20-02-2018, 12:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2018, 14:51 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(19-02-2018, 19:24 PM)corpy Kirjutas: Mõtlesin ise ka samale. Laseks mingit lahustit püttidesse, las seisab mõnda aega. Käitaks jäägid läbi pihustipesade välja, et hüdrolukku ei tekiks ja prooviks veidi valu anda mootorile.
Mis on selle elustamise eesmärk? Kas see pada peab edaspidi olema ülebvaatuskõlbulik? Või piisab sellest, et suudab omal jõul liikuda, suletud territooriumil?
Alljärgnev on minu mõtisklus teemal: liikur suletud territooriumile mõistlike kuludega.
Parima hinna-kvaliteedi suhtega on lasta mootoril lihtsalt töötada normaalse koormuse all. Ehk korras starter, head hüünlad, uus massijuhe ja vähimagi kahtluse korral ka peavoolukaabel ja mineja peab minema. Vajaduse korral võib ju alguses aidata ka väikese törtsu käivitusgaasi või BC-ga., kui muidu üldse ei lähe. Aga selle kõige eelduseks on mootori pöörlemine starterist vähemalt 2 pööret sekundis. Kui olid rõngad kinni, siis väikesegi õnne korral töötavad need end uuesti lahti, kui mootor rhakkab piirajasse käima. Esimesed korrad võiks rahulikumalt võtta - ikkagi seisnud asi. Aga jah, mootorile ei tee miski paremat, kui toota 80%+ pöördemomendist vähemalt veerand tunni jooksul Lööb nii tahma kui ämblikud välja.
Survete mõõtmise võimalust ei ole? See ütleks kohe, kus uba. Kaudselt ütleb seda ka õlitest: pihustid või küünlad maha, 20 ml õli igasse silindrisse, seejärel silindrid puhtaks lasta starteriga (kuni õli enam ei lenda), kiiresti pulgad peale ja kohe käivitus. Kui nüüd elule läheb, on viga hõredas kolvigrupis. Mis võib, aga ei pruugi tähendada kinnijäänud rõngaid.
Igasugused atsetooniga lahustamised jms. kuuluvad pigem jäätmekäitluse valdkonda olukorras, kus kõnealust manti on tasuta käes. Õnnestumise tõenäosus on oluliselt madalam, kui fiftisiksti