Uunikute 17. Talveralli 2018 pildid, videod, järelkaja
Musta huumorit tehes ütleks, et puudu on veel üks mees kirjutisega, et mingi masin kooserdas tal ees ning sellel tuleks rehvid läbi torgata. Tulemuste teemas mainiti tabavalt, et kogu see fun, mis üritus tegelikult oli, kaob selle järelkaja sisse alati ära. Nii sellel, kui ka eelnevatel aastatel.

Samas, teema lugemine on kõigil vabatahtlik k.a. mina.
Vasta
(10 tunnid tagasi)spitfire Kirjutas: Enne kui odoka järgi sõitma hakkate tehke väike test. Laske jääpeal ratas ringi ja jälgige mis odokas teeb ... Enamusel autodel tuleb spido tross ju käimarist, ehk siis vedavalt rattalt. Koha peal 400m odole kerida ketsi lastes pole jääpeal mitte mingi probleem. Ja tihti sebitakse see üübertäpne terratripp ka selle sama spido trossi jätkuks :Sadmis ei ole väga tark tegu.  
Ma näinud ainult üht tagaveolist pilli, millel juba tehase seades spido tross jookseb esirattast. Aga ka see jääpeal blufiks, kuna plokki pidurdades meeter ju ei jookse.. Moodsate autode kohta ei tea midagi, kas need on vähe nutikamad või mitte.

Kusjuures meie nutitelefoni tripi äpp jõudis omale natuke üle 1km distantsi ette kruvida selle poole tunniga, mis auto enne starti Tehvandi parklas kohapeal töötas. Puhtalt satelliitide ebatäpsuse tõttu siis. Nii et ega seegi lahendus päris kindel pole. Tavaliselt sõidu ajal satelliitide signaal tugevam, aga kogu päeva distantsi võib ära rikkuda KPs seismine küll. Mu massinal on hodomeetri nullimiseks vaja käsi armatuuri alla panna, sealt õige trossi ots üles leida ning seda keerata nii palju kuni tripmeeter ringi peale teeb ja uuesti nulli jõuab. Ja seda täiesti originaalis. Sõidu pealt aga põhimõtteliselt võimatu tegevus. Muidugi saab ka ilma nullimata vahemaid arvutada, aga nutiäpp ikka paljupalju mugavam. Smile
Vasta
(11 tunnid tagasi)Mart Laanelepp Kirjutas: Muidugi arusaadav on ka see, et paksus metsas huvitava tee ääres võib olla keeruline huvitavaid KP-sid leida.

See paksu metsa teega on alati kaks häda: läbipääsetavus ja... läbipääsetavus! Seekord olevat rajameistrid peaaegu et vahepeal sellistele teekestele kinni jäänud. Märg sügis ja trassi "Lukustamise" ajal ol iilm ju vägagi vedel :Big Grin
Ja sisi tuleb teine äärmus, mida oleme ka paar korda tunda saanud: üks "suremine" sellisel teel ja kogu asi ongi pees! Kaks korda hommikul stardi lähedal seda juhtunud ja kogu ralli on veninud. Ehk kasutatav tee võiks olla vähemalt 1,5 auto laiune, üheauto searada kraavide/vallide vahel talvel on "ohtlik". Esimene oli ummik, kui USA diisel-kastikas ära kooles kütte jäätumise pärast ja siis korviga tsikkel saadi mööda üle lumevalli ning ära vedama. Teine oli aga kraavis pritsumasin, mille kätte saamine oli juba tõsisem tegevus Big Grin Mõlemal korral kõrgete vallidega searada, kus ümber pööramine ka võimatu. Ehk see "igavus" on talvel natuke paratamatus! Ja nendel teedel ei ole teehooldus ka nii kindel, pigem on need ju viimased, mis lahti lükatakse. Kuna Talveralli on ajaloos toimunud tõesti kõigis Eestis veebruaris ette tulevates ilmaoludes, siis on mingi kogemus ju kõigil olemas Big Grin 
Põnevad KP'd on ka probleem metsateedel, nõus. Pigem on need KPd jällegi tiheasutuses ja 120 autot on peale suurte asulate igal pool mujal "liiast". Eelmine aasta ju mingi purjus hull oli sõitjad teepealsete kividega kostitanud??? Endisel suurel maanteel...
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: olef, 1 külali(st)ne