(Seda postitust muudeti viimati: 09-03-2018, 00:01 AM ja muutjaks oli toomas969.)
Tz4 k14 ja victoria 350
Ok,siis näitan ka lõpuks oma salajas hoitud isa valmistatud trakku ära.Kuigi hakkan ellu äratama tz. Jäi ka pildile Victoria.Viimasele nime panemine osutus probleemiks sest polnud kusagilt kinni hakata.Nn.nime panin. Mooori järgi,mis on siis valmistatud Saksamaal 1939a.Nimelt tegu trofee tsikli mootoriga,mis omab 350cm ja 4 takti.Esmaseks tutvustuseks äkki aitab,aga pakkuge kumb kumba veab?
Mul oli ka kunagi sama jama,kus pidi paelast keima sikutama,selleks oli kohe spetsiaalne sea nahast lai rihm.Ühes otsas siis sõlm,mis keis sinna rihmarattas olevasse auku,selle ots tuli ilusaks voolida,et ta sinna auku kinni ei jääks,juhul kui kogemata esimese tõmbega keivitub.Noo tegelt ta ikka käivituski üsna heasti,aga raske oli saada üle surnd punkti,tahtis ikka saada meeletut pauerit,äkilist tõmmet.Sai ka teise otsa seatud pulk,et oles parem kahekäega haara,see tegelt ei olnd hää mõte
Korra sai ka autoga keima tõmmatud,rsk reevers ununes tagapidi sisse ja kui keivitus,tõmmas kone tagurpidi keima,see oli naljakas vaatepilt...
Mul mosse starter TZ peale aretatud (CT117A). Juba eelmise omaniku poolt. Pendiks on ümber tehtud, midagi keevitatud ja puha. Väga täpsemalt ei süvenenud. Ühe korra olen kõik muu peale pendiksi välja vahetanud. Üldiselt veab ringi küll, ka külmaga. Aku peab hea olema, et piisavalt pöördeid jõuaks anda. Muidu poolkõva akuga tossu tuleb ja nagu lubab, aga käima ei saa. Jebid hulka aega ära, aga lõpuks ikka juhtmetega teine aku lisaks ning poolest pöördest käib. Väga kõva külmaga olen soojapuhuriga natuke eelsoojendust teinud. Elektriline küünal on ka, aga mu meelest see mingit väga tuntavat efekti ei anna.
Pole veel aega uurida saanud aga tundub,et mossa start. käib teisipidi.Kui bendixit on keevitatud,siis ilmselt selle pärast.Kunagi sai sapika start sobitatud paadimootorile VIHR.Seal sama mure,et teisipidi töötas.
Taas tekkis paar muret.Nimelt tagumine külgúlekanne ajab õli välja.Lahti võttes oliaga rumm pooltelje külge nii kinni jâänud et tòmmits ja tuli ka ei aidanud.Tahaks kõik rattad laia asendi peale viia.Lugesin siin teisest teemast et olla ka raamat olemas.Netis on mingi poolik versioon mis vene keeles.Kas keegi oskaks nõu anda et kuskohast nt raamatukogust seda leida?Poovin varsti ka paar pilti oma tegemistest postitada.Pole ju aega koguaeg masinaga tegeleda,muid jamasid ka kaelas
Nii nagu vanade asjadega ikka,oleks nüúd rummu ja ka piduritrumlit vaja.Nimelt oli keegi enne mind ka vist proovinud eemaldada ning oli korralikult ära keevitanud.Maha ma ta sain,murdus vanadest keevitustest-malm ju.Trummel muidu terve,mõrad on nn kulisside pesades,sinna peale võru pandud.Variant oleks rumm ise uus teha ja vajadusel ka trumli sisu.