mitsu pajero sport 2.5 73 kw
#1

Tere.Mure selline et talvel soetatud masin ei puhund nagu sooja ja sai pandud radikale papp ette ja asi paranes.algul sai kahlustatud et salongi radikas umbes aga soojemate ilmadega sai see välistatud.Probleem saabus nüüd-kohati puhub kuuma õhku ja mõne aja pärast jälle külma.Mootori temp.andur paneb samuti villast.Täna siis viskas kapote alt auru välja et mootor kuum ja samas puhus küla õhku.Paisupaak oli tosooli täis nii  nagu peab.Nüüd küsimus kas vahet.alguseks termostaat ,kaane tihend(samas kuuma mootoriga paisupaaki õhumulle ei tulnud) ja vedelikud omal kohal
Vasta
#2

http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=25
Vasta
#3

Ei pea kohe maasturi foorrumi suunama , see siiski tavaline mootor millel tavaline pump ja pihustid ja käitub sama moodi kui iga teine diisel
Vasta
#4

Kui kindlat vastust tahad, on olemas tester, mis tuvastab heitgaasi jahutusvedelikus.

Aga mina panustaks plokikaanetihendi peale (või midagi tõsisemat).

Maasturifoorumis on tegelikult mõistlik küsida, seal on paar mitsu spetsialisti, kes päris elus mitsu maasturite remondiga tegelevad.
Vasta
#5

(23-03-2018, 18:45 PM)audimees86 Kirjutas:  Ei pea kohe maasturi foorrumi suunama , see siiski tavaline mootor millel tavaline pump ja pihustid ja käitub sama moodi kui iga teine diisel

Japsidel-prantslastel on väikese ringi lõdvikutes esinenud huvitavaid käänakuid, mida teadmata õhku süsteemist välja ei saagi. Viidatud foorumis on ilmselt parim Mitsuteadmine olemas ja sealt saab abi kõige kiiremini.

Jah, termostaadi võid vahetada, kaanetihendi võid vahetada ja lõpuks võid ka pragunenud kaane remontida või vahetada. Mis seal tegelikutl viga on, näitab lahkamine. Alustada tasub heitgaasitestrist, nagu juba öeldi. Rämeda lekke paljastab ka kondoomitest, aga hiilivat leket nii ei leia.
Vasta
#6

(26-03-2018, 12:10 PM)v6sa Kirjutas:  
(23-03-2018, 18:45 PM)audimees86 Kirjutas:  Ei pea kohe maasturi foorrumi suunama , see siiski tavaline mootor millel tavaline pump ja pihustid ja käitub sama moodi kui iga teine diisel

Japsidel-prantslastel on väikese ringi lõdvikutes esinenud huvitavaid käänakuid, mida teadmata õhku süsteemist välja ei saagi. Viidatud foorumis on ilmselt parim Mitsuteadmine olemas ja sealt saab abi kõige kiiremini.

Jah, termostaadi võid vahetada, kaanetihendi võid vahetada ja lõpuks võid ka pragunenud kaane remontida või vahetada. Mis seal tegelikutl viga on, näitab lahkamine. Alustada tasub heitgaasitestrist, nagu juba öeldi. Rämeda lekke paljastab ka kondoomitest, aga hiilivat leket nii ei leia.

Mäsasi tuu kondoomitest on? 
Paisupaagilt kork maha ja kumm peale ning jälgid kas see paisub?

Almost Again
Vasta
#7

(26-03-2018, 12:21 PM)Necro Kirjutas:  Mäsasi tuu kondoomitest on? 
Paisupaagilt kork maha ja kumm peale ning jälgid kas see paisub?

Jep. Big Grin

Eeldab kahte asja: esiteks peab oskama õrna materjaliga ümber käia ja teiseks tuleb süsteem teha tihedaks, et tekkiv rõhk plehku ei paneks. See on kõige tüütum osa nüüdisaegsetel paakidel - need on ju mingi perversse kujuga ja integreeritud ülevooluga.

Ning kondoomitesti läbimine ei tähenda veel lekke puudumistSad Aga rämeda lekkega plokikaanetihend puhus minutiga lõhki.
Vasta
#8

See külma ja samal ajal kuuma jama viitab hoopis sellele, et jahutusvedelik ei käi ringi. 
Kui siin vahepeal -15 kraadi külma viskas, siis hakkasid lahja vedelikuga autod nii tegema, sest vedelik läks paksuks kätte ära.
On seal normaalne asi sees, ilusat värvi jne....?

Kaanetihendi ja termostaadi kahtlus on samuti, kui seal juba radikapapiga sõidetud on. 
Kondoom on kõige odavam, jahutusvedeliku "nuusutamise" eest vast küsivad mingit raha. Aga see peaks täna juba hästivarustet töökodades olemas olema, see peaks suht kindel diagnostika olema.

.
Vasta
#9

fiat braval oli mingi õhutuskraan tulemüüri juures ennem salongi sisenemist, ilgelt fekaal oli juurde pääseda ja kohe ei leidnud üles. Kui seda ei õhutanud peale vedeliku vahetust läks ka mootor keema ja salongis sooja ei tulnud....
Vasta
#10

(26-03-2018, 14:55 PM)maisalup Kirjutas:  fiat braval oli mingi õhutuskraan tulemüüri juures ennem salongi sisenemist, ilgelt fekaal oli juurde pääseda ja kohe ei leidnud üles. Kui seda ei õhutanud peale vedeliku vahetust läks ka mootor keema ja salongis sooja ei tulnud....

Pühapäeval asja natuke näppides jäi radika kork pihku ja avastasin et eelmine omanik oli sinna alla veel mingi kummitihendi pannud.Eemaldasin selle ja mudisin seda korgi klappi seal.Vaatasin et radikas tosooli nietu aga paisupaak täis.Võtsin kankuga uut tosooli mingi 6 l ja kõik läks sisse,seega oli süsteemi tühjaks keetnud.Pill käima ja sõitma 60 km ei mingit anomaaljat ja oli veel vaja vedada ühte autot 15 km .Temp normis ja sooja tuli ilusti.Kodus vaadates oli tosool ka radikas ilusti alles ja paisupaaki ka õhumulle ei tulnud.Ei saa aru mis raisal hakkas eelmine kord.Igatahes tellisin uue pumba ja termostaadi viskan ajutiselt vahelt välja et näha mis saab.
Vasta
#11

(26-03-2018, 18:13 PM)audimees86 Kirjutas:  
(26-03-2018, 14:55 PM)maisalup Kirjutas:  fiat braval oli mingi õhutuskraan tulemüüri juures ennem salongi sisenemist, ilgelt fekaal oli juurde pääseda ja kohe ei leidnud üles. Kui seda ei õhutanud peale vedeliku vahetust läks ka mootor keema ja salongis sooja ei tulnud....

Pühapäeval asja natuke näppides jäi radika kork pihku ja avastasin et eelmine omanik oli sinna alla veel mingi kummitihendi pannud.Eemaldasin selle ja mudisin seda korgi klappi seal.Vaatasin et radikas tosooli nietu aga paisupaak täis.Võtsin kankuga uut tosooli mingi 6 l ja kõik läks sisse,seega oli süsteemi tühjaks keetnud.Pill käima ja sõitma 60 km ei mingit anomaaljat ja oli veel vaja vedada ühte autot 15 km .Temp normis ja sooja tuli ilusti.Kodus vaadates oli tosool ka radikas ilusti alles ja paisupaaki ka õhumulle ei tulnud.Ei saa aru mis raisal hakkas eelmine kord.Igatahes tellisin uue pumba ja termostaadi viskan ajutiselt vahelt välja et näha mis saab.

Pakun, et sellel autol pole muud viga olnudki peale jahutusvedeliku vähesuse. Mingi hetk jäi pump kuivale, siis keetis veel vähemaks, kuna õhumull ei lasknud vedelikku ringi ajada.

Reasneljasel ei tohiks ilmselt suurt häda olla, pikemad mootorid kipuvad kõverasse tõmbama sellise asja peale, kehvemal juhul lausa praod sisse. Ma arvan, et suure tõenäosusega on pumba ja termostaadi vahetamine täiesti üleliigne vaev.
Vasta
#12

Mina alustaks radikakorgist ja mitte mudimise, vaid vahetusega.

 See 5-15€ pole seda väärt, et kapotiall nägu märjaks saab.

.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne