Jawa Frankie
#1
Tere.mõtlesin ka teha juttu oma kaherattalisest sõbrast
Frankiest.Nimi tuleb ühest tegelasest Frankestein,kuna ratas koosneb enamjaolt erinevatest ajajärkudest Jawa osadest ja on rohelist värvi.
Ratas ise veeres tehasest välja aastal 1966 ja mudelina 559.nüüdseks istub raami vahel 360 mootor.Maanteeametis sai ka passis andmed muudetud ja mudeliks nüüd 360.

http://fotoalbum.ee/photos/kiiresti2/111424743

Kahjuks on mootor kinni (väntvõll kinni ja kolvid,silindrid õhtal).Viimase omaniku sõnul lasti puhta bensuga ringi.õnneks leidub doonorrattalt töökorras mootor.

http://fotoalbum.ee/photos/kiiresti2/111424741

Ise panin ette 19" velje ja taha 16" korraliku kroomiga veljed koos krossi rehvidega.634 tagumise tule asendasin ka 360 tulega.Rattaga kaasa ei saanud ühtegi võtit seega sai välja vahetatud ka sadula lukk.
Õnnestus ka leida 361(spordi) tagumine 19" rattale mõeldud kiige.Pole verl jõudnud kiiget külge panna.Siis peaks ka langema tagumine ots allapoole kuna amordi kinnitused on kaugemal.

http://fotoalbum.ee/photos/kiiresti2/111424731

Vahepeal sai lastud korda teha ja ära värvida paak,millel on ampermeeter-süüteluku koht sees.
Alles aprillis saan hakata rattaga rohkem tegelema,siis toon ta Soome.Seniks peab ootama.

http://fotoalbum.ee/photos/kiiresti2/111424729

http://fotoalbum.ee/photos/kiiresti2/111424725/

http://fotoalbum.ee/photos/kiiresti2/111424717
Vasta
#2
Mäletan paraleeliks tuues oma esimest 21 volgat, kui läksin Leivategia jutule küsimusega ,kas kannatab 21 mootor asendada rekordi mootoriga. Mati vastas lühidalt ja kiiresti. Auto väärtuse  kaotad ning vanatehnika huvilised hirmutad eemale. Parem kui pornoga ei alustaks. Olin kaua sügavalt löödud. Nüüdseks mõistan Matit. Vanatehnikal on oma väärtus ja tuuning jääb isiku enda sise väärtuseks. Mis nagu nende jawade väljund peaks olema, tulema?
Vasta
#3
(25-02-2018, 12:52 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: Mäletan paraleeliks tuues oma esimest 21 volgat, kui läksin Leivategia jutule küsimusega ,kas kannatab 21 mootor asendada rekordi mootoriga. Mati vastas lühidalt ja kiiresti. Auto väärtuse  kaotad ning vanatehnika huvilised hirmutad eemale. Parem kui pornoga ei alustaks. Olin kaua sügavalt löödud. Nüüdseks mõistan Matit. Vanatehnikal on oma väärtus ja tuuning jääb isiku enda sise väärtuseks. Mis nagu nende jawade väljund peaks olema, tulema?
Leivategija enda valmistatud on ju G-21 kere ja 3-liitrise mootoriga Senatori tehnikaga "värd". Huvitav, huvitav...  Rolleyes
Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta
#4
Tõsi see on et vanatehnik väärtus langeb ja peletab mõne huvilise eemala.Aga ehk võib olla ka vastubidi et mõni vanatehnika huviline tuleb kaema mis riistapuuga tegemist on.
Endal on üks 360 Soomes museo registris(musta numbriga).Isiklikult minule väga meeldib see roheline ratas.Ja vastus küsimusele mis pärast selline .et erineda teistes tänavapildis olevatest jawadest.
Lihtsalt öeldes maitse asi
Vasta
#5
(25-02-2018, 13:36 PM)Walter Kirjutas:
(25-02-2018, 12:52 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: Mäletan paraleeliks tuues oma esimest 21 volgat, kui läksin Leivategia jutule küsimusega ,kas kannatab 21 mootor asendada rekordi mootoriga. Mati vastas lühidalt ja kiiresti. Auto väärtuse  kaotad ning vanatehnika huvilised hirmutad eemale. Parem kui pornoga ei alustaks. Olin kaua sügavalt löödud. Nüüdseks mõistan Matit. Vanatehnikal on oma väärtus ja tuuning jääb isiku enda sise väärtuseks. Mis nagu nende jawade väljund peaks olema, tulema?
Leivategija enda valmistatud on ju G-21 kere ja 3-liitrise mootoriga Senatori tehnikaga "värd". Huvitav, huvitav...  Rolleyes
Ju üks seisukoht on iseeenda arvamus asjast. Teine aga kliendi poolt tellitud töö, mis käib ikka rohkem tellija soovide, maitse ja rahakoti järgi.

Aga teemaalune Jawa mulle väga meeldib, ongi just huvitav vaheldus originaalidele.

Samas on mulle jäänud mulje, et õigele eestlasele on vist geneetilsielt sissekodeeritud, et õige vanatehnika on ikka 100% originaal või vähemalt selle poole püüdlev.
See seletab, et miks väljanäitustel võib kõrvalt pidevalt kuulda vestlusi, et millisel masinal ja milline asi on või pole tehaseoriginaal.
Ning tehnilise poole pealt kaasajastatud või moodsalt värvitud masinate juures näeb nõutuid ja ohkavaid nägusid, et palju tööd ja vaeva nähtud ja tehtud, aga mille nimel... pole enam originaal, aga samas pole ka nii hea kui tänapäevane auto.
Vasta
#6
(24-02-2018, 16:50 PM)kiiresti2 Kirjutas: ...seega sai välja vahetatud ka sadula lukk.
Tere! Kas vana lukk on alles?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne