ja millega märkis. näiteks et taatlemine: Otepää-Tartu mnt 37-39km. Kus siis võimalik igal trallitajal oma kellad (enne rallit) taadelda.
Küsimus ei ole ju õigetes meetrites, vaid selles, et sinu meetrid peavad kokku langema rajameistri omadega. Reeglina rada märkides sõidetakse oma suunavööndis, aga "ralli" ajal lõigatakse kurvid otseks. Iga kurv tuleb trajektoori vahe juba 3-5m. Aga Talverallil see ei loe, siin hinnatakse ainult suurusjärku.  Kui viga alla 100m on OK.
Rallidel kus peab täpilt sekundis sõitma on sisteemid parematel vendadel dubleeritud. Metsas, kõrgete hoonete ja suurte tõusude-languste peal Gps põhised tooted tillitavad korralikult, kui nad satti ei näe siis nad lõikavad kurvi otseks, vähe targemad arvutavad kiiruse ja aja järgi läbitud vahemaa, kui side satiga kadund. Terratripp valetab treppis või auklikul teel (ja palju !) ja mõned Genialistid suudavad terratripi siduda ka vedavate ratastega, ehk nagu ketsi annad... meeter lippab. 
Rallidel kus ka juusekarv lõhki aetakse on igal "tulipil" märgitud ka konkreetne punkt, kus see vahemaa on fikseeritud. 

Selle aasta rada pakun, et oli Kepsu põhine, ja legend oli täpne.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#95

(22-02-2018, 23:45 PM)spitfire Kirjutas:  Selle aasta rada pakun, et oli Kepsu põhine, ja legend oli täpne.


Raja sõitsime puhtaks kasutades 3 erinevat mõõtjat: auto odomeeter, tahvel Google Mapsiga, Android ralli tripmeetriga. Ja jutt täiesti õige - näitasid vahemaid erinevalt! Võtsimegi arvesse nende kolme enamvähem keskmise. Kui siis veelkord päris teadmatult (nagu osaleja Stardis) Rada mindi üle kontrollima, kõik klappis täpselt nii palju, kui see kõiki mõjureid arvestades võimalik on. Imelik ongi, et juba keegi pole siiani (?) teatanud, et tema mõõtetehnikaga rada üldse ei klappinud...
Vasta
#96

(22-02-2018, 21:43 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(21-02-2018, 21:25 PM)indreksirk Kirjutas:  Osavõtu mõttes on vanakooli paberite täitmine loomulikult mõnus, kuid tagasiside mõttes ei ole vaja olla 20. sajandis, vaid võiks astuda uude sajandisse. 

Kuid veelkord - mina olen juba eelmise korraldaja ajast harjunud selle eripäraga ning ei pea seda probleemiks. Kui aga saab paremini, siis võiks proovida.

See ongi eripära. Ristsõna õigust kontrollida sellise mahu juures ei saa kuidagi kiiremini. Alwaro on teinud selle muudatuse, et tähti enam ei loe, mis kiirendab räigelt õhtuste tulemuste saamist. 
Lõpptulemusi saab kiiremini: ega ma ikka mitte kunagi "täiega" ei teinud, sest lihtsalt ei viitsinud! Ja lisaks viitsimisele pole Alwarol ka seda aega mis minu oli vabalt võtta. Nõus, natuke ikka liiga kaua läks, sest idee oli õhtuks kõik valmis saada.
Mis tulid alati kiiresti, olid ajapõhised tulemused, need on ju "olulised" Big Grin Ralli ikkagi.  

Mis kõike muud puudutab: tänasel päeval VANATEHNIKA sõidul hakata rõhuma moodsale arvutus/ajavõtutehnikale, samas mitte rajale lasta reaalset vana tehnikat??? Sa ju tead, kuidas seda tegevust nimetatakse Wink 
Seesama liiga hea elektroonika on ka põhjuseks, miks näiteks mul oli natuke igav! LIIGA täpne on nii rada/Legend kui selle jälgimine. Kuni 12.rallini tegime hodomeetriga ja lõbu oli kõigil rohkem. Selline oli autentne raja kirjutamine ning muuseas, Alwaro, olles siis kontrollija, kontrollis ka oma auto hodomeetriga. Sealt saime "keskmised vahemaad".  Muuseas, reaalsus, kuidas teha põnevamaks...
Seekord meie rallikas Terratrip2 valetas piisavalt palju, et minna kergema vastupanu teed GPS-põhise nutifoni-tripmasteriga.

Mina näiteks olen kõik rallid odokaga sõitnud......

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#97

(22-02-2018, 21:43 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ..... et minna kergema vastupanu teed GPS-põhise nutifoni-tripmasteriga.

Ka Sina Brutus?
Meenuvad aastate tagused arutelud, kus kõik elektroonilised abimehed olid rangelt mitte soovitatavad. Nüüd on suurel osal rallijatest esiklaas GPS-e, tahvleid ja nutifone täis kleebitud.
Me oleme jäänud veel vanamoeliseks - sõidame auto oma näidikute järgi. Kella ainult autos pole, seda peab kaardilugeja aeg-ajalt telefoni pealt vaatama.
Vasta
#98

(23-02-2018, 09:56 AM)ruut Kirjutas:  
(22-02-2018, 21:43 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ..... et minna kergema vastupanu teed GPS-põhise nutifoni-tripmasteriga.

Ka Sina Brutus?
Meenuvad aastate tagused arutelud, kus kõik elektroonilised abimehed olid rangelt mitte soovitatavad. Nüüd on suurel osal rallijatest esiklaas GPS-e, tahvleid ja nutifone täis kleebitud.
Me oleme jäänud veel vanamoeliseks - sõidame auto oma näidikute järgi. Kella ainult autos pole, seda peab kaardilugeja aeg-ajalt telefoni pealt vaatama.

Ka mina, kuna Terratrip2'te ei saanud profid ka seekord täpseks, Margus/Ülle nimelt tegid seda terve pika tee Käärikule. Algne Terratrip1 olevat palju parem ja reguleeritavam? Ma hakanud pigem jamamagi vaid kontrollisin selle näitu diginäidikult. Küll nullisin kogu ralli ka "õiget" seadet, et oleks õige fiiling. Samas pole ka see puutetundlik mingi õnnistus, mitmed korrad nullis kõik ära ja siis on ikka hea klassika armatuuril Big Grin Ehk tegime sellist segu-mõõtmist ja üks mehaaniline näit jooksis alati lõigu stardist.  

Aga see aasta polnud mingi mõõtevahendiga keeruline sõita - ma olel kunagi ka Pontu LeMansiga miilides hodoka järgi sõitnud, kui kaarti luges ja peast arvutas 10-aastane poeg ksf!Malloc...vaat see oli null-autona raske ja lõpuks Türi taga põldude vahel me ka ära eksisime Big Grin Nullina olime ju ees ka ja jälgi suvel pole...aga 100 meetri peale on 3 teeotsa metsa sisse....
Esiteks on jah rada "liiga" täpne, mis on ühelt poolt uhkuse asi, teiselt poolt selgelt "jama". Sestap ma ka seekord kaarti lugesin, et rada näha täiesti selge pilguga! Omamoodi oli "häda" ka Margus, kes on sealsamas teedel "liiga palju" tööalaselt sõitnud ja samamoodi teadis ette, mis tuleb ja kuhu keerab. Sest tegu oli ju kohalike peateedega. 

Kes mäletab toda Läti ringikest kalarootsuga Big Grin Teed nagu searajad, märgistust pole, enamusele esmakordne kogemus seal sõita ja mingit imeasja Legendis vaadata jne. 
Teine teema ongi Eesti LIIGA HEA teede märgistus ja teede hooldus!!! Kui mitu ILMA LIIKLSUMÄRGITA ristmikku kokku üldse oli? Mõned Y-ussikeeled taluõuedesse keeramiseks ja äkki 1-2 suvalist teekest veel. Kõik teised on ju kaugelt hoiatusmärkidega tähistatud. Aga see on Eesti ilma ja ikka liigsuure osalejaskonna probleem. Seda "liiga head" teede tähistamist panin ma seekord küll esimest korda tähele!!!
Vasta
#99

(23-02-2018, 10:56 AM)PlyVal64 Kirjutas:   Sest tegu oli ju kohalike peateedega. 

See valmistas mulle ka väikse pettumuse, ootasin Otepää kandis kõva keerutamist legendaarsete rallikatsete ja väikseste kurviliste teede peal, sama ootus oli kui Haanja kanti hakkasime jõudma aga Otepää kandis ei olnud peaaegu üldse väiksematel teedel sõitmist, pärast paari ringi ümber mõne talu kohe sirget teed pidi Sangaste poole, sama Haanjas, kus huvitavamatest lõikudest oligi Rõuge-Plaani-Misso. Missost tagasi kuni poole Kanepi-Otepää teeni oli suurem osa maanteesõit. 

See ei ole mõeldud vingumisena aga kohaliku tähelepanek, ilmselt mujalt pärit sõitjatele võisid need "kohalikud peateed" ka väga huvitavad sõita tunduda aga mulle tundus et väga palju potentsiaalseid huvitavaid lõike jäi pikkade maanteelõikude pärast sõitmata  Smile Muidugi arusaadav on ka see, et paksus metsas huvitava tee ääres võib olla keeruline huvitavaid KP-sid leida. 

Karula kant oli minu jaoks ka suuresti võõras ja sinna väga ei ole sattunud niisama tiirutama, see oli jälle omamoodi huvitav.
Täpne legend ja heade katetega teed on ainult plussid.
Vasta

Enne kui odoka järgi sõitma hakkate tehke väike test. Laske jääpeal ratas ringi ja jälgige mis odokas teeb ... Enamusel autodel tuleb spido tross ju käimarist, ehk siis vedavalt rattalt. Koha peal 400m odole kerida ketsi lastes pole jääpeal mitte mingi probleem. Ja tihti sebitakse see üübertäpne terratripp ka selle sama spido trossi jätkuks :Sadmis ei ole väga tark tegu.  
Ma näinud ainult üht tagaveolist pilli, millel juba tehase seades spido tross jookseb esirattast. Aga ka see jääpeal blufiks, kuna plokki pidurdades meeter ju ei jookse.. Moodsate autode kohta ei tea midagi, kas need on vähe nutikamad või mitte.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne