09-03-2018, 20:38 PM
Kuna ise puutun kokku ikka rehvide vahetusega, siis võin julgelt väita, et tehase mõõtudes olevad rattad ja veljed - nende puhul võib ratas ka 30g olla tasakaalust väljas. Keskmine autojuht ei tunne mitte muhvigi.
Küll aga kui võtta nüüd 16´´ 205/55 rehvi asemel äkitselt 18´´ ja 235/35 profiiliga rehv, siis see on maru kuradi tundlik tasakaalu ja tsentri kohapealt.
Miks?
Lihtne loogika, ega siis ratas sõites ümmargune ole , mida madalama profiiliga rehv, seda ümmargusemaks ta läheb ja seda rohkem tunda annab.
Ehk siis mõlemal on õigus. /55 ja peale profiiliga rehvide puhul on see tsenter suhteliselt suva, 0,5mm siia sinna, ei anna tunda. Alla selle on tsentreerimine tähtis.
Küll aga kui võtta nüüd 16´´ 205/55 rehvi asemel äkitselt 18´´ ja 235/35 profiiliga rehv, siis see on maru kuradi tundlik tasakaalu ja tsentri kohapealt.
Miks?
Lihtne loogika, ega siis ratas sõites ümmargune ole , mida madalama profiiliga rehv, seda ümmargusemaks ta läheb ja seda rohkem tunda annab.
Ehk siis mõlemal on õigus. /55 ja peale profiiliga rehvide puhul on see tsenter suhteliselt suva, 0,5mm siia sinna, ei anna tunda. Alla selle on tsentreerimine tähtis.
Come to the dark side, we have cookies!