09-04-2018, 22:35 PM
(09-04-2018, 11:58 AM)MeelisV Kirjutas:Tähtis on siin ka see et oleks kindlasti O1 kategooria, kuidagi on võmalik ka O2 saada 750kg või vähema massiga kui pidurid on olemas ja seda ei tohi vedada kui autorong on üle 3500kg, kuigi on lubatud 750kg(O1). 4x4 foorumis kirjutas Landy ka et talle ark tekitas 750kg O2 haagise.(09-04-2018, 11:31 AM)Kult Kirjutas:(09-04-2018, 10:47 AM)Raivo Kirjutas:Kerghaaguse veoks pole mingit koodi vaja. Load vastavalt vedukile kas b,c1 või c(09-04-2018, 09:43 AM)Jahimees Kirjutas: kas olen õigesti asjast aru saanud, et sellise registreeringuga sõiduk tohib avalikel teedel enda järel vedada piduriteta kerghaagist (750 kilo) ilma BE kategooria olemasoluta?
Eeldab B-kat koodiga 96, lihtsalt B ei kvalifitseeru.
Just puhta B katiga võib sõita kuni 3500 auto ja kuni 750 haagisega ehk rong kokku 4250kg ilma lisa tähtede ja koodideta.
Kood on vaja kui kuni 3500 auto taha paned üle 750se haagise ja rong kokku üle 3500 ja alla 4250.
Edasi on juba vaja E teha lisaks.
(09-04-2018, 14:10 PM)Jahimees Kirjutas:(09-04-2018, 11:37 AM)Kult Kirjutas: Täismassi muutmise kohta küsi margiesindusest, neil on see õigus et muuta masse ja sealt edasi arki. Ma sain transiti n2 kategoorialt n1-ks.
Kas on mingi seadusepunkt või protsess, mille suunas juhatada.
Kõlab kuidagi imelikult, et lihtsalt margiesindus võib seaduseandjale ette öelda, et auto täismass on nüüd väiksem, kui see enne oli.
Ei oska kuhugile juhatada, mina sain kontakti ja idee juhuslikult kohtudes teise transitimehega kellel oli sama tee läbitud. Kui sa arvad et sul see massivähendamise soov on kuidagigi reaalselt saavutatav päriselus siis tuleks võtta ühendust margiesinduse tehnoosakonnaga ja sealt uurida kas ja kus ja kuidas.