04-04-2018, 00:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2018, 00:25 AM ja muutjaks oli spitfire.)
Kui üks karpa "üle jooksis", siis viitab see kõrgele ujukile, või ei sulgu nõelklapp korralikult. Millegi pärast nende nõelklapid eriti pidada ei taha. Loodetavasti vahetasid vedrud-nõelad-kaevud ära. Regulli puhul on just need vedrud väga olulised , kütuse kulu koha pealt nõel+kaev.
Kui õhu kogused paigas ja karpad sünkroonis, siis peenhäälestus ikka sõites, nii saad segu paika. Ja need karpad on VÄGA tundlikud kui oled õige settingu ligidal. 1/6 pööret muudab juba nähtavalt küünla värvi.
Ja üks tähelepanek veel, need karpad tahavad ühtlast kütuse rõhku, võimalik et siin mingi seos nende pidevalt n***ivate nõelklappidega.
Kui õhu kogused paigas ja karpad sünkroonis, siis peenhäälestus ikka sõites, nii saad segu paika. Ja need karpad on VÄGA tundlikud kui oled õige settingu ligidal. 1/6 pööret muudab juba nähtavalt küünla värvi.
Ja üks tähelepanek veel, need karpad tahavad ühtlast kütuse rõhku, võimalik et siin mingi seos nende pidevalt n***ivate nõelklappidega.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss