Golf Mk2 1.6D vabalthingav ei taha soojalt ega külmalt käivituda
#21

Kunagi oli sama asi venna autoga . Viga oli katkises küünalde kaitsmes mis asus mootori ruumis. Oli katki ja ei läinud ei soojalt ega külmalt käima. Lükates või tõmmates läks kohe .
Vasta
#22

Lammutasin starteri laiali ja puhastasin ja poleerisin ära, mingit ulme loksu ei täheldanud aga samas pendiksi pool ikka õrnalt loksus. Täna enam külge ei viitsi kruvima minna ja homme-ülehomme ei jõua ilmselt samuti, seega teema jääb pausile mõneks ajaks.
[Pilt: WP_20180212_21_22_47_Pro.jpg]
Vasta
#23

(12-02-2018, 20:39 PM)aavu Kirjutas:  
(12-02-2018, 11:40 AM)corpy Kirjutas:  Tervist,
Muidu üks asi veel. See solenoid võib ju tõmbamisel töötada, sest starterit ei anta. Töötab asendis "süüde sees", asendis "starter" ei anna ühendust.
solenoidid ja süütelukud saab välistada kui pumpa otse vool peale akult ja starterilt saab ju ka otse mutrivõtme-kruvikaga anda korraldust käivitu.
Vasta
#24

Nii, 

Survet püttides ma kahjuks mõõta ei saa kuid mulle tundub, et mootor on ikkagi kohviveski/paadiankru aseaine nüüdseks. Märku annab sellest see, et kui mootorit kedrata siis lööb õlikorgist ja ülevoolust tugeva survega suitsu välja. Variant on, et pütid on nii paksu saasta kihiall eelmisest omanikust, et õlirõngad on lihtsalt kinni. 

Proovitud sai enne sellele tähelepanu pööramist muidugi kõike muud:
1. Starteri hooldus.
2. Pihustite vahetus
3. Eelsüüteküünalde vahetus
4. Pumba torustik sai lahti lapatud ja läbi puhutud
5. Solenoidile ja ka starterile otse sähkut antud.

Midagi ei muutunud, lubab minna ja popsub ka aga käivituma soosi hakata. 
Ilmselt antud ankruga midagi peale ei ole hakata. Odavam leida uus mootor/auto ise.
Vasta
#25

Pane tõmmates käima,mine anna niimoodi pähe,et särtsub ja äkki lööb rõngad lahti.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#26

Mõtlesin ise ka samale. Laseks mingit lahustit püttidesse, las seisab mõnda aega. Käitaks jäägid läbi pihustipesade välja, et hüdrolukku ei tekiks ja prooviks veidi valu anda mootorile.
Vasta
#27

(19-02-2018, 19:24 PM)corpy Kirjutas:  Mõtlesin ise ka samale. Laseks mingit lahustit püttidesse, las seisab mõnda aega. Käitaks jäägid läbi pihustipesade välja, et hüdrolukku ei tekiks ja prooviks veidi valu anda mootorile.

Mis on selle elustamise eesmärk? Kas see pada peab edaspidi olema ülebvaatuskõlbulik? Või piisab sellest, et suudab omal jõul liikuda, suletud territooriumil?

Alljärgnev on minu mõtisklus teemal: liikur suletud territooriumile mõistlike kuludega.

Parima hinna-kvaliteedi suhtega on lasta mootoril lihtsalt töötada normaalse koormuse all. Ehk korras starter, head hüünlad, uus massijuhe ja vähimagi kahtluse korral ka peavoolukaabel ja mineja peab minema. Vajaduse korral võib ju alguses aidata ka väikese törtsu käivitusgaasi või BC-ga., kui muidu üldse ei lähe. Aga selle kõige eelduseks on mootori pöörlemine starterist vähemalt 2 pööret sekundis. Kui olid rõngad kinni, siis väikesegi õnne korral töötavad need end uuesti lahti, kui mootor rhakkab piirajasse käima.  Esimesed korrad võiks rahulikumalt võtta - ikkagi seisnud asi. Aga jah, mootorile ei tee miski paremat, kui toota 80%+ pöördemomendist vähemalt veerand tunni jooksul Big Grin Lööb nii tahma kui ämblikud välja.

Survete mõõtmise võimalust ei ole? See ütleks kohe, kus uba. Kaudselt ütleb seda ka õlitest: pihustid või küünlad maha, 20 ml õli igasse silindrisse, seejärel silindrid puhtaks lasta starteriga (kuni õli enam ei lenda), kiiresti pulgad peale ja kohe käivitus. Kui nüüd elule läheb, on viga hõredas kolvigrupis. Mis võib, aga ei pruugi tähendada kinnijäänud rõngaid.

Igasugused atsetooniga lahustamised jms. kuuluvad pigem jäätmekäitluse valdkonda olukorras, kus kõnealust manti on tasuta käes. Õnnestumise tõenäosus on oluliselt madalam, kui fiftisikstiSad
Vasta
#28

Tervist,

Kogu selle asja eesmärk on piiratud alal masuudipress sõitma panna ja noorele poisile mõneks ajaks lõbu tekitada. Parem kui nutikas istumine ja kutt ise kõrval õpib ka kapoti all käimise selgeks.

Ega's nüüd sellest midagi hullu ei ole kui seda aparaati omal jõul liikuma ei saa. Kui ei saa siis ei saa.
Vasta
#29

Mootori pool asub üks starteri pronkspuks kuhu starteri võlli ots toetub. Kui see on kulunud, poob starteri kinni ja pöörded langevad piisavalt, et enam ei käivitu korralikult. Kui sa seda puksi ära ei vahetanud, siis võib jama ka sealt tekkida.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#30

(20-02-2018, 14:37 PM)viplala Kirjutas:  Mootori pool asub üks starteri pronkspuks kuhu starteri võlli ots toetub. Kui see on kulunud, poob starteri kinni ja pöörded langevad piisavalt, et enam ei käivitu korralikult. Kui sa seda puksi ära ei vahetanud, siis võib jama ka sealt tekkida.

Väga asjakohane märkus. Samas on olemas kogemus, et seesinane puks takistab edukalt selle nõude "vähemalt 2 pööret sekundis" täitmist Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne